Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
22 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 April 2024 
(0) 
20 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
13 April 2024 
(7) 
(0) 
(0) 
12 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
06 April 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
05 April 2024 
(1) 
(0) 
(2) 
04 April 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
02 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
01 April 2024 
(1) 
(0) 
(3) 
30 Maart 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
28 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
27 Maart 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
WWE 2K24
Gamed Gamekalender April 2024
Gamed Gamekalender Maart 2024
Wo Long: Fallen Dynasty - Complete Edition
Nieuws:

[E3] God of War geďnspireerd door Zelda


Door Stefan van B op 17-06-2017 om 09:46
Bron: VG247

De originele God of War games waren voornamelijk een lineaire aangelegenheid. Dit maakte de games gefocust op de continue actie waarvoor de serie bekend is. De nieuwe God of War, die begin volgend jaar op de PlayStation 4 zal verschijnen, pakt het anders aan.

Volgens Game Director Cory Barlog heeft de nieuwe God of War de geest van klassieke adventuregames als The Legend of Zelda. Als voorbeeld gaf hij het waarnemen van een scheur in de muur in Zelda en het jezelf beseffen dat als je deze muur kapot maakt je toegang zal krijgen tot een verborgen omgeving. Barlog hoopt dat God of War dezelfde ervaring aan spelers kan bieden die de Noorse wereld gaan ontdekken. Verwacht dan ook vele verborgen ruimten en geheimen die naast het lineaire pad liggen. Al deze geheimen zullen niet vereist zijn om de game uit te spelen, maar om meer context te geven aan de wereld of iets heel tofs te laten zien.

De Kratos in deze game is dan ook niet de agressieve, door adrenaline opgefokte Kratos uit de eerdere titels. Wat vinden jullie van deze nieuwe aanpak?


09:50  [E3] Meer gameplay FFXV: Episode Prompto
09:32  Superhot naar PS4 en PSVR
 Reacties (7)
 Pagina: 1
Goof op 17-06-2017 om 10:28 [Niv: 96 / Exp: 4791]
Ik vind dat er nou niet heel veel substantie achter deze bewering zit. Doordat je door muren kan breken, zou de game de geest van Zelda hebben. Beetje overdreven.

Gewijzigd door Goof op 17-06-2017 om 10:28

Gast (77.250.110.xxx) op 17-06-2017 om 10:56
Ik ben van mening dat je games en films gewoon moet houden zoals ze zijn. Juist daarom houden mensen ook van een bepaalde franchise. Daarom is het succesvol en verkoopt het goed. Met dingen compleet veranderen maak je de trouwe fans vaak heel erg boos. Misschien dat je nu een nieuwe doelgroep aantrekt, maar het lijkt me een beetje onnodig bij GOW. Je trouwe fans zijn het belangrijkste! Net zoals Capcom voor mij persoonlijk de Resident Evil franchise ook heeft weten te vergallen. Ik zal nu nooit meer een RE game kopen. Al spreken veel mensen lof over RE7, het heeft niets meer te maken met wat RE ooit was. Maar ze hebben gewoon schijt aan de oude trouwe RE fan en gaan gewoon lekker door met al die bagger maken. Ik ben daardoor echt Capcom gaan haten! En koop sinds 2012 al geen games meer van ze. Maar ik zeg eerlijk dat ik meer vertrouwen heb in Sony en SantaMonica Studio's dan in Capcom.

Gast (213.93.134.xxx) op 17-06-2017 om 11:11

Gelukkig niet op grafisch gebied..

Joni Philips (Eindredacteur) op 17-06-2017 om 11:12 [Niv: 1181 / Exp: 59057]
Je trouwe fans blijven niet eeuwig trouw. Op een gegeven moment is het vet van de soep. Zelda inspiratie werkte voor Darksiders dus ik ben benieuwd.

Gast (62.235.2.xxx) op 17-06-2017 om 11:26
altijd het zelvde doen = op het einde is het gewoon niet meer fun om te spelen en dan stopt het ook .

capcom is wel een bizare ontwikkelaar waar ge hun beslissingen soms helemaal niet kunt begrijpen.
monsterhunter = grootste voorbeeld
ben echter blij dat we een nieuw deel uiteindelijk krijgen op ps4 .

shanks op 17-06-2017 om 18:03 [Niv: 28 / Exp: 1418]
zelda is een franchise waar geen andere aan kan tippen kwa gameplay

Boogieboyz op 19-06-2017 om 00:47 [Niv: 303 / Exp: 15154]
Dat zeg jij shanks, dat kan ik ook wel zeggen van een game die ik leuk vind.

 Pagina: 1

 Reageer
Om te reageren op artikelen hoef je niet geregistreerd te zijn.
Om het forum te gebruiken is registreren echter wel verplicht.


Titel:
God of War [2018]
Type:
Game
Releasedatum:
20-04-2018
Ontwikkelaar:
Sony Interactive Entertainment
Uitgever:
Sony Interactive Entertainment
Media:








Meer media