Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
eehbiertje BerichtGeplaatst: 16 Dec 2008 13:57    Onderwerp: heb jullie hulp nodig Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Okt 2008
Berichten: 219

heb sinds kort een wii gekregen bij verlengen telefoon abbo (en heb een 360 nog)

weet iemand wat echt goede games zijn die gebruik maken van de wii remote bewegings functie zoals bijv wii sports dat goed doet...

heb mario party 8 opgehaald van de week maar vond dat zon dom 3 jarig kinder spel dus ook direct maar terug gebracht...

ik ben dus op zoek naar games die beetje leuk gebruik maken van bewegingen (gewone games kan ik op 360 spelen) wat zijn jullie aanraders?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 16 Dec 2008 15:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Zelda, Mario?

Of wil je gewoon veel bewegen met dat ding?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
eehbiertje BerichtGeplaatst: 16 Dec 2008 16:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Okt 2008
Berichten: 219

Kurosaki01 schreef:
Zelda, Mario?

Of wil je gewoon veel bewegen met dat ding?


ehm wil dus veel bewegen in de trend van wii sports bijv
aangezien ik al een 360 heb en daar de normale games op speel...

en de wii er dus gewoon voor bij is en daar beetje leuke games op wil die anders zijn dan die op de 360...

dus echt slaan of gooien of whatever met dat ding...

heb nu dus wario ware smooth moves besteld (is al oud weet ik) maar vond het grappig omdat je dan echt continu met die remote dingen moet doen...

en had dus mario party maar dat was 1x omhoog tikken en dan 1x in de 20 min zon minigame ofzo... en dat is dan weer niet de bedoeling
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
The Big N BerichtGeplaatst: 17 Dec 2008 19:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mei 2008
Berichten: 1284

excitetruck of mario kart maken wel constant gebruik van de wiiremote mogelijkheden (kantelen)
Anders moet je Zack and Wiki eens proberen.
Dit zijn allemaal geen gooigames ofzo, maar ze zijn wel leuk en maken gebruik van de mote
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
eehbiertje BerichtGeplaatst: 17 Dec 2008 22:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Okt 2008
Berichten: 219

oke zal eens wat trailers bekijken bedankt...
hoor van meerde mensen dat mariokart echt tof is dus zal die denk ik van de week even testen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
The Big N BerichtGeplaatst: 19 Dec 2008 02:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mei 2008
Berichten: 1284

Super Mario Galaxy en legend of zelda: Twilight princess zijn natuurlijk de must-haves, en als je Re4 nooit hebt gespeeld die dan ook:p
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Welpiehater BerichtGeplaatst: 21 Jul 2009 11:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jun 2009
Berichten: 19

Ik zou voor wii sports resort gaan (vervolg op wii sports) komt 24 juli in de winkels.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group