Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 05 Feb 2009 18:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

RaYsoms schreef:
Je hoeft echt niet jaloers te zijn .

Dan valt het qua geld iig ook zeker mee, neem genoeg mee dus dat moet zeker wel goedkomen.

Nog een laatste vraagje, nog een animewinkel aan te raden in Tokyo? Ben gek op anime dus moet daar wel ff wat merchandise halen.

Kan het nog steeds niet geloven dat ik morgen alweer naar Japan ga .


Ben nog nooit in Japan geweest (ben ook f*cking jaloers ), maar als je anime stuff wilt kun je gewoon een beetje rond lopen in Akihabara, lijkt me

EDIT: Hey, post je ook even wat foto's?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RaYsoms BerichtGeplaatst: 05 Feb 2009 21:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Dec 2006
Berichten: 21

Dat zal zeker wel lukken, ben alleen bang dat ik 2 weekjes veeeels te kort ga vinden. Mja goede excuus om als het bevalt (maak me geen zorgen ) om er nogmaals naar toe te gaan.

Zal zeker ook letten op een JumpShop, en als ik in Osaka ben wil ik ook best langs Namba gaan, bedankt voor beide tips.

Nogmaals L!nk & Rurouni bedankt voor de tips, zal me iig wel helpen in Japan.

Dan moet ik maar richting Japan, zal zeker eens posten als ik daar de kans heb, anders wordt het als ik eenmaal terugben.

Edit:

@Uchiha_Shadow
Zal zeker een paar leuke foto's uploaden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RaYsoms BerichtGeplaatst: 08 Feb 2009 05:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Dec 2006
Berichten: 21

Update,

Veilig en alles aangekomen. Tokyo is echt super leuk, iedereen is extreem behulpzaam en aardig, openbare vervoer is goed te doen. Enige wat heel vervelend is, is dat de anime/manga zaken teveel leuke dingen hebben .
Tekken 6 trouwens ook al eventjes gespeeld, leuk spel met iets van 40+ chars en speelt op de arcadekast iig zeer fijn. SF4 (nog) niet kunnen vinden.

Ik ga maar weer eens verder, tijd verdoen in een internetcafe is ook niet heel erg wijs .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
L!nk BerichtGeplaatst: 05 Apr 2009 17:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 1609

Hoe was het btw?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 02 Jun 2009 10:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Hoeveel kost een reisje naar Japan eigenlijk? Zo'n 2 weken...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 02 Jun 2009 10:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

vliegticket kost nu rond de 650 EUR (normaal kost het rond de 950 EUR, alleen de vliegtuigmaatschappijen hebben korting dit jaar )
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group