Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
19 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
13 April 2024 
(7) 
(0) 
(0) 
12 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
06 April 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
05 April 2024 
(1) 
(0) 
(2) 
04 April 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
02 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
01 April 2024 
(1) 
(0) 
(3) 
30 Maart 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
28 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
27 Maart 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
WWE 2K24
South Park: Snow Day!
Gamed Gamekalender April 2024
Rise of the Ronin
Review:

Final Fantasy XV


Door Joni Philips op 13-12-2016 om 17:30
Bron: Gamed

Final Fantasy XV ligt eindelijk in de winkels, en dat heeft heel wat voeten in de aarde gehad. We zagen deze oorspronkelijk als exclusieve PlayStation 3 game Final Fantasy Versus XIII op de Electronic Entertainment Expo 2006 maar sindsdien is er veel veranderd. Pas nu tien jaar later, ziet de game het licht op PlayStation 4 en Xbox One. De lange ontwikkeltijd lijkt echter een duidelijk effect te hebben.

Zoals zovele Final Fantasy games speelt deze editie zich af in een turbulente wereld waar grote keizerrijken strijden en kleine koninkrijken slachtoffer worden. De strijd tussen het machtige Niflheim Empire en het kleine Lucis is iets wat we al vele malen zagen in andere gedaantes. Dit werd in het verleden ook beter gedaan, de hoofdbrok van het Final Fantasy XV verhaal hangt met haken en ogen aan elkaar. Zo moet je eigenlijk al de bijbehorende film Kingsglaive gezien hebben om alles te begrijpen, er zijn zelfs scènes van de film rechtstreeks opgenomen in het verhaal en zelfs dat is vaak nog niet genoeg om de verhaallijn te begrijpen. Wees dan ook niet verbaasd als je na het spelen de slechterik al snel vergeten bent of dat je nog met vragen blijft zitten. Square Enix komt zelfs met een verhalende patch om één specifiek hoofdstuk opnieuw in elkaar te steken om de kwaliteit ervan fiks op te trekken. Op momenten lijkt het verhaal dus niet afgerond.

Dat Final Fantasy XV desondanks toch een memorabele ervaring biedt, is volledig te danken aan de vier protagonisten. Final Fantasy XV is in de eerste plaats namelijk een verhaal van kameraadschap. Vier ware vrienden die elkaar al jaren kennen en op een trip vertrekken om hun land te redden. De game biedt ademruimte door de vier samen te brengen en simpelweg te laten keuvelen, samen aan het kampvuur of tijdens hun autoritjes. Geen scènes dus waarin deze mannen elkaar leren kennen in ongemakkelijke gesprekken, maar gesprekken die je eigenlijk ook had kunnen voeren met jouw vrienden, moest je samen op avontuur zijn om je vaderland te redden. Uit deze gesprekken – versterkt door goede voice-acting – voel je ook echt de persoonlijkheid van het viertal naar voren komen, deze karakters lijken van vlees en bloed te zijn, een verademing in een industrie waarin je jezelf vaak afvraagt of specifieke schrijvers al eens twee mensen hebben horen praten.


Het samenspel tussen de vier is ook een hoogtepunt in de gevechten. Deze verlopen compleet in real-time zodat enkel Noctis effectief speelbaar is. De andere karakters zijn bestuurd door de computer. Vaak is dat synoniem voor compleet waardeloos, maar de vrienden van Noctis zijn allesbehalve incompetent. In gevechten tegen grote groepen vijanden hebben ze geen probleem om je bij te houden terwijl ze bij bazen vaak helpen met het afleiden door zich op intelligente manier er rond te positioneren zonder dat je hier zelf enige controle over hebt. Je krijgt enkel de kans hen aan te sturen wanneer je een techniekmetertje kunt vullen en op deze manier toegang krijgt tot één van hun speciale aanvallen. Voor de rest is het vooral belangrijk om buiten de gevechten hun wapens regelmatig up te graden en hun ervaringspunten in te zetten, net zoals je voor Noctis zelf doet om nieuwe vaardigheden te leren of om stat-bonussen te krijgen.

