Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 13, 14, 15  Volgende  
chimnino BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2010 20:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Sep 2008
Berichten: 1276

Dude, voor die prijs kan je m nieuw halen Hell, 29,99 CAD als je wilt! Das nog veel minder!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2010 20:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

ninodude schreef:
Shadowx schreef:
Iemand interesse in :

PS3

God of War Collection (HD versie)


Jaaa!

@ Joni & Ei,

Fallout 3 GOTY doe ik voor 25 euro weg en Killzone 2 voor voor een tientje, Herdy Gerdy krijg je er gratis bij.
Mmm, dan neem ik Killzone 2 en Herdy Gerdy wel. Killzone 2 heb ik nodig voor de multiplayer trophies en Herdy Gerdy wil ik eigenlijk al jaren. Reken je eens uit hoeveel de verzending naar België zou kosten en stuur je je rekeningnummer door via PM?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Shadowx BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2010 20:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Apr 2009
Berichten: 847

chimnino schreef:
Dude, voor die prijs kan je m nieuw halen Hell, 29,99 CAD als je wilt! Das nog veel minder!


Fijn dan doe je dat toch en ga je lekker afhankelijk zijn van de geweldige post systeem in NL genaamd TNT.
Ik dwing niemand om hem van mij te kopen, ikzelf koop niks in buitend zonder koerier dienst omdat het post systeem vanuit buitenland naar nederland enorm faalt.
Vandaar dat MIJN prijs dus NL prijs is DUDE.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
chimnino BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2010 20:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Sep 2008
Berichten: 1276

Shadowx schreef:
chimnino schreef:
Dude, voor die prijs kan je m nieuw halen Hell, 29,99 CAD als je wilt! Das nog veel minder!


Fijn dan doe je dat toch en ga je lekker afhankelijk zijn van de geweldige post systeem in NL genaamd TNT.
Ik dwing niemand om hem van mij te kopen, ikzelf koop niks in buitend zonder koerier dienst omdat het post systeem vanuit buitenland naar nederland enorm faalt.
Vandaar dat MIJN prijs dus NL prijs is DUDE.


Lol, waar denk je dat je game vandaan komt? Juist, noord amerika. En misschien dat in R'dam de post kut is, ik heb er nog nooit problemen mee gehad en alles uit Canada komt netjes met 5 (werk)dagen aan. Plus ik krijg m al in me GoW:UTE Ik geef enkel maar aan dat er goedkopere (nieuw)opties zijn. Niet iedereen heeft het breed hangen of hebben liever nieuw.

Plus, hoe wou jij m verzenden? Met de postduif?

Jij faalt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2010 20:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

deathtanz matisk schreef:
Shadowx schreef:
Iemand interesse in :

PS3

God of War Collection (HD versie)


[s]Voor hoeveel? (gewoon een vraag, misschien koop ik het wel)[/s] (ninodude was eerder)
Btw, Als Joni KZ2 niet wil, dan wil ik hem wel kopen + Dead Space


Joni neemt Killzone 2 dus al, maar je mag Dead Space wel van me kopen voor een tientje.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Shadowx BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2010 20:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Apr 2009
Berichten: 847

chimnino schreef:
Shadowx schreef:
chimnino schreef:
Dude, voor die prijs kan je m nieuw halen Hell, 29,99 CAD als je wilt! Das nog veel minder!


Fijn dan doe je dat toch en ga je lekker afhankelijk zijn van de geweldige post systeem in NL genaamd TNT.
Ik dwing niemand om hem van mij te kopen, ikzelf koop niks in buitend zonder koerier dienst omdat het post systeem vanuit buitenland naar nederland enorm faalt.
Vandaar dat MIJN prijs dus NL prijs is DUDE.


Lol, waar denk je dat je game vandaan komt? Juist, noord amerika. En misschien dat in R'dam de post kut is, ik heb er nog nooit problemen mee gehad en alles uit Canada komt netjes met 5 (werk)dagen aan. Plus ik krijg m al in me GoW:UTE Ik geef enkel maar aan dat er goedkopere (nieuw)opties zijn. Niet iedereen heeft het breed hangen of hebben liever nieuw.

Plus, hoe wou jij m verzenden? Met de postduif?



