Wekelijks bestudeert Gamed de Japanse charts van Media Create, ook deze week nemen we de cijfers onder de loep. Media Create lanceerde nu de verkoop-cijfers van 3 tot en met 9 november 2014.
Het was een rustige week waar alleen The Lego Movie Videogame een impact konden maken. Het was echter maar een zeer kleine impact zodat de bestverkochte games onveranderd bleven.
01. Monster Hunter 4 Ultimate (3DS, Capcom) - 57.645 / 2.104.844 (-43%)
02. Yo-kai Watch 2: Ganso / Honke (3DS, Level 5) - 27.182 / 2.842.890 (-8%)
03. Super Smash Bros for 3DS (3DS, Nintendo) - 24.509 / 1.701.465 (-17%)
04. Jikkyou Powerful Pro Baseball 2014 (PS3, Konami) - 9.070 / 111.037 (-55%)
05. Jikkyou Powerful Pro Baseball 2014 (Vita, Konami) - 7.661 / 71.073 (-39%)
06. The Evil Within (PS3, Bethesda) - 7.562 / 82.932 (-53%)
07. Tales of the World: Reve Unitia (3DS, Bandai Namco) - 5.280 / 62.120 (-46%)
08. The Lego Movie Videogame (3DS, Warner) - 4.180 / New
09. The Lego Movie Videogame (Wii U, Warner) - 3.574 / New
10. Mario Kart 8 (Wii U, Nintendo) - 3.210 / 699.588 (+1%)
De Nintendo 3DS kende ondanks het magere releaseschema een boost. Hetzelfde gaat op voor de PlayStation 4, de Nintendo Wii U en de Xbox 360 hoewel de boost in die gevallen zeer licht is. De andere consoles gingen dan weer achteruit.
3DS - 79.217 (69.673)
Vita - 10.552 (11.406)
PS4 - 10.078 (8.906)
Wii U - 4.787 (4.696)
PS3 - 4.666 (5.066)
Xbox One - 513 (599)
Xbox 360 - 107 (79)
PSP - 25 (50)
|