Tijdens de gevechten moet je dus enkel focussen op Noctis die een waar arsenaal aan wapens mee heeft. De man kan op elk moment wisselen om op voor elke tegenstander het juiste wapen boven te halen. Vechten is hierbij een kwestie van wisselen tussen het offensief en het defensief, waarbij dat laatste vooral neerkomt op het ontwijken van vijandelijke aanvallen. Dat laatste kun je doen op twee manieren, door te faseren wat je MP kost of uit de weg rollen wat gaat zonder MP. Aangezien je zonder MP dus extra kwetsbaar bent, is het belangrijk om regelmatig opnieuw op te laden en deze gave niet te misbruiken. Ook het offensief is niet complex. Met een simpele druk op de knop voer je combo-aanvallen uit waarbij je strategisch te werk gaat door tijdig te ontwijken en een goede positionering te kiezen. Een aanval van achteren verloopt namelijk effectiever dan een aanval van voren.


Magie speelt eveneens een belangrijke rol in het vernieuwde vechtsysteem, magische aanvallen zijn nu meer potent en ze hebben een effect op de omgeving. Een magische vuuraanval kan bijvoorbeeld het hele slagveld in lichterlaaie zetten, wat gevaarlijk is voor beide partijen. Omdat deze magie zo krachtig is, krijg je ook geen groot aantal ervan. De beperkte voorraad is dan ook vooral handig in de baasgevechten waar de enorme kracht ervan ideaal is om te helpen. Magische spreuken zijn spijtig genoeg minder gevarieerd dan voorheen, je hebt maar een tiental varianten wat veel minder is dan in het verleden. Ook summons zijn nu extreem krachtig, en net als bij magie zullen deze niet te vaak naar voren komen. Je zal de eerste summons pas na tientallen uren verdienen, waarna ze alleen op zeldzame momenten kunnen worden ingezet. Wanneer je toch de kans krijgt één van hen in actie te zien, zal je echter onmiddellijk onder de indruk zijn.

De gevechten zijn dus niet altijd even diepgaand, maar ze zijn wel steeds indrukwekkend te noemen. Je hebt gelukkig ook heel wat te doen buiten de gevechten mochten deze gaan vervelen. De game biedt namelijk vele tientallen uren aan extra content. De open wereld – die zelfs in een lineaire tweede helft toegankelijk blijft – loopt over van verborgen geheimen inclusief minigames als Chocobo races, zijmissies en speciale baasgevechten die voor gigantische post-game content zorgen. Het is zelfs mogelijk om de soundtrack van voorgaande Final Fantasy games te verzamelen om de gelimiteerde originele soundtrack voldoende te versterken. In Final Fantasy XV ontbreekt op dat punt namelijk wat variëteit maar dat wordt dus grootscheeps goedgemaakt door het verzamelen van oude nummers. Interessant is ook dat je tijdens het verkennen rekening dient te houden met de dag- en nachtcyclus. Het is bijvoorbeeld gevaarlijker om ’s nachts te reizen en de protagonisten moeten regelmatig gaan lunchen en rusten, onder andere om hun ervaringspunten binnen te halen.


Het verkennen geeft eveneens mogelijkheid goed te genieten van de omgevingen. Final Fantasy XV is grafisch niet altijd even sterk afgewerkt, de watertexturen zijn bijvoorbeeld lelijk en de framerate blijft niet feilloos, maar de designs van karakters en omgeving zijn wel prachtig. Enkele van de steden die je tegenkomt zijn zelfs adembenemend, met onder andere oud-Europese en Amerikaanse invloeden. Zelfs als je net op een 4K televisie speelt – de PlayStation 4 Pro wordt namelijk ondersteund – is het echt genieten wanneer je een nieuwe stad binnenwandelt terwijl de zon in de achtergrond glinstert. Ook in de gevechten ziet alles er goed uit, vooral door de details die de monsters er nog vervaarlijker laten uitzien. Het is daardoor wel spijtig dat de camera – zeker in de latere meer lineaire omgevingen – niet altijd optimaal staat om hiervan te kunnen genieten. Deze durft soms een deel van de actie verbergen.
Beoordeling
85
Final Fantasy XV is een interessante vernieuwing op de traditionele Final Fantasy formule. De game heeft duidelijke minpunten die de game ervan weerhoudt een echte topper te zijn, maar het zorgt wel voor een frisse, moderne blik op het Role Playing genre in diens succesvolste franchise.


