| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 Volgende
|
| Nin007 |
Geplaatst: 25 Mrt 2011 11:20 Onderwerp:
| |

|
| Nickdhnick schreef: | | ninodude schreef: |
Paintskills en Nickdhnick kunnen het weten. :') |
Owja? Heb ik daar nog een account? xD |
Nee, ik bedoel dat gedoe met die eindredacteur, baco. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nickdhnick |
Geplaatst: 25 Mrt 2011 11:30 Onderwerp:
| |
Forum Moderator

|
| ninodude schreef: |
Kan me het niet meer herinneren xD |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 25 Mrt 2011 11:50 Onderwerp:
| |

|
| ninodude schreef: | | Nickdhnick schreef: | | ninodude schreef: |
Owja? Heb ik daar nog een account? xD |
Ohja hahaha wat een epische faal site  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 25 Mrt 2011 12:41 Onderwerp:
| |
Grammar Führer

|
| elemeNt schreef: | | De Brink SP bevat echt dezelfde gameplay, missies en maps als de MP, alleen dan met bots als je team. Deze game moet je absoluut niet gaan halen als je hem alleen als singleplayer gaat spelen. |
Dat klopt, maar dat wil echt niet zeggen dat dat laatste waar is.
Er is gewoon een campaign... Het originele aspect van het spel is echter dat je deze zelfde campaign ook met acht man in coöp kan spelen, én je deze competitief kan voltooien.
Jij laat het nu klinken alsof de singleplayer een soort van bot-trainingsmode is. Dit is zeker niet waar, want het is juist omgekeerd. De campaign is ook speelbaar met meerdere spelers, dat betekent waarschijnlijk juist dat het spel een goede campaign krijgt omdat deze in alle modi speelbaar is. Je krijgt gewoon een verhaal, je loopt missies door... Net als in elke shooter. Dan zitten er nog originele elementen aan vast zoals classes en aparte objectives per class (ofwel, hoge replayability), waar de singleplayer niet minder van wordt. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 25 Mrt 2011 14:46 Onderwerp:
| |

|
| ninodude schreef: | | Joraaaan schreef: | | Mr. Awesome schreef: | Hij bezoekt PS3Clan!  |
Is dat speciaal dan?  |
Teehee ^^
Ik ben daar nog steeds ge-ip banned. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joraaaan |
Geplaatst: 25 Mrt 2011 16:51 Onderwerp:
| |

|
| Paintskillz schreef: | | ninodude schreef: | | Joraaaan schreef: | | Mr. Awesome schreef: | Hij bezoekt PS3Clan!  |
Is dat speciaal dan?  |
Teehee ^^
Ik ben daar nog steeds ge-ip banned. |
Ik ben daar niet lid ofzo hoor, ik zap langs vele gamesites per dag, toeval dat ik dat dus daar net zag hehe. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| zie sang |
Geplaatst: 25 Mrt 2011 18:53 Onderwerp:
| |

|
hey mannen kan je Brink vergelijken met Bulletstorm maar dan zonder
inhoud? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 25 Mrt 2011 19:41 Onderwerp:
| |

|
| zie sang schreef: | hey mannen kan je Brink vergelijken met Bulletstorm maar dan zonder
inhoud? |
Nee, absoluut niet. Brink is gericht op teamplay en dus moet je tijdens missies samenwerken met bots of andere spelers (MP). Je hebt behoorlijk wat verschillende classes (engineer, medic, sniper en heavy gunner etc.) Volgens mij is Bulletstorm juist inhoudsloos knallen  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 25 Mrt 2011 19:45 Onderwerp:
| |
Grammar Führer

|
| elemeNt schreef: | | zie sang schreef: | hey mannen kan je Brink vergelijken met Bulletstorm maar dan zonder
inhoud? |
Nee, absoluut niet. Brink is gericht op teamplay en dus moet je tijdens missies samenwerken met bots of andere spelers (MP). Je hebt behoorlijk wat verschillende classes (engineer, medic, sniper en heavy gunner etc.) Volgens mij is Bulletstorm juist inhoudsloos knallen  |
Seconded, dat idee heb ik ook bij Bulletstorm.
Nee, ik ben niet heel bekend met Bulletstorm maar het lijkt mij absoluut niet te vergelijken. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 25 Mrt 2011 20:03 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Bulletstorm draait voor negentig procent om de skillshots: het scoren van punten door origineel te moorden. In dat opzicht dus totaal niet te vergelijken met Brink. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| vgo910 |
Geplaatst: 27 Mrt 2011 15:47 Onderwerp:
| |

