Ieder jaar verschijnt traditiegetrouw een nieuwe FIFA titel, gelukkig zorgt Electronic Arts ervoor dat er in ieder deel weer de nodige vernieuwing waarneembaar moet zijn.
In een persbericht laat het bedrijf weten dat de laatste twee jaar gewerkt is aan de Player Impact Engine. Doel is om het contact tussen spelers nog realistischer te maken, echter gaat het systeem verder dan dit. Voetballers kennen hun eigen sterke en zwakke punten, alsmede die van hun teamgenoten, en zullen hiernaar handelen.
De vernieuwde engine zal enkel gebruikt worden in de PlayStation 3 en Xbox 360 versie, hieronder een filmpje van dit nieuwe systeem:
Naast de Player Impact Engine beschikt FIFA 12 tevens over een geheel nieuw speltype, Carričre genaamd. Alhier spelen we realistische verhaallijnen na uit de echte voetbalwereld, waarbij het spelersmoreel, de vorm van de spelers en de positie in het klassement allen van invloed zijn op de uitslag van de wedstrijd.
asianck
op 27-05-2011 om 16:38
[Niv: 380 / Exp: 19012]
Als ze elk jaar 1 onderdeel verbeteren, dan hebben we tegen 2050 de perfecte footie game.
Gast (95.96.201.xxx)
op 27-05-2011 om 18:34
de pc gamers worden weer genaaid
Gast (62.195.114.xxx)
op 27-05-2011 om 18:47
Als ze er nou voor zorgen dat matchmaking sneller/beter gaat en online play beter wordt zoals wanneer je clubs of pro ranked match doet er minder sprake is van vertraging. Nou dan is fifa 12 al vele malen beter dan fifa 10
asianck
op 28-05-2011 om 00:30
[Niv: 380 / Exp: 19012]
^Dat wordt vroeg of laat gefixed in een andere Fifa game. : )
Gast (77.166.81.xxx)
op 28-05-2011 om 08:43
Vet ziet er goed uit, speel nu nog steeds fifa 11 met ADO :D
zie sang
op 28-05-2011 om 16:20
[Niv: 80 / Exp: 3986]
Zou ik voor deze gaan als ik 11 liggen heb , en hoe zit die verhaak lijn in elkaar???