05:32  Persona 5 demonstreert Haru
16:48  Schakel Hitler uit in Sniper Elite 4
 Reacties (39)
 Pagina: 1 | 2
Gast (81.247.191.xxx) op 13-12-2016 om 18:16
Voor mij game of the year. 95/100. Eindelijk terug het final fantasy gevoel, maar dan op een moderne manier. Nooit gedacht dat hun dit ging lukken.

Zuigertje op 13-12-2016 om 18:17 [Niv: 118 / Exp: 5884]
Is er al iets bekend over een mogelijke PC release?

Gast (87.214.216.xxx) op 13-12-2016 om 18:19
Nog niet helaas

Gast (86.85.44.xxx) op 13-12-2016 om 19:21
85 deze cijfer en deze review is ongeloofwaardig tenoemen.
Final Fantasy XV is minimaal een 92 en zeker een van de beste games van dit jaar en de laatste jaren.

Gast (217.123.147.xxx) op 13-12-2016 om 19:31
FFXV kun je bijna geen totaalcijfer geven. Het is een hate it or love it game.

elemeNt op 13-12-2016 om 19:31 [Niv: 129 / Exp: 6440]
Ik vind een 85 toch een prima score. Ik kan zelfs een lager cijfer nog begrijpen als je alle minpunten bekijkt. Toch vind ik het ook een geweldige game! Maar een hoger cijfer vind ik echt teveel van het goede.

ps. "en de protagonisten moeten regelmatig gaan lunchen om hun ervaringspunten binnen te halen."
Alleen dit stukje klopt niet helemaal. Je krijgt je XP niet na het lunchen, maar na het overnachten. Met de lunch kan je extra stats bonussen krijgen zoals meer HP.

Gast (199.241.189.xxx) op 13-12-2016 om 19:44
85 is veels te hoog, meer een 70. Een game die na zo lang in ontwikkeling te zijn geweest nog allerlei glitches en problemen heeft, is gewoon niet aan te bevelen.
Backstreet's Back Alright! Al die emo's in een leipe auto.

Joni Philips (Eindredacteur) op 13-12-2016 om 20:00 [Niv: 1181 / Exp: 59057]
De review is ondertussen gepatched. @element. Stukje te veel gestroomlijnd om de deadline te halen (Grapje natuurlijk, ik had een foutje gemaakt bij het redigeren.)

Redneckerz (Redacteur) op 13-12-2016 om 20:11 [Niv: 227 / Exp: 11336]
@ Gast 86.85:
Tussen 85 en 92 zit maar 7 puntjes verschil. Die 7 punten zijn dan de nuance en subjectiviteit die per persoon verschilt.


Gast (80.115.52.xxx) op 13-12-2016 om 20:17
ha wat een grap deze review man. Komop zeg hebben jullie de game wel gespeeld. Jullie geven echt een heel verkeerd beeld van deze game. Het is veel diepgaander dan dat jullie hier vertellen. Het vechten, je teammates en ik zie dat jullie het hebben verbeterd (maar dat geeft wel aan hoe jullie deze game hebben gespeeld, niet serieus dus) maar lunchen doe je niet om je xp te krijgen dat doe je door te rusten. Eten doe je omdat dat je extra stat boosts geeft.

Bij de gevechten komt veel meer kijken dan wat jullie zeggen. Warpen word niet genoemd wat eigenlijk Het vette concept is van Noctis, link-strikes wordt niet genoemd, parries wordt niet genoemd, counters word niet genoemd, Wait timer wordt niet genoemd dus een goed beeld geven jullie niet echt. Nee het vechten is niet hogere wiskunde maar is wel wat complexer dan jullie doen overkomen. Ja mss als je tegen een enemy vecht die 10.000 levels lager is. Maar vecht tegen een enemy die zelfde level is of hoger dan maakt elke move die je maakt een groot verschil.

