Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
24 April 2024 
(0) 
(0) 
23 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
22 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
21 April 2024 
(0) 
20 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
13 April 2024 
(7) 
(0) 
(0) 
12 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
06 April 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
05 April 2024 
(1) 
(0) 
(2) 
04 April 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
02 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
01 April 2024 
(1) 
(0) 
(3) 
30 Maart 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
28 Maart 2024 
(0) 
TopSpin 2K25
WWE 2K24
South Park: Snow Day!
Gamed Gamekalender April 2024
Nieuws:

Niet pauzeren in Dead Space?


Door Roderick op 11-02-2008 om 12:40
Bron: CVG

Electronic Arts is geen grote speler op het gebied van horrorgames, maar daar willen ze verandering in brengen met Dead Space, een horrorgame die loopt op de Unreal Engine 3. De game komt uit op de Xbox 360 en de PlayStation 3.

Deze horrorgame moet zo intensief worden dat simpelweg pauzeren niet voor rust zal zorgen. De ontwikkelaars van de game denken er namelijk aan de pauze-optie in de game weg te laten om de spanning te verhogen. Als de speler rust wil om bepaalde items te gebruiken of om de hartslag weer onder de honderd te krijgen zal deze dus een rustig en veilig plekje moeten opzoeken.

Of de pauze-optie in de game daadwerkelijk achterwege blijft is dus nog niet zeker, maar de plannen zijn er en origineel kan het zeker genoemd worden.


15:45  Lost
12:25  Resident Evil 5 nog dit jaar?
 Reacties (20)
 Pagina: 1
headed op 11-02-2008 om 12:44 [Niv: 12 / Exp: 612]
dan verklaar ik deze game nu al als een flop.

Gast (141.6.8.xxx) op 11-02-2008 om 12:56
Origineel...ja. Of het ook goed zal werken i.v.m. plaspauze/iets te drinken halen o.i.d.

dromer op 11-02-2008 om 12:57 [Niv: 10 / Exp: 515]
Aan de ene kant wel een toffe feature, zodat je echt in het spel blijft, maar aan de andere kant is het ook wel zo fijn om even op pauze te drukken als iemand voor de deur staat of je een hapje wilt eten.

MaartenL (Redacteur) op 11-02-2008 om 13:20 [Niv: 472 / Exp: 23598]
Voor niet nader genoemde redenen gaat dit voor mij toch erg stom zijn. Ik heb vaak momenten dat ik gewoon die pauze knop inram en compleet iets anders ga doen...

Stammetje91 op 11-02-2008 om 13:51 [Niv: 302 / Exp: 15113]
@Sasuke
Dat is dus compleet nutteloos. Laten we de PC aan laten staan, want ik gebruik hem toch niet! *Zoekt logica*

Ik denk dat het wel kan werken. Als je midden in de actie zit, zet je pauze toch niet aan. Maar dan moeten ze het er wel zo in verwerken dat je het aan kan vinken bij new game, anders denk ik dat veel mensen zullen afhaken. Ik denk dat ze het er toch gewoon in laten.

Vaizard op 11-02-2008 om 13:52 [Niv: 62 / Exp: 3114]
Zal goed kunnen dat als je op de xbox button op je controller drukt hij toch wel op pauze gaat.
Lijkt me idd anders beetje lastig als er iemand aan de deur staat of de telefoon gaat. Origineel is het zeker.
Anders kunnen ze beter iets van: 1-3 x maximaal op pauze zetten per veld.

@stammetje, dus als jij 'n partij gaat scheiten zet jij eerst je pc uit en dan weer aan? ^^

Gewijzigd door Vaizard op 11-02-2008 om 13:53

Niels op 11-02-2008 om 14:08 [Niv: 46 / Exp: 2279]
Ja tof, als je dan gebeld wordt kan je niet eens rustig de telefoon opnemen, En even snel plassen zit er ook al niet in. Dit is de domste beslissing ooit!

