Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCPS VitaNintendo 3DSWii UNintendo SwitchPlaystation 3Playstation 4Xbox 360Xbox OneAppMisc    
24 September 2017 
(4) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(3) 
(2) 
(0) 
(1) 
23 September 2017 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
22 September 2017 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
21 September 2017 
(12) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(4) 
(0) 
(5) 
20 September 2017 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(1) 
(5) 
(0) 
19 September 2017 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(8) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(12) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(1) 
(6) 
18 September 2017 
(2) 
(3) 
(0) 
(4) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
17 September 2017 
(7) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(4) 
16 September 2017 
(3) 
(9) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(1) 
(7) 
(0) 
15 September 2017 
(1) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(6) 
(0) 
(1) 
(1) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
Packshot Sunday - Deel 215
The Coma: Recut
Uncharted: The Lost Legacy
Dishonored: Death of the Outsider
Nieuws:

Studio achter Submerged met City of Brass


Door Rene Groen op 08-07-2017 om 10:39
Bron: Dual Shockers

Twee jaar geleden bracht ontwikkelaar Uppercut Games haar debuutgame Submerged uit. We omschreven het spel destijds als 'interessant, maar tegelijkertijd herhalend en technisch ondermaats.' Er was dan ook nogal wat te verbeteren voor een nieuwe game.

Deze nieuwe game leren we nu kennen als City of Brass, een first-person action-adventure die is geďnspireerd door de verhalen uit Arabian Nights. We spelen als een dief die een zwaard en zweep hanteert en steeds als je een level opstart is deze aangepast waardoor iedere playthrough steeds weer anders is. Tijdens je reis kom je ook Genies tegen, handelaren die je soms kleding en items verkopen maar op andere momenten ook minder vriendelijk zijn.

Alle features uit City of Brass op een rij:
  • Collect treasure to increase your score, plunder chests for weapon and armor upgrades or powerful relics – but make it to the exit in time or face death by dervish…
  • Incarcerated within the city, and most are friendly… Some will barter gear, upgrades, secrets, unlocks or protections in return for loot. Use one of three wishes to unlock a powerful benefit, or for a king’s ransom, buy a genie’s freedom in return for help in the final battle.
  • When your sword just isn’t enough, get creative: smash your enemies with explosive vases, blind them with a brick to the face, or force them into traps.
  • The city is filled with wretched spirits of all flavors, all with unique behaviors, all with the singular character defect that they want to kill you.
  • The algorithms that create each level are tweaked to generate a logically laid out cityscape of interconnected chambers, courtyards and corridors.
  • The rhythmic interplay of blade and lash has been carefully tuned along with sprinting, crouching, sliding, leaping and vaulting to give a fluid, balanced and natural feel to the movement and melee.
  • For the ultimate test, experienced players can encumber themselves with Divine Burdens, global modifiers that change enemy abilities, spawn behaviors or multiply environmental hazards.
  • No two playthroughs are ever the same: play, die, and play again, each time using what you’ve learned to get further. Are you tenacious enough to reach the heart of the City of Brass?
City of Brass verschijnt aan het einde van dit jaar op Steam en volgend jaar op de Xbox One en PlayStation 4.




10:48  THQ Nordic teleurgesteld in Switch hardware
10:23  Sonic Forces laat Main Theme horen
 Reacties (0)
Geen reacties gevonden

 Reageer
Om te reageren op artikelen hoef je niet geregistreerd te zijn.
Om het forum te gebruiken is registreren echter wel verplicht.


Titel:
City of Brass
Type:
Game
Releasedatum:
TBA 2017
Ontwikkelaar:
Uppercut Games
Uitgever:
Onbekend
Media:
Geen media gevonden