Jullie zeggen enkel op Noctis focussen, hoe komen jullie daarbij. Als je dat doet dan zal je niet ver komen. Zelfs als er 1 iemand van je vrienden doodgaat kan het de battle helemaal veranderen. Je kan ze gebruiken voor meer dan alleen het techniekmetertje vullen en een speciale aanval doen. Je kan ze gebruiken voor speciale strategieen, voor blindside link-strikes voor parry-strikes en ze kunnen je weer op de been helpen als je zelf neer gaat.

Maar het feit dat jullie in het stuk hadden staan dat je moet lunchen om je ervaringspunten binnen te halen zegt mij al genoeg over hoe serieus ik deze review moet nemen en hoe serieus jullie deze game hebben gespeeld.

Gast (80.115.52.xxx) op 13-12-2016 om 20:21
OW en dat noemen jullie ook niet. Bij het defensief zeggen jullie alleen rollen of faseren. Maar parries dan en counteren dan en warpen dan en je shield dan. Dat kan je ook allemaal gebruiken voor het verdedigen.

elemeNt op 13-12-2016 om 20:51 [Niv: 129 / Exp: 6440]
@Gast (80.115.52.xxx), nou nou, niet zo overdreven doen! Het hele Wait Time in combat is niet eens een standaard functie, maar een optionele. Ik vind het zelf wel fijn omdat je dan beter naar zwakheden van vijand kan scannen, maar veel spelers zullen het niet eens gebruiken.
Verder is het aan de reviewer hoe diep je in wil gaan op een combat systeem. Het is niet altijd leuk om te lezen als je dit tot in de details gaat vertellen.
Daarnaast zeggen ze vrij duidelijk dat Noctis de bestuurbare personage is tijdens de combat. Het is logisch dat je je daar dan het meeste op moet focussen. De AI van je squadmembers is vrijd goed, dus je kan ze gewoon hun gang laten gaan. Je zal ze af en toe misschien moeten halen of wat team abilities kunnen doen ja, maar de focus in combat ligt wel echt op Noctis.

Gewijzigd door elemeNt op 13-12-2016 om 20:56

Redneckerz (Redacteur) op 13-12-2016 om 21:33 [Niv: 227 / Exp: 11336]
@ Gast 80:

Ik had eerlijk gezegd veel meer kritiek verwacht op het cijfer wat we gaven aan The Last Guardian.

Laten we alvast vooropstellen dat we qua review's altijd onder zullen presteren met de ware fans van een bepaalde spelreeks. De reviews zullen dan nooit gedetailleerd genoeg zijn. Aan de andere kant voert het ons ook te ver aan om een review van 3 pagina's te publiceren om elk aspect uit te lichten. Dan verklappen we ook een groot deel van het spel zelf, en het is immers juist de lol dat je daar zelf achter komt

Ik vind het echter wel te ver gaan dat de hele review wordt neergesabeld en de suggestie wordt gewekt dat er geen moeite in is gestoken. Je ziet het misschien niet, maar Joni en Rene zijn verantwoordelijk voor 95% van alle game reviews hier (Ik doe ''slechts'' het nakijken op spelfauten). Dat betekent naast tijd nodig om te reviewen ook veel tijd kwijt zijn om de game te spelen, zeker omdat men naast Gamed ook nog een priveleven heeft.

Om dan te zeggen ''Wat een grap deze review'' en ''Jullie hebben deze game niet serieus gespeeld'' vind ik afbreuk doen aan de moeite die er in de review is gestoken. Desondanks bedankt voor de gemaakte punten, de volgende keer misschien wat meer details toevoegen aan de review

Joni Philips (Eindredacteur) op 13-12-2016 om 21:35 [Niv: 1181 / Exp: 59057]
In ieder geval wel blij te horen dat ik in het gemiddelde zit, eentje die zegt dat ik te hoog ben en eentje die zegt dat ik te laag ben.

