Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 18 Jun 2009 12:39    Onderwerp: Little King's Story Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Er is een ongelofelijk gigantisch aanbod aan titels op de Wii... en zoals de meeste gamers wel weten is het grootste deel daarvan snel incashen op ideeen van Nintendo zelf. Slechte sport compilaties, matige license titels, minigame fests etc etc.

Misschien mede hierdoor - alswel piraterij, huurgames en 2de hands games - verkopen de goede games nauwelijks.

Waarschijnlijk het beste voorbeeld van de afgelopen maanden is toch wel Little King's Story, een game die op 't moment van schrijven 88% scored op GameRankings, waarvan onder andere een 9 in het kritische Edge. En een zielige 20.000 exemplaren heeft verkocht in de eerste paar weken volgens VGChartz.

Aangezien Gamed hier voor de rest ook weinig aandacht aan heeft besteed (waar blijft die review?) leek het me wel goed om hier een thread over te maken, het is namelijk een van de best scorende 3rd party titels.

Ik persoonlijk ben er helemaal aan verslaafd! Een soort van mix tussen Pikmin, Animal Crossing en RTS games, met een prachtig stijltje. Dus, kopen die handel. Je kunt 'm - waarschijnlijk dankzij de slechte verkopen - voor 20 euro nieuw vinden.

Zie ook:

http://wii.nintendolife.com/reviews/2009/04/little_kings_story_wii
http://www.gameplanet.co.nz/nintendo/reviews/133186.Little-Kings-Story/
http://www.gamerankings.com/wii/943385-little-kings-story/index.html
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Akatora BerichtGeplaatst: 18 Jun 2009 16:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Mei 2009
Berichten: 443

Zou het ook wel hale naangezien de line/up van wii bijsterslecht is maar de game moet ook wel uitkomen in Nederland. Is het ook uitgekomen in NL of Britain Exclusive??
Want heb het nergens gezien in de shop...
Zelfde verhaal met Persona 3 FES die bleek dus vorig jaar in oktober uitgekomen te zijn, maar alleen in de UK.....
Heeft iemand Chocobo DUngeon?? Ik weet dat het een crap game is maar de soundtrack is hemels alleen zie ik het ook nergens liggen en wil er geen 40 euro aan uitgeven omdat ik niet zoveel geld heb.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 18 Jun 2009 17:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Rising Star heeft 't kennelijk niet al te best aangepakt; je hebt de meeste kans om Little King's Story online of in een echte gamezaak te vinden. Wel een beetje moeite doen, dus, maar geloof me maar als ik zeg dat 't de moeite waard is. Hij is al wel officieel overal uit in Europa, hoor. Je kunt hem onder andere bij Zavvi voor €20 krijgen, met €1 verzendkosten.

Video footage:
http://www.gametrailers.com/video/e3-09-little-kings/49878
http://www.gametrailers.com/video/e3-09-little-kings/51084
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 18 Jun 2009 17:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Vette game, je kan hem bij Bol.com bestellen voor 50e.

20K is niet eens zo heel slecht als je bedenkt dat die game NERGENS in de winkels ligt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 18 Jun 2009 18:09    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Uchiha_Shadow schreef:
Rising Star heeft 't kennelijk niet al te best aangepakt
Rising Star heeft de middelen gewoon niet voor zulke grootschalige releases als je voor de meeste games hebt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 18 Jun 2009 18:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Joni Philips schreef:
Uchiha_Shadow schreef:
Rising Star heeft 't kennelijk niet al te best aangepakt
Rising Star heeft de middelen gewoon niet voor zulke grootschalige releases als je voor de meeste games hebt.


No More Heroes ligt wel bijna overal in de winkels...

ik weet dat ze kleinschalig zijn, maar een game met dat soort cijfers moet toch wel verkrijgbaar zijn in normale winkels? Ik weet niet hoe ze verwachten dat ie meer verkoopt, ze doen nogal wat op hun website om 'm aan te prijzen, maar als je 'm dan vervolgens niet in de winkel kan kopen...
Niet alleen in Nederland, trouwens, op VGChartz zie je mensen overal uit Europa (bijvoorbeeld ook Frankrijk) klagen over een gebrek aan exemplaren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 18 Jun 2009 19:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Maat van me speelt het ook. Is het nu echt zo tof?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 18 Jun 2009 20:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Het helpt natuurlijk als je van RTS-achtige games of Pikmin/Animal Crossing/Harvest Moon houdt. Maar hij is erg toegankelijk dus zelf als je daar over 't algemeen niet van houdt zou deze game je zeer kunnen bevallen. Wel moet je tegen "kiddy" (lees: kleurrijke werelden met fantasievolle vijanden) graphics kunnen.

Het verhaal, wat over world domination gaat, is trouwens nog vrij volwassen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group