Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende  
streetfighter BerichtGeplaatst: 07 Okt 2013 11:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

dantekloon schreef:
FF een vraagje over de PS3, ben ooit van plan om de nieuwste PS3 model te halen, maar dat wil ik alleen als ik weet hoe je alle save data over kan brengen van de oude naar de nieuwe PS3.

weet iemand hoe dat moet?


Backup maken op een externe hdd. Moet je ook je geinstaleerde games niet meer downloaden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
elemeNt BerichtGeplaatst: 07 Okt 2013 11:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Met PS+ kan je de save data ook in de cloud zetten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 07 Okt 2013 15:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Stammetje91 schreef:
dantekloon schreef:
FF een vraagje over de PS3, ben ooit van plan om de nieuwste PS3 model te halen, maar dat wil ik alleen als ik weet hoe je alle save data over kan brengen van de oude naar de nieuwe PS3.

weet iemand hoe dat moet?


USB stick?

Dat werkt in ieder geval met de meeste games. Er zijn wel games die dit niet toelaten (Guitar Hero: World Tour en Guitar Hero 5 savegames zijn beveiligd bijvoorbeeld). Voor de meeste games moet dit echter gewoon werken.


Dat helpt helaas niet bij veel games, zo kon ik toen mijn 3 Tales of games niet meer spelen. helaas, anders moet het maar via Playstation Plus.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nelus BerichtGeplaatst: 29 Okt 2013 14:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Iemand al het idee om een PS4 aan te schaffen in november? Ik wacht zelf nog tot volgend jaar, gezien ik nog een beste backlog heb van andere games en ook niet altijd kan gamen i.v.m. andere bezigheden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sayonara BerichtGeplaatst: 29 Okt 2013 15:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2009
Berichten: 531

Nelus schreef:
Iemand al het idee om een PS4 aan te schaffen in november? Ik wacht zelf nog tot volgend jaar, gezien ik nog een beste backlog heb van andere games en ook niet altijd kan gamen i.v.m. andere bezigheden.


Ik heb precies hetzelfde. Ik zie de laatste tijd ook steeds meer games voor PS3 die ik nog wil spelen(bijv Mass Effect. (Sinds wanneer heeft die een Triology??? Vet!)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 29 Okt 2013 16:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

En ik heb de mijne gereserveerd, maar ik denk erover om die reservering af te zeggen. Waarom? Omdat ik gewoon niet echt het gevoel heb dat het een systeem ik dat ik meteen moet hebben. De enige titel die mij aanspreekt is Knack...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 29 Okt 2013 18:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Iemand moet die reviews schrijven, en eerlijk gezegd. Ik ben er graag vanaf de start bij.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 29 Okt 2013 18:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Ik heb hem niet gepreordered of zo, dus ga even wachten op die Killzone packs. Meestal koop ik ook niet meteen een nieuwe console ivm de eerste hardware problemen die aan het licht komen. Waarschijnlijk komt de PS4 dus pas ergens begin 2014 bij mij thuis zodat ik er meteen een nieuwe tv bij kan halen haha.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 13 Nov 2013 17:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

hands on PS4 stream van Gamespot als iemand de ps4 in actie wil zien http://nl.twitch.tv/gamespot
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 13 Nov 2013 22:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Haal PS4 puur om BF4 en Killzone te spelen, die zullen me wel bezig houden voor maanden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 14 Nov 2013 21:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Codewarrior schreef:
Haal PS4 puur om BF4 en Killzone te spelen, die zullen me wel bezig houden voor maanden.

Battlefield kun je ook op een PS3 spelen, dus daarvoor hoef je 't niet te doen. En tja, Killzone kennen we onderhand ook wel. Grafisch wat mooier, maar that's it. Dus als je het alleen voor die twee titels doet, zou ik zeggen laat 'm schieten en hou de centen in je zak.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 14 Nov 2013 22:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Waarom niet als je toch het geld hebt ? Naast een PS4 en +-4 games haal ik diezelfde dag ook nog een nieuwe tv
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 14 Nov 2013 22:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Asianator schreef:

Battlefield kun je ook op een PS3 spelen, dus daarvoor hoef je 't niet te doen.

24 spelers op een PS3 tegenover 64 spelers op een PS4. Lijkt mij toch wel een redelijk argument. Daarnaast ook een hogere resolutie.

Asianator schreef:

En tja, Killzone kennen we onderhand ook wel. Grafisch wat mooier, maar that's it.

Is ook niet helemaal waar. Killzone is inderdaad een serie die het van de visuele hoogstandjes moet hebben, maar gameplay wise zie ik niets verkeerds aan. Daarnaast: 1080p 30 fps in de single player, 60 fps in de multiplayer. Kom er maar eens mee om.