@Gast80: en nu bedenken; heeft het een toegevoegde waarde zo diep in detail te gaan om iemand in te inlichten waar een game juist wel of niet uit de bocht gaat? Een review is kwestie van bondig uit te leggen wat een titel speciaal maakt. Ik kan de review driemaal zo lang maken door elke optie in detail uit te leggen maar dat maakt het niet beter. Het maakt het gewoon moeilijker voor iemand die de game niet kent om te beslissen hem al dan niet te kopen. Ik moet jou niet overtuigen, jij hebt de game al, ik moet iemand overtuigen die de game niet heeft en geen complete factlist wil zien maar gewoon wil weten of hij de game leuk zal vinden.

Gewijzigd door Joni Philips op 13-12-2016 om 21:36

Goof op 13-12-2016 om 21:41 [Niv: 96 / Exp: 4791]
Prima review. Ik geef de game zelf ook een 85. Een nadeel van de game mechanics vind ik wel het gebruik van magie. Magie is consumeerbaar, best wel een ongeleid projectiel en maakt vaak meer kwaad dan goed is.

Gast (80.115.52.xxx) op 13-12-2016 om 21:54
@ Joni
Daarom moet je toch een goed beeld geven van een game en niet doen alsof het zo simpel is. En nee je hoeft geen review van drie pagina's maar ik denk dat het combat systeem wel een belangrijk aspect is van een review over een game. Kijk dat je niks verklapt over het verhaal snap ik. Maar een review is bedoel om een game zo neer te zetten dat mensen weten wat het inhoud en wat ze ervan kunnen verwachten. Maar als ik deze game niet zou hebben en ik zou jou review lezen dan zou ik een heel verkeerd beeld hebben van deze game. Het is nu zo dat ik het spel zelf wel heb en daarom dus weet dat hoe het spel is neergezet door jullie niet een juist beeld geeft van wat mensen er van kunnen verwachten.

En jullie doen alsof ik zeg dat je het hele spel tot in detail moet uitleggen. Maar dat zeg ik niet want ik heb je toch duidelijk verteld wat ik vind dat er mist in je review. En dat is wel redelijk essentiele informatie. Vooral voor een gamer die het spel niet kent en het wil proberen.

@element
Het hele wait time is idd optioneel maar dan is het toch juist goed om dat aan te geven juist voor nieuwe spelers. En nee je hoeft het combat systeem niet tot in detail uit te leggen maar dat zeg ik ook niet ik wil er alleen maar mee aangeven dat de dingen die ik heb genoemd wel genoemd mogen worden. Er kon toch staan van; ja naast het zelf vechten met noctis en zijn warp vaardigheden kan je ook met je vrienden link-strikes doen. Ook kun je vijandelijke aanvallen parrieen en counteren. (ben niet een meester schrijver). Maar Bam in 2 zinnen heb je al heel wat meer verteld over het combat systeem dus niks in detail. Het simpel noemen is genoeg.

Plus element je zegt het idd beter dan in de review "Noctis de bestuurbare personage is tijdens de combat. Het is logisch dat je je daar dan het meeste op moet focussen. De AI van je squadmembers is vrijd goed, dus je kan ze gewoon hun gang laten gaan. Je zal ze af en toe misschien moeten halen of wat team abilities kunnen doen ja, maar de focus in combat ligt wel echt op Noctis."

Zoals je zegt ja je focus zal het meest liggen op je eigen personage maar lees goed in de review. Daar staat duidelijk "Tijdens de gevechten moet je dus enkel focussen op Noctis die een waar arsenaal aan wapens mee heeft". Dat klopt dus niet want je Focus is DUS NIET ENKEL OP NOCTIS.
Snap je wat ik bedoel meest en enkel is een heel verschil.

Daarom zeg ik als ik de game niet had zou ik een heel verkeerd beeld iig van de game's combat systeem.

Ok ik had het niet zo moeten zeggen ik weet dat jullie er natuurlijk ook moeite voor doen maar het kan een stuk beter.

CopyAssassin op 13-12-2016 om 23:22 [Niv: 26 / Exp: 1311]
Sorry normaal ben ik het met jullie reviews eens maar deze game verdiend hoger.

