Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCPS VitaNintendo 3DSWii UNintendo SwitchPlaystation 3Playstation 4Xbox 360Xbox OneAppMisc    
28 Juni 2017 
(0) 
(0) 
(4) 
(0) 
(8) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 Juni 2017 
(3) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(4) 
(8) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(4) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Juni 2017 
(22) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
25 Juni 2017 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Juni 2017 
(2) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
23 Juni 2017 
(18) 
(5) 
(9) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(2) 
(2) 
(0) 
(3) 
(0) 
(5) 
(1) 
(10) 
(1) 
(0) 
22 Juni 2017 
(9) 
(7) 
(1) 
(0) 
(0) 
(8) 
(0) 
21 Juni 2017 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
20 Juni 2017 
(8) 
(0) 
(3) 
(0) 
(9) 
19 Juni 2017 
(8) 
(2) 
(4) 
(1) 
(1) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(4) 
(0) 
18 Juni 2017 
(5) 
(6) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 Juni 2017 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(4) 
(0) 
(4) 
(1) 
(1) 
Over de nutteloosheid van 4K en teraflops
Packshot Sunday - Deel 209
The Elder Scrolls Online: Morrowind
Nex Machina
Nieuws:

AMD: 'Fallout 4 VR gaat industrie veranderen'


Door Stefan van B op 17-04-2017 om 15:44
Bron: VG247

Afgelopen jaar kondigde Bethesda aan te werken aan een Virtual Reality versie van Fallout 4. Deze zou dit jaar op de HTC Vive moeten verschijnen, maar veel hebben we nog niet van dit project vernomen. Hardwareontwikkelaar AMD echter wel.

Zij laten zich na hun ervaring met Fallout 4 VR erg positief uit over het project. Ze noemen het zelfs de 'Mario en Sonic' van VR games, en hiermee doelen ze niet op hun Olympische Spelen avonturen. In een interview gaf AMD's vice president Roy Taylor aan dat hij erg overtuigd is van de potentie van het VR project. 'Het zal de manier waarop we over VR denken veranderen. Het zal de industrie veranderen' vervolgde hij. Zoals Mario en Sonic de begindagen van consolegaming kenmerkten, zo zal Fallout 4 VR de begindagen van VR gaan kenmerken en vele games die zullen volgen beďnvloeden.

Op de E3 zullen we meer moeten gaan leren over dit veel belovende project. Bethesda's Pete Hines heeft namelijk beloofd dat we daar meer zullen leren over Fallout 4 VR.


17:30  Dragon War G15 Gaming Mouse
15:34  Monopoly in negen screenshots
 Reacties (7)
 Pagina: 1
MaartenL (Redacteur) op 18-04-2017 om 00:48 [Niv: 469 / Exp: 23428]
Mkay, FO4 is leuk voor VR maar om nu gelijk zo hoog van de toren te blazen...

Overigens zijn de meeste mensen helemaal niet geinteresseerd in VR. Het is pas achteraf dat we effectief de invloed ervan gaan opmerken.

Gast (178.84.211.xxx) op 18-04-2017 om 16:52
Hahhaa ik hoor die clown die avatar had gemaakt nog zeggen, 3d is de toekomst. Twee maanden later was het deaud..

Berserk op 18-04-2017 om 16:53 [Niv: 132 / Exp: 6591]
komt deze nog uit voor psvr?

Gast (188.206.73.xxx) op 18-04-2017 om 19:25
VR van tegenwoordig is nog geen echte VR. Je hebt nog steeds niet het gevoel dat je in die wereld zit. Je kijkt gewoon naar je beeldscherm in je VR bril. Dat beeldscherm effect moet weggehaald worden en je moet echt het idee krijgen dat je in die spelwereld zit.

Sowieso moet je met VR wel echt fotorealistische graphics kunnen tonen wil je het geloofwaardig maken.

Berserk op 18-04-2017 om 20:13 [Niv: 132 / Exp: 6591]
Moet niet, ik heb psvr geprobeerd, het was niet realistisch maar ik had zeker het gevoel dat ik in die wereld zat, ik kon iets pakken en dichter bij mijn gezicht brengen en omdraaien om het beter te bekijken. Werkelijk fantastisch. En de wereld mag cartoony zijn, denk aan Roger Rabbit of Tron. Die werelden zien er niet uit zoals bij ons en bij Tron zijn de vlakken van alles heel plat maar dat stoort niet als je de film bekijkt

MaartenL (Redacteur) op 19-04-2017 om 00:44 [Niv: 469 / Exp: 23428]
Goed, iets kunnen oppakken en duidelijk zien.... dat is iets wat ik doe als ik de verpakking moet lezen als iets in de oven wil opwarmen.

Als ik denk Virtual Reality dan denk ik: shit die ik normaal niet kan doen, die kan ik nu wel. Niet "ik pak iets op en wow, ik heb iets opgepakt."

Berserk op 19-04-2017 om 05:57 [Niv: 132 / Exp: 6591]
Het gaat juist erom dat je in een fictieve wereld stapt en bewegingen intuďtief doet die je in realiteit ook doet. Je speelt een personage maar je bewegingen zou je niet over moeten nadenken. Daar is iets oppakken een simpel vb van. Bij VR gaat het niet om dingen doen die je anders niet zou doen maar wel om immersie,iets beleven dat echt lijkt maar virtueel is. Virtuele Realiteit dus, een andere wereld maar dan vanuit je zetel.

Vb bij Fallout 4. pippboy openen was vroeger knopje op de controller drukken. Nu gaat het zijn: rechterarm voor je gezicht brengen want daar bevindt zich de pippboy. Dit is intuďtief en vergroot de immersie

Nog een vb. Bij London Heist demo kon je in de auto in de handschoenen kastje een revolver patroon vinden. Er werd niet uitgelegd wat je moest doen. Ik bracht gewoon de patroon naar de onderkant van de revolver in de andere hand zonder nadenken. En voila intuďtief was dit correct uiteraard. Ik moest niet nadenken wat is de recharge button

Gewijzigd door Berserk op 19-04-2017 om 06:02

 Pagina: 1

 Reageer
Om te reageren op artikelen hoef je niet geregistreerd te zijn.
Om het forum te gebruiken is registreren echter wel verplicht.


Titel:
Fallout 4
Type:
Game
Releasedatum:
10-11-2015
Ontwikkelaar:
Bethesda Softworks
Uitgever:
Bethesda Softworks
Media:








Meer media