Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
25 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
24 April 2024 
(0) 
(0) 
23 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
22 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
21 April 2024 
(0) 
20 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
13 April 2024 
(7) 
(0) 
(0) 
12 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
06 April 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
05 April 2024 
(1) 
(0) 
(2) 
04 April 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
02 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
01 April 2024 
(1) 
(0) 
(3) 
30 Maart 2024 
(1) 
(0) 
Serious Sam Collection
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Gamed Most Loved - Best Reviewed
Nieuws:

De redenen van uitstel voor Frame City Killer


Door Rene Groen op 02-02-2006 om 01:07
Bron: Eurogamer

Na E3 verdween Frame City Killer van Namco een beetje in het niets maar op de Xbox Summit 2005 eind juli kwam de game terug onder de levenden aangezien hij toch dicht bij de launch moest verschijnen.

Hoewel Frame City Killer deze maand in Amerika had moeten verschijnen maakte Namco enige tijd geleden bekend dat de game uitgesteld was.

Meteen gingen de geruchten op wat de reden zou zijn. Volgens velen was het de kwaliteit van de screenshots, welke te wensen overliet. Namco zelf draagt echter een andere reden aan.
De ontwikkelaar zou tijd nodig gehad hebben om aan de engine te kunnen werken. De extra tijd die ze nu verkregen hebben wordt gebruikt om meer content binnen de game te stoppen. Hierbij moet gedacht worden aan side missions en misschien zelfs online functionaliteiten. Er zijn echter geen plannen voor volledige online modes.

Masaki Kunimori van Namco voegde hier verder aan toe dat het team problemen had met de Unreal Eninge 3, waar ze voor het eerst mee werkten. De volgende game onder deze engine zal ook hierdoor qua ontwikkeling gladder verlopen, omdat ze er nu ervaring mee hebben opgedaan.


01:07  Foto's van een World of Warcraft film?
01:07  Volop actie op Godfather screenshots
 Reacties (2)
 Pagina: 1
Gast (213.148.229.xxx) op 02-02-2006 om 10:55
mooi verhaal

Gast (84.192.81.xxx) op 02-02-2006 om 19:47
ik wil dat er betere games uitkomen real life lank apb op xbox 360 ps3 pc ;)

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Frame City Killer
Type:
Game
Releasedatum:
Niet
Ontwikkelaar:
Bandai Namco
Uitgever:
Electronic Arts
Media:

Meer media