Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Pokemon Heart Gold & Soul Silver ga ik zekker kopen
ja
41%
 41%  [ 5 ]
nee
16%
 16%  [ 2 ]
weet ik nog niet
25%
 25%  [ 3 ]
zekker pokemon gold & silver waren de beste ooit
16%
 16%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 12

Auteur Bericht   
brend5 BerichtGeplaatst: 14 Mei 2009 18:17    Onderwerp: Pokemon Heart Gold & Soul Silver Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Mei 2009
Berichten: 584

hallo allemaal,

ik zit best te wachten op Pokemon Heart Gold, omdat ik ook Pokemon Gold heb.

maar mijn vraag is wat willen jullie het meest terug zien een Pokemon Heart Gold & Soul Silver.

ik zou wel weer terug willen naar de Kanto regio en daarna naar de Hoën(of hoe je dat schrijft) dat likjt me best vet maar dat sal denk ik nooit komen dan word het gewoon veelste groot voor die schijfjes.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
The Big N BerichtGeplaatst: 20 Mei 2009 21:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mei 2008
Berichten: 1284

Ik zal ten eerste het liefst willen zien dat je niet typt alsof je parkinson hebt.



Voor de rest graag hetzelfde principe + online battles in een nieuwe slicke style. En voor de rest zijn Gold en Silver echt de beste Pokemons ooit, al twijfelde ik wel, Red/Blue waren ook geniaal.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 20 Mei 2009 21:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Wat is zekker?

Anyway, I will buy it.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 20 Mei 2009 23:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Aug 2007
Berichten: 1121

@Brend5
Schijfjes zal geen probleem zijn. Hangt allemaal van Nintendo af. Ik zal er niet van uit gaan dat er meer dan twee inzitten, maar de kans is er natuurlijk wel. Zou wel vet zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
heartgoldgirl BerichtGeplaatst: 04 Mei 2010 18:17    Onderwerp: - Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Mei 2010
Berichten: 5

toen ik hoorde dat het spel uitkwam dacht ik jaa die moet ik wel hebben want vroeger vond ik de pokemon gold voor color echt superleuk en was ook wel goed enzo.. dus drm
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 04 Mei 2010 20:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Er is al een topic over deze generatie pokemon die wat actiever is. Gelieve daar te posten. Deze krijgt een slotje.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group