Man rot toch op met die arrogante klote opmerking van je, zal de volgende keer in jou verkoop topic ook de held uithangen.
Kep de mijne niet uit het buitenland ge-importeerd lees duidelijk me bericht.
De mijne komt uit NL, of die winkel hem nou per post duif heeft laten komen zal me een worst wezen.
Enige wat je nu aan doen ben is zoals ik wel verwacht had van bepaalde gamed figuren is gewoon simpel weg de lul uithangen.

Dus bemoei je voortaan met je eigen verkoop dingen.

*Plus ik krijg m al in me GoW:UTE Ik geef enkel maar aan dat er goedkopere (nieuw)opties zijn. Niet iedereen heeft het breed hangen of hebben liever nieuw. *

Als je hem al besteld heb waarom reageer je dan hier, zal ik dat de volgende keer ook dan maar doen als jij iets verkoopt.

Er zijn voor mensen verschillende redenen om niet in buitenland te kopen of dat met goedkoper of duurder te maken heeft maakt niet uit anders zou iedereen in buitenland zijn games kopen.

Niet iedereen heeft

1. creditcard
2. niet iedereen heeft paypal
3. niet iedereen zijn ouders houd ervan om in buitenland dingen te bestellen (vanwege verschillende redenen zoals post of betalingen naar sites die ze niet kennen)

Naah enige wat jij weer moet doen is de droplul uithangen op iets wat ik verkoop


Laatst aangepast door Shadowx op 15 Mrt 2010 20:52; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2010 20:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5213

Wat Chimnino bedoelt is dat als jij hem opstuurt naar iemand hier in Nederland hij dus alsnog door TNT Post wordt bezorgd. Of je moet de game zelf brengen, of inderdaad, de postduif


Okey, en nu kappen met dat kinderachtige geruzie of je kan een waarschuwing ontvangen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Shadowx BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2010 20:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Apr 2009
Berichten: 847

Stefan van B schreef:
Wat Chimnino bedoelt is dat als jij hem opstuurt naar iemand hier in Nederland hij dus alsnog door TNT Post wordt bezorgd. Of je moet de game zelf brengen, of inderdaad, de postduif


Okey, en nu kappen met dat kinderachtige geruzie of je kan een waarschuwing ontvangen.



Waarschuw me dan maar ik wordt er niet warm of koud van ik ben die ruzie niet begonnen, ik probeer simpel weg iets te verkopen en geimporteerde games kosten in NL duurder dan die prijs die hij zegt, gezien de mijne gekocht is bij een winkel die ook weer importeerd, plus zoals ik al zei niet iedereen is in de gelegenheid om te bestellen in buitenland.

interne post vertrouw ik redelijk, maar extern naar nederland en dan via TNT nee en daar zit een hoop verschil in.

maar delete me bericht maar als ik met mensen te maken krijg die zich graag bemoeien met andermans verkopen dan heeft het geen nut om hier dingen te verkopen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2010 20:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5213

Naar mijn mening behouden leden het recht op een forum om elkaar te adviseren over prijzen bij andere winkels. Het is dan aan andere leden zelf om te kijken of ze een eventuele hogere prijs betalen bij, in dit geval, jou of naar het buitenland stappen om daar de game te importeren. Het zou nogal lullig zijn als wie hier met z'n allen toekijken hoe Henkie 20,- euro teveel betaald voor een game die hij makkelijk goedkoper kan krijgen. Nu is dat laatste niet het geval, maar het gaat om het idee.

Ik vind het woord bemoeien dus een groot woord, uiteindelijk zou het jou dus kunnen helpen met het hanteren van je prijzen en dus de snelheid waarmee je je product verkoopt.

Overigens resulteren meerdere waarschuwingen in een ban, voor het geval je dat nog niet wist.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Shadowx BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2010 21:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Apr 2009
Berichten: 847

Stefan van B schreef:
Overigens resulteren meerdere waarschuwingen in een ban, voor het geval je dat nog niet wist.



Leuk, en denk je dat ik er warm of koud van wordt ?, als je me wilt bannen omdat IK mij Mening gaf die terwijl je dat net zelf zegt een forum voor is en respecteert dan vraag ik me af waarom ik een waarschuwing moet krijgen.

