Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCPS VitaNintendo 3DSWii UNintendo SwitchPlaystation 3Playstation 4Xbox 360Xbox OneAppMisc    
23 Januari 2017 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
22 Januari 2017 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(5) 
21 Januari 2017 
(0) 
(13) 
(8) 
(0) 
(1) 
(0) 
(7) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
20 Januari 2017 
(7) 
(0) 
(3) 
(0) 
(9) 
(0) 
(0) 
(0) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
19 Januari 2017 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(4) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(2) 
(1) 
(4) 
(1) 
(0) 
(0) 
18 Januari 2017 
(5) 
(5) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(2) 
(0) 
(3) 
17 Januari 2017 
(2) 
(4) 
(12) 
(4) 
(0) 
(3) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 Januari 2017 
(4) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
15 Januari 2017 
(4) 
(1) 
(2) 
(5) 
(16) 
(2) 
(0) 
14 Januari 2017 
(14) 
(2) 
(0) 
(3) 
(1) 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(7) 
(0) 
(1) 
(1) 
(2) 
(12) 
(4) 
(0) 
(0) 
13 Januari 2017 
(10) 
(1) 
(1) 
(5) 
(18) 
(0) 
(2) 
(10) 
(4) 
(0) 
(6) 
(0) 
(0) 
(1) 
(3) 
(1) 
(1) 
(1) 
(4) 
(7) 
(2) 
(18) 
(4) 
(1) 
(0) 
(3) 
(0) 
(27) 
12 Januari 2017 
(2) 
(7) 
(5) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
Fallout Shelter: anderhalf jaar ondergronds
Pinball FX 2 - Bethesda Pinball
Tennis in the Face
Ittle Dew 2
Nieuws:

Super Mario Run vereist internetverbinding


Door Rene Groen op 09-12-2016 om 14:40
Bron: Mashable

Vanaf volgende week kunnen iOS gebruikers aan de slag met Super Mario Run en in diverse gameplayfilmpjes werden we alvast lekker gemaakt voor wat komen gaat. Helaas vergaten ze echter één ding te vermelden.

In een interview met Mashable geeft Shigeru Miyamoto aan dat Super Mario Run een permanenten internetconnectie vereist om te spelen. Volgens hem is dit nodig om een beveiliging in te bouwen, zo vertelt hij:
quote:
“And also for consumers who are purchasing the game, we want to make sure that we’re able to offer it to them in a way that the software is secure, and that they’re able to play it in a stable environment.

So this is just – based on the current development environment – a requirement that’s been built into the game to support security and the fact that the three different modes are connecting to the network and interacting with one another.”

Miyamoto voegt toe dat de verplichte internetverbinding op gaat voor alle drie de game modi, ondanks dat twee hiervan gericht zijn op de singleplayer.

Op enig punt in de ontwikkeling keek Nintendo nog om de World Tout Story mode offline beschikbaar te maken, echter liepen ze tegen problemen aan hoe de game om ging met scores binnen de Toad Rally en Kingdom modi. Omdat deze twee modi vertrouwen op een netwerk werd besloten om de World Tour mode hier eveneens mee te integreren.

Super Mario Run is vanaf 15 december beschikbaar op iOS systemen.


14:42  Stardew Valley met console launchtrailer
14:29  Tweede EA Originals titel is Sea of Solitude
 Reacties (5)
 Pagina: 1
Gast (83.162.220.xxx) op 09-12-2016 om 15:31
Rectificatie: 15 december ;)

Rene Groen (Eindredacteur) op 09-12-2016 om 15:38 [Niv: 661 / Exp: 33030]
Bedankt, anders moeten we wel héél lang wachten

Gast (78.21.5.xxx) op 09-12-2016 om 20:48
Dat de constante internet verbinding nodig is voor de veiligheid slaat nergens op.

Gast (80.115.160.xxx) op 11-12-2016 om 19:44
Is dat een probleem dan? Neem aan dat iedereen toch wel internet heeft tegenwoordig.

Gast (78.21.5.xxx) op 12-12-2016 om 00:10
Ik heb het niet over een probleem @gast hierboven. Hij zegt dat het "nodig" is voor de beveiliging, en dat is bullshit. Steeds dezelfde reacties over dit topic. En steeds komen er van die reacties zoals die van u, Iedereen heeft toch internet. Beeitje verder kijken dan je eigen land.

 Pagina: 1

 Reageer
Om te reageren op artikelen hoef je niet geregistreerd te zijn.
Om het forum te gebruiken is registreren echter wel verplicht.


Titel:
Super Mario Run
Type:
Game
Releasedatum:
15-12-2016
Ontwikkelaar:
Nintendo
Uitgever:
Nintendo
Media:





Meer media