Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Kingsora BerichtGeplaatst: 16 Dec 2007 13:00    Onderwerp: One Tree Hill Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jan 2007
Berichten: 1925



One Tree Hill vertelt het verhaal van de twee halfbroers Lucas en Nathan Scott die allebie uitblinken in basketbal, dit gekruid met vriendschappen, ruzies en vrouwenproblemen maakt oth een echte aanrader.

Ik heb juist de eerste 2 seizoenen gekocht en zit nu bij de afl. waar felix iedereen uitdagingen laat geweldige afl. btw.

Nog mensen die deze serie volgen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 16 Dec 2007 13:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Ik heb het eerste seizoen op televisie gevolgd en ik vond het fantastisch, maar de samenvatting die ik las over seizoen 2 maken me niet blij. (veel minder basketbal en veel meer relatie gericht, terwijl basketbal imho de lijm is die alles bij elkaar houdt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kingsora BerichtGeplaatst: 16 Dec 2007 13:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jan 2007
Berichten: 1925

Ja ik zit nu 6 afl. ver in seizoen 2 en het is zoals je zegt minder basketbal gericht, maar wat wil je het basketbal seizoen is ook gedaan. Al heb ik wel al wat naar de korte samenvatting gekeken va de afleveringen op de DVD doosjes en het woord basketbal komt er nog regelmatig in voor, dus je moet je niet teveel zorgen maken.

Van de enkele afleveringen die ik al heb gezien van seizoen 2 kan ik nu toch al zeggen dat S2 beter is als S1. Humor komt meer voor en de nieuwe personages zijn allemaal top, vooral Felix en Karen haar leerkracht. Het is ook leuk om te zien dat personages uit S1 zoals Mouth, Tim, etc. wat meer screentime krijgen.

Dus Joni ik zou zeker blijven volgen
Het is trouwens wel raar dat zowel VT4 als kanaaltwee One Tree Hill uitzenden (uitzonden)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 16 Dec 2007 14:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Apr 2007
Berichten: 3757

Ik heb alle bestaande afleveringen gezien.

Zalige serie..

(net nie zo goed als The OC)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kingsora BerichtGeplaatst: 16 Dec 2007 15:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jan 2007
Berichten: 1925

Bwaah The OC draag ik een heel warm hart toe en beide zijn topseries, maar ik vind niet dat je ze moet vergelijken.

Ik hoop wel dat ik in One Tree Hill nog zo'n emotionele momenten ga meemaken net zoals in The OC (wanneer Trey werd neergeschoten en Marissa stierf) en je echt meeleeft met de personages.

Hoe zit het eigenlijk met Seizoen 5 voor One Tree Hill, komt die nog of niet?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 16 Dec 2007 15:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

De serie begint begin 2008 in Amerika
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kingsora BerichtGeplaatst: 16 Dec 2007 16:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jan 2007
Berichten: 1925

Aah thx joni ik heb het is opgezocht en op 8 januari begint One Tree Hill seizoen 5 en speelt zich 4 jaar na seizoen 4 af. Leuk om te zien dat de acteurs dan ongeveer personages van hun eigen leeftijd kunnen spelen. (Chad Michael Murray is geloof ik al 25 of 26 jaar nu )

De One Tree Hill Season 5 poster


Ik moet zeggen dat Lucas zijn haar nu wel heel wat beter is dan die kale knikker waar ik nu op aan het zien ben
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kingsora BerichtGeplaatst: 23 Jan 2008 19:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jan 2007
Berichten: 1925

Is er iemand nu seizoen 5 aan het volgen? Ik heb de eerste 3 eps al gezien en de kwaliteit is echt ongelooflijk. OTH wordt alleen maar beter, echte aanraders.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Feb 2009 21:45    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Ik heb seizoen 1 gekocht en nu krijg ik imho een beter beeld van de serie dan op televisie. Denk dat ik nu de serie wel ga oppikken voor de volgende seizoenen. De personages zijn echt goed uitgewerkt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bekos BerichtGeplaatst: 12 Feb 2009 22:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Jul 2008
Berichten: 426

OTH houdt me vaak van m'n werk af :p
Dan denk ik: nog snel effe kijken of er iets op tv is en dan blijf ik plakken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 10 Okt 2009 19:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Ik heb vandaag de finale van seizoen 6 gezien en ik bedacht me eigenlijk hoe groot de gelijkenissen zijn tussen Haley/Peyton enerzijds en Joey Potter/Jen Lindley uit Dawson's Creek anderzijds. Joey en Haley zijn de slimme, zwartharige goede vriendinnen van het hoofdpersonage die uiteindelijk uitgaan met de wilde kerel terwijl de meer wilde blondines uitgaan met het bravere hoofdpersonage. En dan nog het feit dat Lucas een film maakt op basis van zijn eigen leven in het stadje, doet absoluut niet denken aan Dawson zelf. Of dat Lucas ooit Charlie Todd, het vriendje van de wulpse blondine, speelde in Dawson's Creek.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group