Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCPS VitaNintendo 3DSWii UPlaystation 3Playstation 4Xbox 360Xbox OneAppMisc    
18 December 2014 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(3) 
17 December 2014 
(7) 
(11) 
(1) 
(0) 
(3) 
(0) 
(1) 
(4) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
16 December 2014 
(0) 
(3) 
(2) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(4) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(6) 
(2) 
15 December 2014 
(7) 
(7) 
(4) 
(1) 
(27) 
(2) 
(9) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(5) 
(4) 
14 December 2014 
(1) 
(6) 
(11) 
(8) 
(3) 
(0) 
(5) 
(2) 
(3) 
(4) 
(2) 
(4) 
13 December 2014 
(13) 
(8) 
(1) 
(1) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(8) 
12 December 2014 
(5) 
(7) 
(11) 
(13) 
(0) 
(0) 
(7) 
(2) 
(0) 
(0) 
11 December 2014 
(12) 
(2) 
(4) 
(7) 
(8) 
(5) 
(0) 
(4) 
(3) 
(4) 
(3) 
(16) 
(0) 
(2) 
(0) 
(3) 
(0) 
10 December 2014 
(3) 
(9) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
(0) 
(24) 
(0) 
09 December 2014 
(2) 
(1) 
(1) 
(4) 
(0) 
(0) 
(5) 
(2) 
(0) 
(9) 
(2) 
(1) 
(8) 
08 December 2014 
(9) 
(0) 
(5) 
(4) 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(1) 
(5) 
(2) 
(2) 
(5) 
(10) 
(0) 
Dragon Ball Z: Wrath of the Dragon
Wii U Virtual Console - Week 80
Super Smash Bros. for Wii U
Green Green Thirteen: Erolutions
Nieuws:

Skyrim ontvangt 1.5 beta update


Door Rene Groen op 16-03-2012 om 13:22
Bron: Bethesda Blog

Sinds de release van The Elder Scrolls V: Skyrim hebben veel gamers zich opgesloten in deze wereld, vandaag leren we dat de 1.5 beta update verkrijgbaar is.

De beta update is vanaf nu verkrijgbaar voor de PC en volgt binnenkort op de PlayStation 3 en Xbox 360. In de update zitten bepaalde fixes voor de game, tevens is er een kill camera voor zowel ranged als magic aanvallen, waarvan onderaan dit bericht een video.

Onderstaand de gehele inhoud van de update:
    NEW FEATURES
    - New cinematic kill cameras for projectile weapons and spells
    - New kill moves and animations for melee weapons
    - Shadows on grass available (PC)
    - Smithing skill increases now factor in the created item’s value
    - Improved visual transition when going underwater
    - Improved distance LOD transition for snowy landscapes

    BUG FIXES
    - General crash fixes and memory optimizations
    - Fixed issue with Deflect Arrows perk not calculating properly
    - In “A Cornered Rat,” the death of certain NPCs no longer blocks progression
    - Fixed issue where Farkas would not give Companion’s quests properly
    - Fixed crash when loading saves that rely on data that is no longer being loaded
    - Followers sneak properly when player is sneaking
    - Fixed issue with weapon racks not working properly in Proudspire Manor
    - Arrows and other projectiles that were stuck in objects in the world now clean up properly
    - Fixed issue where “Rescue Mission” was preventing “Taking Care of Business” from starting properly
    - Fixed issue where certain NPCs would fail to become Thieves Guild fences
    - Fixed issue in “Diplomatic Immunity” where killing all the guards in the Thalmor Embassy before starting the quest would break progress
    - In “Hard Answers,” picking up the dwarven museum key after completing the quest, no longer restarts the quest
    - Killing Viola before or after “Blood on the Ice” no longer blocks progression
    - Fixed issue where Calixto would fail to die properly in “Blood on the Ice”
    - In “Waking Nightmare” fixed occasional issue where Erandur would stop pathing properly
    - Fixed issue where letters and notes with random encounters would appear blank
    - Fixed rare issue where dialogue and shouts would improperly play
    - Lydia will now offer marriage option after player purchases Breezehome in Whiterun
    - Fixed issue where if player manually mined ore in Cidhna Mine, jail time would not be served
    - Fixed rare issue with skills not increasing properly
    - Fixed issue where the Headsman’s Axe did not gain proper buff from Barbarian perk
    - In “A Night to Remember” it is no longer possible to kill Ysolda, Ennis or Senna before starting the quest
    - Fixed issue with the ebony dagger having a weapon speed that was too slow
    - Fixed issue with “The Wolf Queen Awakened” where backing out of a conversation with Styrr too soon would block progress
    - The third level of the Limbsplitter perk now properly improves all battle axes
    - Fixed a rare issue where Sanguine Rose would not work properly
    - In “Tending the Flames” King Olaf’s Verse will no longer disappear from explosions