Dit is een van de mooiste games die ik ooit heb gezien.

ik ben al 35 uur bezig met de game en nog niet eens echt met het verhaal begonnen voor mij the game of the year

Gast (213.127.47.xxx) op 13-12-2016 om 23:37
Ik ben het ook echt niet met deze cijfer eens dit is voor mij ook een game of the year!! Zou het eerder 95/100 geven

Gast (24.132.235.xxx) op 13-12-2016 om 23:50
inmiddels heb ik er 30 uur inzitten en ik vermaak me er prima mee als NIET FF FAN ;).

Gast (84.31.91.xxx) op 13-12-2016 om 23:54
Pff wat een fans.. Heb echt genoten vanff15. Maar 85 snap ik zeker. Het laat op veel vlakken steken vallen. En kan vindt ik veel leren van witcher 3! De beste rpg tot nu toe ooit. :P

Goof op 14-12-2016 om 00:44 [Niv: 96 / Exp: 4791]
85 is een behoorlijk algemeen cijfer voor deze game en komt het meeste voor. De game is geweldig, maar heeft wat gebreken. Om maar wat punten te noemen: Het verhaal is niet goed uitgewerkt en wat rommelig en sommige verhaalstukken zijn kort. Ook geeft de camera soms problemen. Een 95 is imo overdreven.

Gast (87.214.136.xxx) op 14-12-2016 om 01:13
Gast 199.241: net al veel anderen vergeet je wel even dat de ontwikkeling van de game van voren af aan begonnen is vanaf 2013, dus die lange productieperiode voor XV an sich valt wel mee.

Gast (86.85.44.xxx) op 14-12-2016 om 03:57
Deze review is gewoon niet geloofwaardig tenoemen als je ziet dat andere games een hogere cijfer krijgen dan mag je toch effe achter je oren krabben.
Deze gast die deze review geschreven heeft is gewoon niet de type voor deze game of weet gewoon niet hoe hij deze game moet spelen.
Final Fantasy XV is een van de beste games van de afgelopen jaar sterker nog de beste game van de afgelopen jaren een echte next-gen game gameplay, verhaallijn, hoofdpersonen, missies, soundtrack en de echte Final Fantasy feeling maken deze game een minimale 92 en natuurlijk heeft de game minpunten maar dat zijn niet de dingen die in deze review staan.
Daarnaast gaat Final Fantasy XV gepatch worden binnenkort dat zou betekenen dat deze gast die deze review geschreven heeft opnieuw de game mag beoordelen.
Voor de mensen die het niet weten de story gaat gepatch worden met nieuwe filmpjes omtrent chapter 13 maar ook andere hoodstukken er komen nieuwe missies co-up dat deze geweldige beestachtige game een 85 krijgt is een schande.
Final Fantasy XV minimaal een 92 And The Best Game Of This Year _O_

Gast (86.85.44.xxx) op 14-12-2016 om 04:09
Ik zie dat jullie the last guardian een 80 geven daarmee zegt het genoeg dat jullie je moeten schamen.
Je speelt the last guardian in 8 uurtjes uit en de controls en de graphics zijn niet al te best en je geeft het een 80 en Final Fantasy een 85 met meer dan 50uur aan speelplezier.
Wat een grap.

Joni Philips (Eindredacteur) op 14-12-2016 om 07:14 [Niv: 1181 / Exp: 59057]
@Gast86: Er is een reden waarom ik de meeste RPGs review op Gamed, dat is omdat ik gigantisch fan ben van het genre en Final Fantasy specifiek.
De patch komt er inderdaad. Als een patch niet uit is, krijgt een game geen extra punten voor een patch.

Gewijzigd door Joni Philips op 14-12-2016 om 07:17

 Pagina: 1 | 2

 Reageer
Om te reageren op artikelen hoef je niet geregistreerd te zijn.
Om het forum te gebruiken is registreren echter wel verplicht.


Titel:
Final Fantasy XV
Type:
Game
Releasedatum:
29-11-2016
Ontwikkelaar:
Square Enix
Uitgever:
Square Enix
Media:








Meer media