Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCPS VitaNintendo 3DSWii UNintendo SwitchPlaystation 3Playstation 4Xbox 360Xbox OneAppMisc    
23 Februari 2018 
(4) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
22 Februari 2018 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Februari 2018 
(4) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
20 Februari 2018 
(1) 
(0) 
(16) 
(0) 
(5) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
19 Februari 2018 
(0) 
(0) 
(3) 
(5) 
(4) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Februari 2018 
(4) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 Februari 2018 
(4) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 Februari 2018 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(8) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 Februari 2018 
(1) 
(18) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
14 Februari 2018 
(6) 
(0) 
(0) 
(7) 
(2) 
(2) 
(1) 
(4) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(4) 
(0) 
(17) 
13 Februari 2018 
(0) 
(0) 
(8) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
12 Februari 2018 
(0) 
(0) 
(3) 
(2) 
(0) 
11 Februari 2018 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
10 Februari 2018 
(1) 
(8) 
(0) 
(1) 
(3) 
(2) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
09 Februari 2018 
(2) 
(7) 
(1) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
08 Februari 2018 
(0) 
(0) 
The Station
Fe
Dissidia: Final Fantasy NT
The Fall Part 2: Unbound
Nieuws:

Nieuwe studio opgericht: Wushu


Door Rene Groen op 16-01-2018 om 16:01
Bron: Xbox Achievements

De oprichting van een nieuwe gamestudio is natuurlijk altijd interessant, nog leuker is het als in deze nieuwe studio enkele bekende namen samenkomen die al de nodige jaren ervaring hebben.

Het nieuw opgerichte en in Liverpool gevestigde Wushu Studios is zo'n studio. Oprichter Alan McDermott was eerder werkzaam bij Evolution Studios, evenals design director Nigel Kershaw en verder bestaat het elfkoppige team uit voormalig medewerkers van onder andere Deep Silver en Broken Sword ontwikkelaar Revolution Software.

Momenteel werkt de nieuwe studio aan een science-fiction titel die gebruik maakt van de Unreal Engine 4. Hoewel was pas nu wat horen over de studio werden ze al in augustus 2017 opgericht, waarna ze een maand later een eerste prototype van hun game hadden uitgewerkt. Het doel is om games te ontwikkelen met interessante mechanieken en unieke concepten, om zo een leuke gameplay ervaring aan gamers te geven. Eén van de mannen die hiervoor moet gaan zorgen is concept artist Alex Figini die voorheen bij BioWare werkzaam was. Studiohoofd McDermott laat verder weten:
quote:
"We firmly believed in the idea that our initial concepts needed to be gamepad experiences as quickly as possible, so we turned to Unreal Engine for its amazing rapid prototyping capabilities. This approach has helped us figure out which of our concepts would allow us to flex our creative muscle most. It’s definitely not what people will be expecting to see from us; it’s absolutely not a racing game!"


16:08  Cyberpunk 2077 aanwezig bij de E3?
15:52  Tweetal nieuwe trailers van Far Cry 5
 Reacties (0)
Geen reacties gevonden

 Reageer
Om te reageren op artikelen hoef je niet geregistreerd te zijn.
Om het forum te gebruiken is registreren echter wel verplicht.