Het gaat om de manier waarop er gereageerd werd zoals en het woordje Dude en bijdehante opmerkingen zoals postduif, maar als dat allemaal mag dan vraag ik me af wat er mis was met mij reactie.
Als tie wilt reageren dat tie in buitenland goedkoper is dan kan die dat doen op een normale manier niet op die arrogante manier wat tie nu deed.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
chimnino BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2010 21:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Sep 2008
Berichten: 1276

Shadowx schreef:
Stefan van B schreef:
Overigens resulteren meerdere waarschuwingen in een ban, voor het geval je dat nog niet wist.



Leuk, en denk je dat ik er warm of koud van wordt ?, als je me wilt bannen omdat IK mij Mening gaf die terwijl je dat net zelf zegt een forum voor is en respecteert dan vraag ik me af waarom ik een waarschuwing moet krijgen.

Het gaat om de manier waarop er gereageerd werd zoals en het woordje Dude, maar als dat allemaal mag dan vraag ik me af wat er mis was met mij reactie.


Dat was gewoon omdat ik bijna uit mn stoel viel van je ...prijs.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Shadowx BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2010 21:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Apr 2009
Berichten: 847

chimnino schreef:
Dat was gewoon omdat ik bijna uit mn stoel viel van je ...prijs.



Deed ik toen ik je foto op myspace zag


Maar zoals ik al eerder zei me prijs is gebaseerd op wat tie in NL kost in een winkel die importeerd en dan is mij prijs redelijk.


Stefan van B schreef:
Je zou je mening sowieso wat vriendelijker kunnen geven. Het stuk 'arrogante klote opmerking' is dan ook totaal misplaatst en staat gewoon zo kortzichtig op een forum. Overigens gaat het mij er niet om dat je je mening geeft, maar dat jij en ook chimnino off-topic gaan. Hetzelfde geld voor ons natuurlijk.



Dat heet Rotterdams, zoals de 1 graag DUDE zegt volgens jou is op die manier reageren zoals ik deed simpel gezegt op zijn Rotterdams.


Laatst aangepast door Shadowx op 15 Mrt 2010 21:12; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2010 21:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5213

Shadowx schreef:
Stefan van B schreef:
Overigens resulteren meerdere waarschuwingen in een ban, voor het geval je dat nog niet wist.



Leuk, en denk je dat ik er warm of koud van wordt ?, als je me wilt bannen omdat IK mij Mening gaf die terwijl je dat net zelf zegt een forum voor is en respecteert dan vraag ik me af waarom ik een waarschuwing moet krijgen.

Het gaat om de manier waarop er gereageerd werd zoals en het woordje Dude, maar als dat allemaal mag dan vraag ik me af wat er mis was met mij reactie.


Dude is voor mij een term die ik zelf ook dagelijks gebruik, hier is dan ook niet mis mee. We zitten op een forum en iedereen beschouwd elkaar als zijn gelijke. Als Chimnino in het dagelijks leven het woord dude gebruikt zal hij dat ook makkelijker hier op het forum posten. Daar is echt niks negatiefs aan. Om elkaar nu allemaal met U aan te spreken is ook niet echt plezierig lijkt me...

Je zou je mening sowieso wat vriendelijker kunnen geven. Het stuk 'arrogante klote opmerking' is dan ook totaal misplaatst en staat gewoon zo kortzichtig op een forum. Overigens gaat het mij er niet om dat je je mening geeft, maar dat jij en ook chimnino off-topic gaan. Hetzelfde geld voor ons natuurlijk.

Als je nog verder met me in discussie wilt gaan kun je me een PB sturen, ik heb geen zin om hier nog verder off-topic te gaan.

Nu dus weer ON-TOPIC!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Shadowx BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2010 22:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Apr 2009
Berichten: 847

God of War collection verkocht voor 30 euro ex verzendkosten.
Iemand hier die dus precies dacht zoals ik zei geen CC, geen Paypal etc etc.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2010 11:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Jul 2008
Berichten: 1145

ninodude schreef:
no-ps3-no-living schreef:
ninodude schreef:
20,-
ik wil ze 100% kopen maar ik kan nu ff niet, kan je ze voor me bewaren?