13:34  The Jak and Daxter Trilogy
13:14  [E3] Microsoft zonder Xbox 360 opvolger
 Reacties (12)
 Pagina: 1
Xavior op 16-03-2012 om 13:29 [Niv: 94 / Exp: 4721]
Flinke lijst. Ben blij dat ze het er niet bij laten zitten.

Codewarrior op 16-03-2012 om 13:34 [Niv: 110 / Exp: 5485]
Too little Too Late! Hadden ze dit een maand na de launch gereleased was het nog te begrijpen, de game kan me niet zoveel meer boeien, dat ze nog geld durven te vragen voor de PS3 versie, schande.

PopieJopie op 16-03-2012 om 13:42 [Niv: 2 / Exp: 108]
@Gezer
idd, ze hadden de PS3 versie beter helemaal kunnen overslaan. Zo'n enorm uitgebreid spel is niet te coden voor de (tegenwoordig) zeer beperkte architectuur van de PS3. Het is jammer dat je mensen met een PS3 dan teleurstelt maar die personen kunnen ze dan naar Sony verwijzen voor de ontwerpkeuze

Codewarrior op 16-03-2012 om 14:07 [Niv: 110 / Exp: 5485]
Het is gewoon Crapthestas schuld, honderden andere ontwikkelaars hebben sinds de begindagen van de PS3 geen problemen meer. Je ziet dit telkens gebeuren bij Craptesta games: Fallout 3, F:NV etc.


Andere zeer grote games als Borderlands, Red Dead of InFamous hebben geen last van framedrops of andere bugs als hun games.

kevhaan op 16-03-2012 om 14:23 [Niv: 5 / Exp: 249]
@Gezer
Ga je het toch lekker niet op de ps3 spelen? Ik speel het nogsteeds heel vaak op de ps3, en het boeit me niet die paar framedrops of bugs.. het is en blijft gewoon een pracht spel!

Louis Tinner op 16-03-2012 om 14:37 [Niv: 201 / Exp: 10063]
Goty bugfest

PopieJopie op 16-03-2012 om 15:58 [Niv: 2 / Exp: 108]
@Gezer
nee maar bij die games wordt dan ook niet onthouden dat er een lepel op een tafel is verplaatst. Iets dat TES wel doet en dat kost natuurlijk geheugen, maar ze hadden het gewoon niet moeten uitbrengen op de PS3 als ze dat van tevoren wisten.

miknic op 16-03-2012 om 16:50 [Niv: 15 / Exp: 764]
Nog steeds niet de Esbren Fix

Gewijzigd door miknic op 16-03-2012 om 16:50

Gemaskerde Muchacho op 16-03-2012 om 18:59 [Niv: 82 / Exp: 4104]
Gezer

Dit soort games moet je dan ook gewoon op de PC spelen ;p eigen schuld XD

HiYou op 16-03-2012 om 19:50 [Niv: 21 / Exp: 1067]
Sommige mense hebbe wel niet een sterke pc ervoor.
Er zijn ook nog andere redenen.

Gewijzigd door HiYou op 16-03-2012 om 19:51

Gemaskerde Muchacho op 16-03-2012 om 21:59 [Niv: 82 / Exp: 4104]
Goed punt xd

Yakuo op 17-03-2012 om 00:24 [Niv: 22 / Exp: 1080]
Op release gekocht, gelijk verkocht. Ze hadden beter de PS3 versie kunnen uitstellen. Ik heb nog nooit zo'n ongepolijste game gezien op de PS3. Als je een open wereld game maakt, doe het dan goed. En dat Skyrim zo groot is is voor mij geen excuus dat hij zo bugged is. Ik ken vele andere open wereld games op de PS3 die 99% bugloos zijn.

 Pagina: 1

 Reageer
Om te reageren op artikelen hoef je niet geregistreerd te zijn.
Om het forum te gebruiken is registreren echter wel verplicht.


Titel:
The Elder Scrolls V: Skyrim
Type:
Game
Releasedatum:
11-11-2011
Ontwikkelaar:
Bethesda Softworks
Uitgever:
Bethesda Softworks
Media:








Meer media