Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Frank Op de Woerd BerichtGeplaatst: 13 Okt 2006 19:57    Onderwerp: 24 Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 130

Naast gamen is ook dvd kijken een passie van me. De serie 24 is een groot favoriet. Aanstaande zondag zit ik bij Life&Cooking waar twee acteurs uit deze serie aanwezig zijn. Toch aardig!

Nog meer fans van de serie 24 aanwezig hier?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 16 Okt 2006 15:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

Ik heb eigenlijk nooit de tijd om een serie te volgen en begin er dan ook niet aan, maar als ik het wel eens op tv langs zie komen is het best wel aardig. De beelden gaan wel vrij snel, Engelse dingen als Spooks gaan iets langzamer en dat spreekt me meer aan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 16 Okt 2006 16:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Sep 2006
Berichten: 2741

Het eerste seizoen heb ik gevolgt, vond ik ontzettend vet. Daarna had ik er wel genoeg van, spreekt me niet meer zo aan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 16 Okt 2006 18:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Okt 2003
Berichten: 606

Ik heb het eigenlijk nooit gekeken, totdat ik een paar weken terug uit verveling even met mijn broertje meekeek. Vond het zo spannend dat ik vanaf nu geen aflevering ga missen ^^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jean BerichtGeplaatst: 10 Dec 2006 17:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Okt 2003
Berichten: 32

Ik heb ook 1 seizoen gevolgt. Top serie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sn34ky BerichtGeplaatst: 10 Dec 2006 21:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 377

Ik volg het nie echt. Maar als ik er langs zap dan kijk ik het ook
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 10 Dec 2006 21:42    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Kan niet echt zeggen dat ik het volg, concept boeit niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
cfreak24 BerichtGeplaatst: 07 Jan 2007 18:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Mei 2006
Berichten: 21

ik vindt het echt een hele vette serie, heb daarom ook seizoen 1 t/m 4 op dvd. moet alleen seizoen 3 en 4 kijken. 5 natuurlijk ook nog maar die koop ik later wel als ik klaar ben met seizoen 4
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 28 Jan 2007 12:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2006
Berichten: 809

alle seizoenen gezien (3 ervan op dvd gekocht, seizoen 2, 3 en 4) en ben nu bezig met downloaden van seizoen 6 (de eerste 4 afleveringen zijn net in de VS op tv geweest!!!!!!!!!)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
An0nix BerichtGeplaatst: 28 Jan 2007 13:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Sep 2006
Berichten: 42

Ik had op internet de titels gelezen en die spraken me niet echt aan

Jack saves the world
Jack saves the president
Jack saves the US

dat telkens in maar 24 uur vind ik toch knap
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 03 Feb 2007 22:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2006
Berichten: 809

kwist niet eens dat er titels bij zaten... (die heeft het ook niet), dat is gewoon weat er gebeurt

en tog komt het allemaal wel geloofwaardig over en lijkt het tog wel meer dan een dag elke serie...
iig een goede serie en je zou niet op de titel af moeten gaan wat kijken betreft
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 03 Feb 2007 23:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Sep 2006
Berichten: 2741

An0nix schreef:
Ik had op internet de titels gelezen en die spraken me niet echt aan

Jack saves the world
Jack saves the president
Jack saves the US

dat telkens in maar 24 uur vind ik toch knap


Dat dhr Bauer nu een soort god is is ook één van de redenen waarom 'k het niet meer volg.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
An0nix BerichtGeplaatst: 04 Feb 2007 22:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Sep 2006
Berichten: 42

Fiercy Dragon schreef:
kwist niet eens dat er titels bij zaten... (die heeft het ook niet), dat is gewoon weat er gebeurt


Het zijn de titels van de seizoenen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 08 Feb 2007 13:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2006
Berichten: 809

An0nix schreef:
Fiercy Dragon schreef:
kwist niet eens dat er titels bij zaten... (die heeft het ook niet), dat is gewoon weat er gebeurt


Het zijn de titels van de seizoenen


dat zijn het dus niet, ik heb hier een stel dvd boxen liggen en er staat nergens op 'jack saves the world', of 'jack saves the president', het heet gewoon: seizoen 1, seizoen 2, seizoen 3... en ik kan een hoop mensen die fan zijn van 24 en die heb ik nooit die termen horen gebruiken die jij gebruikt...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 08 Feb 2007 14:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Sep 2006
Berichten: 2741

Fiercy Dragon schreef:
An0nix schreef:
Fiercy Dragon schreef:
kwist niet eens dat er titels bij zaten... (die heeft het ook niet), dat is gewoon weat er gebeurt


Het zijn de titels van de seizoenen


dat zijn het dus niet, ik heb hier een stel dvd boxen liggen en er staat nergens op 'jack saves the world', of 'jack saves the president', het heet gewoon: seizoen 1, seizoen 2, seizoen 3... en ik kan een hoop mensen die fan zijn van 24 en die heb ik nooit die termen horen gebruiken die jij gebruikt...


Het zijn niet de originele titels, maar daar komen de seizoenen wel op neer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
An0nix BerichtGeplaatst: 08 Feb 2007 15:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Sep 2006
Berichten: 42

Pantoffelman schreef:
Fiercy Dragon schreef:
An0nix schreef:
Fiercy Dragon schreef:
kwist niet eens dat er titels bij zaten... (die heeft het ook niet), dat is gewoon weat er gebeurt


Het zijn de titels van de seizoenen


dat zijn het dus niet, ik heb hier een stel dvd boxen liggen en er staat nergens op 'jack saves the world', of 'jack saves the president', het heet gewoon: seizoen 1, seizoen 2, seizoen 3... en ik kan een hoop mensen die fan zijn van 24 en die heb ik nooit die termen horen gebruiken die jij gebruikt...


Het zijn niet de originele titels, maar daar komen de seizoenen wel op neer.


Ik had dat ergens gelezen, ik kan ook het ook fout hebben, maar ik ben dan ook geen fan van die serie
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 20 Mei 2007 20:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2006
Berichten: 809

Het nieuwe seizoen van 24 is weer van start gegaan op de tv (vandaag aflevering 3 op tv...) iedereen kijken dus! (ik ken m trouwens al totaan aflevering 12 ofso dus voor mij maakt het niet zoveel uit )
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group