Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Joris BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2007 22:09    Onderwerp: Ook tekorten aan WiiMotes? Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jul 2006
Berichten: 3094

Na enkele maanden zijn er nog steeds grote tekorten aan Wii consoles in Nederland, maar zijn er ook wii controllers tekort?
Ik wilde graag een nieuwe WiiMote kopen, dus ging even langs de Intertoys maar daar hadden ze niks meer. Toen maar een fietstocht naar de Bart Smit gemaakt, maar ook daar niks. "We hebben we deze (wijzend naar een GameCube controller), die kun je ook op de Wii aansluiten", ja daar was ik dus niet naar op zoek.

Zijn er bij jullie in de buurt nog wel genoeg WiiMotes in de winkels en moet ik gewoon beter zoeken, of is er nu ook al een tekort aan controllers?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cor BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2007 07:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 2039

Jep, Wiimotes zijn ook al aardig zeldzaam. Zelf had ik mazzel, bij de Dixons hadden ze nog eentje liggen. Een extra nunchuck was lastiger te vinden.
Bij de zoektocht naar die nunchuck kwam ik er achter dat wel meer winkels de Wiimote hadden, dus als je goed zoekt moet ie wel te vinden zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2007 09:11    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

WiiMotes zijn idd wel zeldzaam, maar ze zijn te vinden. Nunchuks worden ook zeldzamer, Classic Controllers vind je overal. Die zijn totaal niet populair.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan L BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2007 09:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Dec 2006
Berichten: 667

hehe ja die classic controllers zijn ook geldverspilling .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
lil_mik3 BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2007 16:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Feb 2007
Berichten: 124

jah ik moest er ook errst goed voor zoeken ook de nun-chuck was lastig te vinden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group