Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Codewarrior BerichtGeplaatst: 06 Apr 2012 14:48    Onderwerp: PC probleempje Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Hey mensen, hoe stel ik mijn pc zo in dat het enkel door een muisklik of ander invoer aangaat wanneer ik het in de slaapstand zet en niet door te bewegen met de muis? Vind dit heel vervelend. Ik heb geprobeerd de power plan van de pc te veranderen maar nu heb ik een 2de probleem veroorzaakt... Mijn pc geeft geen beeld meer als ik het uit slaapstand breng. Hoe los ik dit op? Btw, eerste probleem is niet opgelost. :/


Ik heb Windows 7 64bit
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cor BerichtGeplaatst: 06 Apr 2012 17:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 2039

http://www.howtogeek.com/howto/15132/stop-your-mouse-from-waking-up-your-windows-7-computer/

Je kan je muis volledig uitschakelen, zodat je pc enkel wakker wordt door een toetsaanslag.

Wordt dat beeldprobleem niet gefikst als je je power plan weer terugzet?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 06 Apr 2012 23:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Bedankt Cor! Ik zal het zometeen testen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group