MaartenL (Redacteur) op 11-02-2008 om 15:14 [Niv: 472 / Exp: 23598]
@Sasuke
Dat is dus compleet nutteloos. Laten we de PC aan laten staan, want ik gebruik hem toch niet! *Zoekt logica*

Ja goeiemorgen zeg, zo idioot ben ik nou net niet >_<

Ik wissel gewoon graag tussen PC/360 nu en dan. Als ik echter denk lang weg te blijven van 1 van de 2 dan zet ik hem natuurlijk wel uit

Gast (83.180.19.xxx) op 11-02-2008 om 15:54
Stel er zijn 15 velden dan kan je zo iets bij 4a5 velden doen,dan gaat het nog wel,maar de hele game dan moet dat toch wel zo tot in de puntjes geperfectioneerd zijn wil dit goed werken ik wacht af.

david op 11-02-2008 om 16:06 [Niv: 39 / Exp: 1961]
wel orgineel maar niet handig. Stel dat je moet... nouja julie weten wel wat , moet doen en als je dan midden in een gevecht zit.... dan moet je gewoon gaan. Maar dan ben je wel game over

Stammetje91 op 11-02-2008 om 16:07 [Niv: 302 / Exp: 15113]
@Sasuke
Dan ben je niet zo'n retard als ik dacht...

GabberMaarten op 11-02-2008 om 16:11 [Niv: 23 / Exp: 1134]
Zal wel kut worden voor de PS3 omdat ze de unreal-engine 3 gebruiken of ze gebruiken de nieuwe al die nog moet worden aangekondigd.

Gast (83.180.19.xxx) op 11-02-2008 om 16:28
@GabberMaarten
Ze heten geen THQ

Gast (84.197.110.xxx) op 11-02-2008 om 17:22
Als ze de pauzeknop achterwege laten zal er waarschijnlijk wel een of andere inventory scherm zijn, oh btw bij DMC3 druk ik af en toe de pauzeknop in om mn vingers tot rust te laten komen *D

MaartenL (Redacteur) op 11-02-2008 om 17:24 [Niv: 472 / Exp: 23598]
^ Gezer, ben je net begonnen met Deel 3 ofzo?

(verslavend hé, ga maar snel deel 4 halen >_< )

Gast (85.146.36.xxx) op 11-02-2008 om 17:52
weetje wat verslavend is!? Mount & Blade! 8)

Gast (81.83.110.xxx) op 11-02-2008 om 18:22
stom straks zal er weer een schandaal zijn dat spelers in flessen plassen ofzo

Gast (84.197.110.xxx) op 11-02-2008 om 19:36
Sasuke, ik speel het nu op hard mode, normal mode was niet uitdagend genoeg *D

Wii gamer op 12-02-2008 om 01:04 [Niv: 290 / Exp: 14517]
Een zeer domme beslissing.
Het is net alsof je in een racewagen de rem eruit haalt om de spanning erin te laten; het werkt uiteraard niet.

Het is zo nu en dan toch echt wel belangrijk om een adempauze te nemen en zeker de pauzes die je nodig hebt om het half uur om je ogen te laten rusten [lees de bijsluiter].

Het is origineel bedacht en zeker niet slecht, maar bij nader inzien is het toch niet zo'n intelligente zet. Er zijn genoeg situaties te bedenken die niet zeldzaam zijn, waarbij het noodzakelijk is dat er een pauzeknop is. Zeg nou zelf, waarom is 'de pauze' uitgevonden?

Rest in Peace. Game Over.

Wii gamer op 12-02-2008 om 01:05 [Niv: 290 / Exp: 14517]
owh jah...

Have a Break, Have a Kitkat.


 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Dead Space
Type:
Game
Releasedatum:
24-10-2008
Ontwikkelaar:
Visceral Games
Uitgever:
Electronic Arts
Media:








Meer media