Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCPS VitaNintendo 3DSWii UNintendo SwitchPlaystation 3Playstation 4Xbox 360Xbox OneAppMisc    
E3-overzicht 
E3-overzicht  
21 Juni 2018 
(0) 
(0) 
20 Juni 2018 
(0) 
(0) 
(5) 
(2) 
(1) 
19 Juni 2018 
(0) 
(1) 
(1) 
(7) 
(0) 
18 Juni 2018 
(1) 
(5) 
(0) 
(4) 
(0) 
(0) 
17 Juni 2018 
(1) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
16 Juni 2018 
(0) 
(5) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
(2) 
(1) 
(6) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 Juni 2018 
(1) 
(1) 
(17) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(16) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
14 Juni 2018 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(10) 
(1) 
(8) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(4) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(4) 
(3) 
(0) 
(0) 
13 Juni 2018 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(3) 
(7) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(1) 
12 Juni 2018 
(3) 
(9) 
(0) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(0) 
(4) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(5) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
Unravel Two
Milanoir
Onrush
Vampyr
Nieuws:

[E3] Nieuwe info van Ghost of Tsushima


Door Rene Groen op 13-06-2018 om 07:32
Bron: Dual Shockers

Ghost of Tsushima was één van de titels waarmee Sony een goede indruk wist achter te laten, ook na de persconferentie is er nog meer te vertellen over de game. Game Director Nate Fox deed dit tijdens PlayStation Live en onderstaand een opsomming van zijn uitspraken.

  • Gekeken naar de graphics dan is er een sterke focus op minimalisme. Ze willen ons niet afleiden met aspecten die niet bijdragen aan de game, iets wat ze een zeer Japans concept noemen.
  • In de demo werd er geen interface getoond om het filmische aspect zo beter te kunnen belichten. In de uiteindelijke game is deze interface er wel.
  • De ontwikkelaar wil dat spelers verdwaald raken op het eiland Tushima.
  • De 'dodelijke precisie' die we in de game zien volgens Fox typische samurai combat. Het spel wil de spanning al opbouwen nog voordat je het zwaard trekt.
  • De drie woorden die de toon bepalen zijn 'modder, bloed en staal'
  • Er zit karakterprogressie in de game. Spelers hebben veel opties als het gaat om navigatie, waarvan stealth ook een element is. De gedachte is dat een samoerai zichzelf moet evolueren om te vechten tegen overweldigende kansen.
  • De missie die we bij de persconferentie van Sony zagen was een side-mission en vormde geen onderdeel van het hoofdverhaal. Het moet e toon neerzetten van het gegeven dat goede mensen soms slechte beslissingen nemen.
  • Het duel tussen Jin en Masako die we aan het einde van de video zagen speelt zich af in een open wereld, het is dan ook geen afgesloten arena. In de achtergrond zien we de Mongoolse versterkingen al aankomen.


07:32  [E3] Soul Calibur VI toont E3 trailer
07:31  [E3] Last of Us II release nog niet vastgesteld
 Reacties (0)
Geen reacties gevonden

 Reageer
Om te reageren op artikelen hoef je niet geregistreerd te zijn.
Om het forum te gebruiken is registreren echter wel verplicht.


Titel:
Ghost of Tsushima
Type:
Game
Releasedatum:
TBA
Ontwikkelaar:
Sucker Punch
Uitgever:
Sony Interactive Entertainment
Media:








Meer media