De nieuwste spelgeneratie lijkt te draaien om twee begrippen: een 1080p resolutie en een zo hoog mogelijk aantal frames per seconde. Helaas lukt het niet iedere game om dit aantal ook daadwerkelijk te bereiken, waarbij we vandaag meer leren over wat Lara Croft and the Temple of Osiris ons zal bieden.
De titel werd afgelopen E3 aangekondigd en kent een coöperatieve mogelijkheid voor vier personen, spelend vanaf een bovenaanzicht. Scot Amos, de Executive Producer van ontwikkelaar Crystal Dynamics, heeft in een interview aangegeven dat de game op een 1080p resolutie zal lanceren met minimaal dertig frames per seconde. We moeten dit zien als een minimum, waarbij er altijd nog verbetering mogelijk is alvorens de game op 9 december verschijnt:
quote: "Launching with 30 frames and 1080p is our guarantee, that’s a way of saying, that’s the minimum bar we’re always going to shoot for, and then we always go past that wherever we can. That for us is the bare minimum. We’re still not done with this game, we still have lots of time for both polishing optimization."
Lara Croft and the Temple of Osiris verschijnt op de Xbox One, PlayStation 4 en PC.
|