Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
19 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
13 April 2024 
(7) 
(0) 
(0) 
12 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
06 April 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
05 April 2024 
(1) 
(0) 
(2) 
04 April 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
02 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
01 April 2024 
(1) 
(0) 
(3) 
30 Maart 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
28 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
27 Maart 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
WWE 2K24
Gamed Gamekalender April 2024
Gamed Gamekalender Maart 2024
Wo Long: Fallen Dynasty - Complete Edition
Nieuws:

[E3] Horizon gaat ons handje niet vasthouden


Door Rene Groen op 19-06-2015 om 11:22
Bron: Videogamer

Deze E3 kregen we de nodige nieuwe titels te zien, waarbij het met name Horizon: Zero Dawn was die veel indruk maakte. De PlayStation 4 titel werd tentoon gesteld bij de persconferentie van Sony, maar ook hierna leren we het nodige over de game.

Guerilla Games’ art director Jan-Bart van Beek heeft in gesprek met Videogamer aangegeven dat gamers niet aan het handje genomen zullen worden. Anders gezegd: er is geen tutorial die zegt waar we naartoe moeten en hoe we moeten reageren op robots. In plaats daarvan sturen ze ons erop uit, laten ons onderzoek plegen en leren van onze fouten.

Het bovenstaande gaat op voor alle aspecten van de game, zo zullen we robots in het wild moeten observeren om er zodoende zelf achter te komen welke robot interacties met elkaar uitvoeren, hoe ze met elkaar in verbinding staan en hoe ze elkaar beschermen.
quote:
"You’re always a little bit like David Attenborough where he’s sitting in the bushes and studying these creatures trying to learn their behaviour, seeing how you can exploit that behaviour from them.”

van Beek geeft verder aan dat de studio nog niet ingaat op de details over het verhaal. Het grijpt terug op het bovenstaande, als gamer moeten we zelf gaan ervaren wie de robots zijn, waarom ze er zijn en wat ze zullen doen.

Enkele kleine details wilde hij nog wel kwijt. Door XP te vergaren krijgen we toegang tot nieuwe perks, bijvoorbeeld het vertragen van de tijd zoals we dit zagen bij de persconferentie. Het vrouwelijke hoofdkarakter zat in de demo op ongeveer level 12 en zonder deze tijdsvertraging zou het zeer lastig zijn om bepaalde zwakke plekken te raken.

Een andere manier om het karakter te verbeteren is door crafting. Wanneer je grotere en sterkere robots verslaat krijg je bijvoorbeeld toegang tot betere armor en wapens, waardoor je karakter zich op een natuurlijke wijze ontwikkelt.


11:32  [E3] 'DOOM is meer actie dan horror'
11:15  [E3] Nintendo: 'Neem meer risico in eShop'
 Reacties (0)
Geen reacties gevonden

 Reageer
Om te reageren op artikelen hoef je niet geregistreerd te zijn.
Om het forum te gebruiken is registreren echter wel verplicht.


Titel:
Horizon: Zero Dawn
Type:
Game
Releasedatum:
01-03-2017
Ontwikkelaar:
Guerrilla Games
Uitgever:
Sony Interactive Entertainment
Media:








Meer media