Asianator schreef:

Dus als je het alleen voor die twee titels doet, zou ik zeggen laat 'm schieten en hou de centen in je zak.

Dat zou je ook kunnen zeggen van al die speciale edities van RPG's, fighting games en ander aziatisch spul.
Ik zou een PS4 puur aanschaffen op de exclusives en de vele multiplats die grotendeels beter uit de test komen dan op ieder ander console.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 14 Nov 2013 23:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Nog beter, waarom een PS4 halen voor Battlefield als je een gamepc hebt staan? Je moet dan PlayStation Plus al hebben om het de aanschaf waard te maken maar alsnog vind ik het raar.

Killzone krijgt nog best redelijke recensies binnen, maar wat ik vooral vervelend vind is dat je moet betalen om online te gamen, want ik ben niet echt een online gamer, maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar..........



Je krijgt wel 'gratis' spellen en 'korting' voor je geld terug.


Laatst aangepast door No'tje op 14 Nov 2013 23:26; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 14 Nov 2013 23:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Nin007 schreef:
Nog beter, waarom een PS4 halen voor Battlefield als je een gamepc hebt staan? Je moet dan PlayStation Plus al hebben om het de aanschaf waard te maken maar alsnog vind ik het raar.

Vrienden die alleen maar op console gamen zou 1 van die redenen kunnen zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 14 Nov 2013 23:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

streetfighter schreef:
Nin007 schreef:
Nog beter, waarom een PS4 halen voor Battlefield als je een gamepc hebt staan? Je moet dan PlayStation Plus al hebben om het de aanschaf waard te maken maar alsnog vind ik het raar.

Vrienden die alleen maar op console gamen zou 1 van die redenen kunnen zijn.


Had ik nog niet eens bij stilgestaan.. -_-"

Ik twijfel zelf nog heel erg of ik de PS4 zal halen op launch of niet, echter het is bij mij meer de 'heb' dan dat ik er echt enthousiast voor ben om er meteen een te halen. En ik heb een hele kast vol met spullen die ik heb gehaald voor de 'heb'. Dat wil ik juist niet meer...

De vraag is dan of het echt wijs is om een PS4 te halen terwijl er geen spellen zijn die ik niet in een andere variatie al heb liggen. Er zijn zelfs nog helemaal geen spellen aangekondigd waarvan ik denk van 'wouw, die moet ik echt hebben!'.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sayonara BerichtGeplaatst: 15 Nov 2013 14:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2009
Berichten: 531

Nin007 schreef:
streetfighter schreef:
Nin007 schreef:
Nog beter, waarom een PS4 halen voor Battlefield als je een gamepc hebt staan? Je moet dan PlayStation Plus al hebben om het de aanschaf waard te maken maar alsnog vind ik het raar.

Vrienden die alleen maar op console gamen zou 1 van die redenen kunnen zijn.


Had ik nog niet eens bij stilgestaan.. -_-"

Ik twijfel zelf nog heel erg of ik de PS4 zal halen op launch of niet, echter het is bij mij meer de 'heb' dan dat ik er echt enthousiast voor ben om er meteen een te halen. En ik heb een hele kast vol met spullen die ik heb gehaald voor de 'heb'. Dat wil ik juist niet meer...

De vraag is dan of het echt wijs is om een PS4 te halen terwijl er geen spellen zijn die ik niet in een andere variatie al heb liggen. Er zijn zelfs nog helemaal geen spellen aangekondigd waarvan ik denk van 'wouw, die moet ik echt hebben!'.


Dan lijkt het me inderdaad niet wijs om hem al te halen

Ik haal alleen een nieuwe spelcomputer als er een game langs komt die ik MOET spelen. Zoals een nieuwe Last of us ofzo en meestal is die spelcomputer dan iets goedkoper geworden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 16 Nov 2013 12:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Nin007 schreef:
streetfighter schreef:
Nin007 schreef:
Nog beter, waarom een PS4 halen voor Battlefield als je een gamepc hebt staan? Je moet dan PlayStation Plus al hebben om het de aanschaf waard te maken maar alsnog vind ik het raar.

Vrienden die alleen maar op console gamen zou 1 van die redenen kunnen zijn.


Had ik nog niet eens bij stilgestaan.. -_-"

Ik twijfel zelf nog heel erg of ik de PS4 zal halen op launch of niet, echter het is bij mij meer de 'heb' dan dat ik er echt enthousiast voor ben om er meteen een te halen. En ik heb een hele kast vol met spullen die ik heb gehaald voor de 'heb'. Dat wil ik juist niet meer...

De vraag is dan of het echt wijs is om een PS4 te halen terwijl er geen spellen zijn die ik niet in een andere variatie al heb liggen. Er zijn zelfs nog helemaal geen spellen aangekondigd waarvan ik denk van 'wouw, die moet ik echt hebben!'.

