De Need for Speed serie blijft succesvol, mede doordat de ontwikkelaars het concept blijven omgooien en steeds met verschillende soorten racegames komen. Dit keer wordt het allemaal wat realistischer.
De illegale straatraces staan niet meer centraal. In plaats daarvan krijgen we circuitracen met getunede productiewagens. De game is al 16 maanden in ontwikkeling en er wordt door een groot team van zo'n 100 man aan gewerkt. De game lijkt dus alle tijd gekregen te hebben om de next gen consoles en de handhelds te bedienen.
De SIXAXIS van de PS3 wordt ondersteund. Ook kent de game online modes op PS3 en Xbox 360. De game heeft meer auto's dan Need for Speed Carbon. Enkele nieuwe modes zullen zijn: Drag, Drift, Grip en de bekende Speed Challenge.
im2
op 14-07-2007 om 20:12
[Niv: 574 / Exp: 28719]
Ik heb hoge verwachtingen van deze game maar voorlopig houd ik het bij PGR 4.
Onna76
op 14-07-2007 om 20:19
[Niv: 372 / Exp: 18579]
Spel komt toch ook op de WII uit of niet?
Gast (217.136.94.xxx)
op 14-07-2007 om 21:50
hehe realistisch hoor ea
snelheid onrealistisch, wegligging kan niet en over die crash zal ik maar zwijgen
Ikkyu
op 14-07-2007 om 22:49
[Niv: 88 / Exp: 4417]
@bovenstaande gast : 'het wordt realistischer.' Martijn heeft dit zo perfect weten te verwoorden. Vergelijk een crash uit need for speed pro street eens met een crash uit nfs underground 1. Wereld van verschil.
Natuurlijk is het geheel nog niet realistisch.
Jeweet
op 15-07-2007 om 01:20
[Niv: 74 / Exp: 3697]
maar dat wilt ie denk ik ook niet zijn....dit vind ik egt tof hoe het er hier eruit ziet
Gast (83.81.153.xxx)
op 16-07-2007 om 13:10
jmr dat het op circuits word gehouden het zou veel beter zijn als het op straat zou worden gehouden maar ik ga hem sowieso kopen
ik vind het zo dom het heet pro street maar ze rijden op circuit,s het lijkt mij dat je dan op straaten moet racen en niet op circuits het het toch pro street geen pro circuit