Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCPS VitaNintendo 3DSWii UNintendo SwitchPlaystation 3Playstation 4Xbox 360Xbox OneAppMisc    
20 Oktober 2017 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
19 Oktober 2017 
(1) 
(2) 
(0) 
(0) 
(2) 
(2) 
(2) 
(1) 
18 Oktober 2017 
(2) 
(11) 
(0) 
(2) 
(0) 
(4) 
(1) 
(3) 
(1) 
17 Oktober 2017 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 Oktober 2017 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
15 Oktober 2017 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
14 Oktober 2017 
(0) 
(1) 
(0) 
(4) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
13 Oktober 2017 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
12 Oktober 2017 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(10) 
(6) 
(3) 
(0) 
(1) 
(1) 
(1) 
(2) 
11 Oktober 2017 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Oktober 2017 
(1) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Oktober 2017 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(6) 
(15) 
(0) 
(1) 
(1) 
08 Oktober 2017 
(3) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
07 Oktober 2017 
(0) 
(0) 
(2) 
(4) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
06 Oktober 2017 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(3) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(4) 
The Flame in the Flood
South Park: The Fractured But Whole
Thor: Ragnarok
The Evil Within 2
Nieuws:

Geen mini-maps in AC: Origins en Far Cry 5


Door Rene Groen op 19-06-2017 om 09:44
Bron: Game Transfer

Ubisoft is vaak vergeten een standaardformule in meerdere van haar games te verwerken. Twee van hun aankomende games bewijzen nu dat het ook anders kan met het verdwijnen van de mini-map.

Mogelijk was het je bij de gameplayvideo's van Assassin's Creed: Origins en Far Cry 5 al opgevallen, maar beide games zullen geen mini-map meer bevatten. Elementen als een verrekijker en je adelaar nemen deze rollen deels op zich, terwijl er ook enkele icoontjes zichtbaar zijn binnen een kleine radar.

Vinden jullie het weglaten van een mini-map een goede keuze of had deze er gerust in mogen blijven?


09:48  [E3] EA geeft NFS: Payback walkthrough
09:38  Kwaliteiten van Mario + Rabbids in beeld
 Reacties (4)
 Pagina: 1
Gast (87.211.149.xxx) op 19-06-2017 om 10:26
Ik vind het prima dat ze de minimap weghalen en die vervangen door een navigatiebalk aan de bovenkant. Maakt het wel iets moeilijker, maar maakt de game wel iets sneller qua performance.

Gast (82.75.222.xxx) op 19-06-2017 om 17:25
Ik vind een mini map eigenlijk altijd wel fijn.

Gast (82.217.60.xxx) op 19-06-2017 om 19:16
@Gast 87.211.149.xxx, waar baseer je op dat een navigatiebalk voor betere performance zorgt tov een minimap? Immers heeft de computer evenveel werk te verzetten als het gaat om tonen van POI's en de relatieve positie daarvan tov de speler.

On topic: Ik heb lichte voorkeur voor een balk tov een map. Een balk kan toch smaller en dichter bij de rand getekend worden. Een minimap neemt te veel ruimte in. En als het niet teveel ruimte in neemt, dan kan je er al snel niet meer genoeg details op zien.

flip122 op 19-06-2017 om 23:03 [Niv: 66 / Exp: 3321]
Geen Mini map is echt super vervelend , vooral bij grote open werelden, bij Just cause 3 vond ik het erg vervelend om tijdens het vliegen elke x weer de map te moeten openen om te zien of ik nog wel de goed kant op ging.

Gewijzigd door flip122 op 19-06-2017 om 23:03

 Pagina: 1

 Reageer
Om te reageren op artikelen hoef je niet geregistreerd te zijn.
Om het forum te gebruiken is registreren echter wel verplicht.