Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCPS VitaNintendo 3DSWii UNintendo SwitchPlaystation 3Playstation 4Xbox 360Xbox OneAppMisc    
17 Augustus 2018 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 Augustus 2018 
(0) 
(1) 
(3) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
15 Augustus 2018 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(4) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
14 Augustus 2018 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(4) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
13 Augustus 2018 
(10) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
12 Augustus 2018 
(2) 
(2) 
(0) 
11 Augustus 2018 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(10) 
(0) 
10 Augustus 2018 
(4) 
(1) 
(0) 
(2) 
(9) 
(0) 
(0) 
09 Augustus 2018 
(11) 
(2) 
(1) 
(3) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(4) 
(0) 
08 Augustus 2018 
(5) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
07 Augustus 2018 
(1) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(4) 
(0) 
06 Augustus 2018 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(18) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
05 Augustus 2018 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
04 Augustus 2018 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 Augustus 2018 
(4) 
(3) 
(5) 
(2) 
02 Augustus 2018 
(1) 
(4) 
(15) 
Packshot Thursday - Deel 229
Packshot Wednesday - Deel 228
Packshot Tuesday - Deel 227
Packshot Monday - Deel 226
Nieuws:

[E3] [Upd.] Meer info van Death Stranding


Door Rene Groen op 13-06-2018 om 11:09
Bron: Gearnuke

Bij de persconferentie van Sony kregen we dan eindelijk de eerste gameplay te zien van Death Stranding, zonder overigens nu echt te weten waar de game over gaat. In een interview geeft Hideo Kojima iets meer informatie, zonder meteen open boek te spelen.

[Update:] Gedurende een panel heeft Kojima nog wat meer informatie naar buiten gebracht. We hebben enkele van zijn uitspraken op een rij gezet:
  • Kojima wil het tegenovergestelde bereiken van een game als Super Mario, gekeken naar de vrijheid, bewegingen en mogelijkheden. In Death Stranding kan het karakter over een steen heen struiken en moet hij balans houden als hij rondloopt, terwijl een rivier hem zomaar weg kan spelen. Al deze elementen bestaan dankzij Super Mario, ondanks dat het hier juist haaks op staat.
  • Kojima, bekend om zijn cutscenes, is het niet eens met hoe andere ontwikkelaars dit aanpakken. De regisseur van een game besteed deze cutscenes vaak uit aan een andere persoon of zelfs aan een geheel andere studio. In de ideale situatie werkt hij het liefst met ťťn camera van het begon tot het einde van een game, waardoor je een naadloze overgang krijgt tussen gameplay en cutscenes. Het is wel erg lastig om uit te voeren, alsof je een actiescene in ťťn cut maakt.
  • Het creŽren van cutscenes voelt volgens Kojima niet hetzelfde aan als het maken van een film omdat hij nog altijd een game aan het maken is. Alles wat hij creŽert is digitaal dus wanneer hij met acteurs werkt en hun unieke reacties ziet en wanneer ze met hun eigen ideeŽn komen aangaande het script is dit juist plezierig voor hem.
  • Hoewel hij zichzelf omschrijft als een perfectionist zal hij altijd naar een acteur of actrice luistert die een idee heeft. Sterker nog, door met bepaalde acteurs en actrices samen te werken verwacht hij dit juist van ze. Wanneer ze enkel aanwezig zijn om ingescand te worden hebben ze geen recht om daar te zijn, ze creŽren de game namelijk gezamenlijk. Toen hij samen ging werken met Norman Reedus wilde hij aspecten laten zien die we niet eerder zagen en deze ideeŽn zijn geŽvolueerd door de input van Reedus zelf en dat is wat het interessant maakt. Ditzelfde gaat op voor Mads Mikkelsen. Zowel Reedus als Mikkelsen hebben veel ideeŽn aangebracht. Het opbouwen van een betrouwbare relatie met de cast is dan ook cruciaal voor zijn games.
  • Het zit in zijn natuur om acteurs voortdurend te vragen om dingen over te doen, tot het er goed uit ziet, echter beseft hij zich dat dit geen leuke en interessante manier is. In plaats daarvan wil hij graag werken als Ben Afflect en Clint Eastwood, regisseurs die vroeger zelf acteurs waren.
  • Het ontwerp van het pak van Norman Reedus was erg lastig. Het doel was om iets te maken wat anders aanvoelt dan de standaard uitrusting van een held. De eerste designs hadden een science-fiction uitstraling, echter voelde dit niet goed aan. Ze probeerden vervolgens diverse designs, totdat Yoji Shinkawa met een suggestie kwam om iets te maken wat er juist normaler uit zag.

[Eerdere berichtgeving:] Hideo Kojima geeft aan dat de speler enkel als Sam zal spelen, het karakter dat is neergezet door Norman Reedus. In de video zagen we verder een wapen en Kojima geeft de bevestiging dat we deze kunnen gebruiken om vijanden mee om te leggen, echter zijn er ook alternatieve manieren om een situatie naar je hand te zetten. Combat is dan ook geen verplichting.

Het bovenstaande sluit aan bij de gedachte dat het doel van de game niet is om te vechten maar juist om een verbinding te zoeken met de wereld. Op de vraag hoe het multiplayer aspect hiermee samen gaat en hoe spelers met elkaar samen moeten werken weigert Kojima een reactie te geven.

Onderstaand nog eens de trailer van de game.



11:18  [E3] Resident Evil 2 Remake toont Leon
10:56  [E3] Strange Brigade toont samenwerking
 Reacties (0)
Geen reacties gevonden

 Reageer
Om te reageren op artikelen hoef je niet geregistreerd te zijn.
Om het forum te gebruiken is registreren echter wel verplicht.


Titel:
Death Stranding
Type:
Game
Releasedatum:
TBA
Ontwikkelaar:
Kojima Productions
Uitgever:
Sony Interactive Entertainment
Media:
Geen media gevonden