Is goed man, wanneer denk je dat je ze kunt kopen?
een preciese datum kan ik je niet geven maar het zal niet lang duren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 19 Mrt 2010 21:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Iemand hier trouwens geïntresseerd in een anderhalf jaar oude PSP? Bijna niet gebruikt. Ik verkoop hem voor een prijs tussen de 75 en 100 euro. Of ik wil best wel ruilen tegen enkele Xbox 360 (top)titels.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 19 Mrt 2010 22:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

[quote="no-ps3-no-living"]
ninodude schreef:
Iemand interesse in:

PlayStation 3:

- Killzone 2
- Fallout 3: GOTY Edition
- GTA IV
- Skate 2
- Midnight Club: LA
- Resistance 2
- Naruto: Ultimate Ninja Storm
- Dead Space

Blu-Ray Films:

- Rambo
- Wanted
- 300
- Ice Age 2
- Life of Brian
- Sin City

Nintendo Wii:

- Dead Space: Extraction
- Boom Blox
- Excite Truck

PlayStation 2

- Herdy Gerdy (Gratis)

Nintendo Ds:

- Wario: Master of Disguise (Gratis)

Het meeste doe ik wel voor een tientje weg, alle blu-ray films gaan voor een vijfje per stuk of 3 voor een tientje)


ik geef je 1 euro voor de 2 gratis games (verzameling bijvullen enzo)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 14 Jun 2010 17:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Aangeboden: Fifa 10 voor de Ps3 (zo goed als nieuw)
Na jarenlang PES games te hebben gespeeld op de Psx/Ps2 had ik ongeveer 2 maanden geleden Fifa 10 gekocht om het te proberen. Ondanks alle positieve geluiden over de nieuwe Fifa games is het mij niet echt bevallen.

edit: verkocht!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
KeyBlade BerichtGeplaatst: 14 Sep 2010 18:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 115

ps3 spellen te koop iemand interesse ?

Battlefield bad company 2
god of war 3 (boekje ontbreekt)
final fantasy 13
cod modern warfare 2
red dead redemption

bied er maar op los
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Token BerichtGeplaatst: 14 Sep 2010 19:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2008
Berichten: 1437

ik heb een 360 elite hdd liggen van 120 gig t.e.a.b.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 22 Sep 2010 17:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ik heb nog wat Ps3, Wii & Ds spellen te koop gezet voor de geintresserden:

Marktplaats link naar Wii & Ds.

Ps3 link

@Joni, shit helemaal vergeten, was je nog steeds geïnteresseerd in een gratis Herdy Gerdy op de verzendkosten na? Ik ga morgen gelijk kijken voor de verzendkosten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 22 Sep 2010 19:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 481

ninodude schreef:
Ik heb nog wat Ps3, Wii & Ds spellen te koop gezet voor de geintresserden:

Marktplaats link naar Wii & Ds.

Ps3 link

@Joni, shit helemaal vergeten, was je nog steeds geïnteresseerd in een gratis Herdy Gerdy op de verzendkosten na? Ik ga morgen gelijk kijken voor de verzendkosten.


Kun je FFXIII (Ja ik weet het, maar ik waag nog maar eens een gok) en Borderlands voor me reserveren?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 22 Sep 2010 19:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

ninodude schreef:
Ik heb nog wat Ps3, Wii & Ds spellen te koop gezet voor de geintresserden:

Marktplaats link naar Wii & Ds.

Ps3 link

@Joni, shit helemaal vergeten, was je nog steeds geïnteresseerd in een gratis Herdy Gerdy op de verzendkosten na? Ik ga morgen gelijk kijken voor de verzendkosten.
Oh wow, was ik al vergeten. Yep, interesse is er nog steeds.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 22 Sep 2010 21:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

deathtanz matisk schreef:
ninodude schreef:
Ik heb nog wat Ps3, Wii & Ds spellen te koop gezet voor de geintresserden:

Marktplaats link naar Wii & Ds.

Ps3 link

@Joni, shit helemaal vergeten, was je nog steeds geïnteresseerd in een gratis Herdy Gerdy op de verzendkosten na? Ik ga morgen gelijk kijken voor de verzendkosten.


Kun je FFXIII (Ja ik weet het, maar ik waag nog maar eens een gok) en Borderlands voor me reserveren?


Ja is goed, wanneer denk je de games te kunnen kopen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 22 Sep 2010 21:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Psychrome Dark schreef:
ik heb een 360 elite hdd liggen van 120 gig t.e.a.b.


hoeveel vraag je?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 13, 14, 15  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 15

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group