Doe gewoon wijs en wacht tot het volgende model uit is, dan weet je ten eerste of het t waard is, ten tweede zijn de meeste birth-problems verholpen, ten derde zijn er al wat games voor uit waardoor je niet vastzit aan launchgames die je mischien helemaal niet leuk vind, en ten laatste bespaart het je geheid geld want latere modellen zijn altijd goedkoper.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 16 Nov 2013 13:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

wil hem zo graag, maar er is geen enkele game dat ik wil dan MOET ik maar wachten, wil niet meer dezelfde fout als wat ik met de PS3 heb gedaan, 600 euro en 60 euro voor Enchanted Arms waar je weinig aan hebt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Codewarrior BerichtGeplaatst: 16 Nov 2013 16:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Asianator schreef:
Codewarrior schreef:
Haal PS4 puur om BF4 en Killzone te spelen, die zullen me wel bezig houden voor maanden.

Battlefield kun je ook op een PS3 spelen, dus daarvoor hoef je 't niet te doen. En tja, Killzone kennen we onderhand ook wel. Grafisch wat mooier, maar that's it. Dus als je het alleen voor die twee titels doet, zou ik zeggen laat 'm schieten en hou de centen in je zak.


BF4
-720p vs 900p opgeschaald naar teneighty pee
-slechte graphics vs betere graphics
-30fps vs 60fps
-24 man vs 64 man multiplayer
-dualshock 3 vs dualshock 4
-trage XMB vs snelle menu dat niet vastloopt als ik tussen games iemand een bericht wil sturen


Voordelen die ik niet kan missen. Waarom zou ik dat nog op de PS3 spelen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 16 Nov 2013 18:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Codewarrior schreef:
-slechte graphics vs betere graphics

Doe toch normaal! Battlefield 4 ziet er gewoon goed uit op de PS3. Al moet ik toegeven dat 60fps toch wel een sterke verbetering is. Alle games moeten wat mij betreft 60fps zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 16 Nov 2013 20:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Asianator schreef:
Codewarrior schreef:
-slechte graphics vs betere graphics

Battlefield 4 ziet er gewoon goed uit op de PS3.


Maar nog VEEEEEL beter op de PS4.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 16 Nov 2013 20:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Asianator schreef:

Doe toch normaal! Battlefield 4 ziet er gewoon goed uit op de PS3. Al moet ik toegeven dat 60fps toch wel een sterke verbetering is. Alle games moeten wat mij betreft 60fps zijn.

Ik denk dat een open wereld game daar vrij weinig voordeel van heeft. Second Son draait immers ook locked op 30 fps.

Codewarrior schreef:

Maar nog VEEEEEL beter op de PS4.

Als je ze naast elkaar zet is het verschil duidelijk. Speel je echter 1 van de 2 versies dan zal je dat verschil niet zozeer echt merken.

Bovendien is het een redelijk obvious statement, krachtigere hardware enzo..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 18 Nov 2013 21:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

D: schreef:
Doe gewoon wijs en wacht tot het volgende model uit is, dan weet je ten eerste of het t waard is, ten tweede zijn de meeste birth-problems verholpen, ten derde zijn er al wat games voor uit waardoor je niet vastzit aan launchgames die je mischien helemaal niet leuk vind, en ten laatste bespaart het je geheid geld want latere modellen zijn altijd goedkoper.


1. Dat weet ik al. Ik heb een Wii U naast mijn PC staan maar die is exclusief bedoeld voor Nintendo games. Er zijn spellen die niet naar de PC komen en die ik niet wil missen.

2. Zo erg lijken mij die problemen niet. Ik heb sowieso niks te klagen als PC gamer, ik heb zo vaak problemen met PC spellen dat ik eerst een kwartier bezig ben met zoeken voor een oplossing om het spel vloeiend te laten draaien omdat de ontwikkelaar te weinig aandacht heeft geschonken aan de PC port van de game.

3. Er zijn hier en daar wel wat downloadable games die mij interesseren, je hebt echter wel gelijk of dat het nou waard is om hem meteen met de launch te gaan halen..

4. Daar heb je helemaal gelijk in. Echter denk ik niet dat ik anderhalf jaar ga wachten tot dat ze een prijsverlaging doorvoeren. Ik zou hem dan rond de tijd van InFamous toch wel halen.



Ik vraag me echter af of je nu nog ergens een plek kan regelen om hem nog op dag 1 in huis te hebben, ik denk het niet. Ik vind het ook een beetje zonde eigenlijk, ik heb straks weer een nieuwe Mario/Zelda/AC, misschien meer even wachten.. twijfel, twijfel!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 18 Nov 2013 23:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Wie gaat er nog allemaal de PS4 halen volgende week ?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 8 van 10

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group