Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
25 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
24 April 2024 
(0) 
(0) 
23 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
22 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
21 April 2024 
(0) 
20 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
13 April 2024 
(7) 
(0) 
(0) 
12 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
06 April 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
05 April 2024 
(1) 
(0) 
(2) 
04 April 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
02 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
01 April 2024 
(1) 
(0) 
(3) 
30 Maart 2024 
(1) 
(0) 
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Gamed Most Loved - Best Reviewed
Het Jaar 2003
Nieuws:

Mercenaries 2 wederom belicht


Door Rene Groen op 15-01-2007 om 12:33
Bron: Gamefront

De vraag blijft bestaan: komt Mercenaries 2: World in Flames nu wel of niet naar de Xbox 360? Ontwikkelaar Pandemic Studios geeft nog steeds geen antwoord, maar wel nieuwe details van de game.

De details hebben we even onder elkaar gezet:

- Er zullen enkele wapens in het spel zitten die door alle materialen heen kunnen schieten.

- Vijanden opereren zowel individueel als binnen een team. Omdat iedere group apart van elkaar is hebben ze ook ieder hun eigen gevechtstechnieken.

- Pandemic Studios onderzoekt nog of custom soundtracks op de PlayStation 3 mogelijk zijn. Een voorbeeld zou dan kunnen zijn dat een bepaalde playlist ingeladen zal worden op het moment dat je een nieuw gebied betreed.

- Dode lichamen verdwijnen na verloop van tijd.

- Dag- en nachtveranderingen hebben geen invloed op de game, zo heb je er geen voordeel aan als je vanuit het donker aan valt.


16:06  Nieuwe info Virtua Tennis 3
12:15  It's A Wonderful Scan
 Reacties (6)
 Pagina: 1
Gast (213.219.185.xxx) op 15-01-2007 om 12:46
"Dode lichamen verdwijnen na verloop van tijd."
fuck da!

"Dag- en nachtveranderingen hebben geen invloed op de game, zo heb je er geen voordeel aan als je vanuit het donker aan valt."

fuck it!

Rene Groen (Eindredacteur) op 15-01-2007 om 12:54 [Niv: 747 / Exp: 37333]
Dat zijn inderdaad twee elementen die ik niet snel zou noemen in een interview, vooral het laatste is raar. Waarom een dag- en nachtcyclus als de rest van het spel zich er niet op aan past?

Gast (145.7.91.xxx) op 15-01-2007 om 13:17
Lol neem aan dat dat wel mot veranderen dat dag-nacht cyclus geen invloed heb als ik toch 's nachts loop te banjederen buiten in de rimboe zie je toch ook minder :S dus de vijand ziet mij eerder omdat hun geen verschil maken tussen dag en nacht :s

Gast (213.219.185.xxx) op 15-01-2007 om 13:19
idd, het zou toch logisch zijn dat het zicht van de vijanden dan minder wordt.
+ 's nachts gaan soldaten eigenlijk anders patroieren.

Ik vind het maar dom dat ze daar niets aan doen.
Met MGS4 zal deze keer ook wel dag en nacht zijn, en ik weet nu al dat daar dag en nacht een totaaaal verschillende speelervaring zullen opleveren

Gast (213.126.51.xxx) op 15-01-2007 om 13:33
Lol dat zijn dus gewoon 2 nadelen, wat the fuck

FabianNL op 15-01-2007 om 16:53 [Niv: 6 / Exp: 310]
hahaha, ja... een erg vreemd interview vind ik het dan maar hoor

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Mercenaries 2: World in Flames
Type:
Game
Releasedatum:
05-09-2008
Ontwikkelaar:
Pandemic Studios
Uitgever:
Electronic Arts
Media:








Meer media