Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCPS VitaNintendo 3DSWii UNintendo SwitchPlaystation 3Playstation 4Xbox 360Xbox OneAppMisc    
17 Augustus 2018 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 Augustus 2018 
(0) 
(1) 
(3) 
(7) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
15 Augustus 2018 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(4) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
14 Augustus 2018 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(4) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
13 Augustus 2018 
(10) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
12 Augustus 2018 
(2) 
(2) 
(0) 
11 Augustus 2018 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(10) 
(0) 
10 Augustus 2018 
(4) 
(1) 
(0) 
(2) 
(9) 
(0) 
(0) 
09 Augustus 2018 
(11) 
(2) 
(1) 
(3) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(4) 
(0) 
08 Augustus 2018 
(5) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
07 Augustus 2018 
(1) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(4) 
(0) 
06 Augustus 2018 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(18) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
05 Augustus 2018 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
04 Augustus 2018 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 Augustus 2018 
(4) 
(3) 
(5) 
(2) 
02 Augustus 2018 
(1) 
(4) 
(15) 
Packshot Thursday - Deel 229
Packshot Wednesday - Deel 228
Insurgency: Sandstorm
Packshot Tuesday - Deel 227
Nieuws:

[Upd.] The Culling 2 doodsteek voor studio?


Door Rene Groen op 19-07-2018 om 11:18
Bron: Dual Shockers

Vorige week bracht ontwikkelaar Xaviant Games hun battle royale titel The Culling 2 uit op de PC, PlayStation 4 en Xbox One. Een lancering is normaliter reden voor een feestje, in dit geval is dit allerminst het geval.

[Update:] Ontwikkelaar Xaviant Games heeft bekend gemaakt dat The Culling 2 niet langer op het PlayStation Network en in de Xbox Store te vinden is. Als reden geven ze aan dat er veel kritiek was op het spel, er veel negatieve reviews werden geplaatst en dat er vrijwel geen spelers meer te vinden waren. Sony en Microsoft zouden inmiddels bezig zijn om kopers hun geld terug te geven.



[Oorspronkelijk bericht:] Kritiek op de sequel was er al voordat deze op de markt werd gebracht. De studio kreeg veel kritiek dat ze het origineel zo snel lieten vallen nadat deze nog maar vorig jaar was verschenen. Anderen gaven ook kritiek op de visie van de studio, zo lieten ze zich volgens hun teveel leiden door andere games in het genre als PlayerUnknown's Battlegrounds.

Hier stopte de kritiek echter niet. Xaviant besloot hun spel in de markt te zetten voor $19,99 en hoewel dit bedrag wellicht redelijk oogt zijn concurrenten als Fortnite gratis te spelen. Het laten groeien van je spelersaantallen is lastig als een soortgelijke titel geen goed kost.

De kritieken namen na de release niet af. Spelers klaagden over de besturing en tevens waren er nog vele bugs aanwezig. Na 48 uur werden er op Steam slechts 25 spelers geregistreerd en op zijn piek lag dit op 249. Op Twitter heeft de studio laten weten dat de medewerkers samen zijn gekomen om na te denken over de toekomst: “It’s time for us here at Xaviant to come together for some much needed soul searching and to have some admittedly difficult discussions about the future of our studio. We’ll talk soon.”

De vraag is natuurlijk welke beslissing de studio zal nemen, het is dan ook te hopen dat hun nieuwste titel niet de laatste zal zijn.


18:25  [GC] [Upd.] Line-up THQ Nordic en E-Line Media
11:14  Remedy: 'Beslissing sequels ligt bij Microsoft'
 Reacties (0)
Geen reacties gevonden

 Reageer
Om te reageren op artikelen hoef je niet geregistreerd te zijn.
Om het forum te gebruiken is registreren echter wel verplicht.