Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
25 April 2024 
(0) 
(0) 
24 April 2024 
(0) 
(0) 
23 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
22 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
21 April 2024 
(0) 
20 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
13 April 2024 
(7) 
(0) 
(0) 
12 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
06 April 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
05 April 2024 
(1) 
(0) 
(2) 
04 April 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
02 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
01 April 2024 
(1) 
(0) 
(3) 
30 Maart 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
Stellar Blade
TopSpin 2K25
WWE 2K24
South Park: Snow Day!
Nieuws:

Need for Speed: ProStreet screens


Door Roderick op 04-06-2007 om 20:15
Bron: 1up

De Need for Speed serie blijft succesvol, mede doordat de ontwikkelaars het concept blijven omgooien en steeds met verschillende soorten racegames komen.

De laatste tijd leek het tunen de overhand te krijgen, maar ineens kwam daar Most Wanted, waarin de politieachtervolgingen weer meer centraal stonden. Carbon deed weer meer met tuning en in ProStreet lijkt het allemaal wat realistischer te worden. Het spel verschijnt op de PlayStation 2 en 3, PlayStation Portable, Nintendo DS en Wii en Xbox 360.

Vandaag leren we over ProStreet dat de game inderdaad realistischer gaat worden. Er zal een meer serieuze tuning scene zijn waarbij illegale straatraces niet meer centraal staan maar het circuitracen met getunede productiewagens. De game is al 16 maanden in ontwikkeling en er wordt door een groot team van zo'n 100 man aan gewerkt. De game lijkt alle tijd gekregen te hebben om de next gen consoles te bedienen.

De auto's in de game kunnen beschadigen en de fabrikanten hebben daar geen problemen mee. De schade zal een flinke rol in de game hebben, aangezien het verdiende geld soms helemaal op kan gaan aan het herstellen van schade in plaats van het kopen van nieuwe onderdelen.

Races vinden alleen overdag plaats en logischerwijs is er geen politie aanwezig. Circuitpolitie zou niet echt logisch zijn. De A.I. van de tegenstanders zal verbeterd worden, een gevolg daarvan is dat ze behoorlijk agressief kunnen zijn en fouten kunnen maken.

De SIXAXIS van de PS3 wordt ondersteund. Ook kent de game online modes op PS3 en Xbox 360. De game heeft meer auto's dan Need for Speed Carbon. Enkele nieuwe modes zullen zijn: Drag, Drift, Grip en de bekende Speed Challenge.









20:24  Fracture screens
19:59  Officiële site voor Ninja Gaiden Sigma
 Reacties (12)
 Pagina: 1
Cor (Eindredacteur) op 04-06-2007 om 20:22 [Niv: 11 / Exp: 545]
Wauw, wat een enorme verandering met Carbon, zeg. En wat ziet het er goed uit.

Roderick op 04-06-2007 om 20:26 [Niv: 417 / Exp: 20866]
De omzwaai in concept, graphics en technologie heeft me wel hyped gekregen Heb, sinds tijden, weer echt zin in een nieuwe NFS game.

Cubic X op 04-06-2007 om 20:30 [Niv: 203 / Exp: 10171]
Wow...zelfde als wat Roderick zegt: ik heb voor het eerst weer zin aan een Need for Speed game

FreeMad op 04-06-2007 om 20:30 [Niv: 23 / Exp: 1164]
het spreekt wel een ander publiek en laat ook andere mensen in de steek. dus het lijkt mij om en om een straatracer en iets anders te worden.

Gast (86.87.150.xxx) op 04-06-2007 om 20:34
Een NFS game als NFSU zal ik, ben ik bang, niet meer terugzien. Geef maar 's nachts races.

jordytjuh op 04-06-2007 om 20:40 [Niv: 10 / Exp: 486]
Vooral de invloed van schade is vet

im2 op 04-06-2007 om 20:43 [Niv: 574 / Exp: 28719]
Als ze deze graphics kunnen waarmaken: WOW
Maar als ik die eerste screens van Forza bekeek dacht ik dat ook dus..

Gast (81.165.53.xxx) op 04-06-2007 om 21:42
@jordytjuh, ja da's waar. ook zo dat je moet oppassen met je geld, omdat je die schade met je geld moet repareren. Lijkt me wel een extra dimensie te geven aan het racen, meer realistisch dus.

Gast (89.98.49.xxx) op 04-06-2007 om 22:21
GAmeplay plzz het kan ook prependert zijn:P

alleen nfsu was gewoon de beste van alleemaal
carbon en mostwanted waren afgezaagd

Gast (193.191.3.xxx) op 05-06-2007 om 09:09
hoop gewoon dat het niet hetzelfde is als de circuitraces in nfs underground 2(die ranked races)waren zo saai

Gast (81.245.240.xxx) op 05-06-2007 om 12:47
De graphics zijn inderdaad al verbeterd,
Maar eens je de bewegende beelden ziet?
Ik heb echt nog niet het gevoel van waaw dit is het einde. Ik mis toch nog dat extraatje meer want zeg nu zelf 600€ voor een playstation is dan toch nog echt te veel voor een spelconsole

Gast (217.136.62.xxx) op 16-06-2007 om 18:11
mmh, k hoop dat k niet eens moet niezen als ik daar tegen 300km/h aant rijden bent... dan zit je snel tegen de muur, en dan is heel je wagen om zeep :/

k hoop dat ze eindelijk stoppen met die klasses, dat je in t begin kan kiezen uit alle wagens, en dat alle wagens ongeveer even goed zijn (mits een beetje tunen) maar niet zoals in carbon dat een impreza standaart 300 km/h gaat terwijl die int echt maar 216 gaat...

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Need for Speed: ProStreet
Type:
Game
Releasedatum:
22-11-2007
Ontwikkelaar:
EA Canada
Uitgever:
Electronic Arts
Media:








Meer media