|
| Waar kan ik het beste 3DS kopen. In engeland kan je hem heel goedkoop krijgen (klik) maar ik hoorde dat je hem ook in Nederland kunt krijgen voor 250 met 3 games erbij. Kan iemand dat laatste bevestigen? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 27 Mrt 2011 17:16 Onderwerp:
| |

|
| vgo910 schreef: | | Waar kan ik het beste 3DS kopen. In engeland kan je hem heel goedkoop krijgen (klik) maar ik hoorde dat je hem ook in Nederland kunt krijgen voor 250 met 3 games erbij. Kan iemand dat laatste bevestigen? |
Koop de Nintendo 3DS gewoon kaal in de winkel voor €249,99.
Net uit en mensen willen nu al proberen het apparaat voor drie tientjes op de kop te tikken... ongeloofelijk! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| vgo910 |
Geplaatst: 27 Mrt 2011 17:21 Onderwerp:
| |

|
| Mr. Awesome schreef: | | vgo910 schreef: | | Waar kan ik het beste 3DS kopen. In engeland kan je hem heel goedkoop krijgen (klik) maar ik hoorde dat je hem ook in Nederland kunt krijgen voor 250 met 3 games erbij. Kan iemand dat laatste bevestigen? |
Net uit en mensen willen nu al proberen het apparaat voor drie tientjes op de kop te tikken... ongeloofelijk! |
Nintendo krijgt zijn centjes toch wel en dan ben ik goedkoper uit, wat is het probleem? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 27 Mrt 2011 17:27 Onderwerp:
| |

|
| vgo910 schreef: | | Mr. Awesome schreef: | | vgo910 schreef: | | Waar kan ik het beste 3DS kopen. In engeland kan je hem heel goedkoop krijgen (klik) maar ik hoorde dat je hem ook in Nederland kunt krijgen voor 250 met 3 games erbij. Kan iemand dat laatste bevestigen? |
Nintendo krijgt zijn centjes toch wel en dan ben ik goedkoper uit, wat is het probleem? |
Er is geen probleem. Mr Awesome loopt gewoon te zeuren. Nintendo verkoopt haar apparaten (zéér waarschijnlijk) gewoon voor een standaardprijs aan alle retailers. De beslissing is aan de retailers om te bepalen voor hoeveel geld deze in de rekken komt te liggen.
(dit geldt uiteraard niet voor games in de winkel kopen of bijvoorbeeld via steam) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 27 Mrt 2011 17:48 Onderwerp:
| |

|
| Ik geef Mr. Awesome wel gelijk, ik heb ze ook liever kaal hoor. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 28 Mrt 2011 21:58 Onderwerp:
| |

|
| Super Street Fighter IV: Arcade Edition komt dus naar de consoles, waarschijnlijk als nieuwe, disc-based game. Ben erg geďnteresseerd. Maar omdat eerder ook al Super Street Fighter IV uitkwam, hoop ik dat Capcom de adviesprijs deze keer rond €19,99/€29,99 legt... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nin007 |
Geplaatst: 28 Mrt 2011 22:22 Onderwerp:
| |

|
| Mr. Awesome schreef: | | Super Street Fighter IV: Arcade Edition komt dus naar de consoles, waarschijnlijk als nieuwe, disc-based game. Ben erg geďnteresseerd. Maar omdat eerder ook al Super Street Fighter IV uitkwam, hoop ik dat Capcom de adviesprijs deze keer rond €19,99/€29,99 legt... |
Wat brengt deze versie zoniet extra? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| streetfighter |
Geplaatst: 28 Mrt 2011 22:25 Onderwerp:
| |

|
| ninodude schreef: | | Mr. Awesome schreef: | | Super Street Fighter IV: Arcade Edition komt dus naar de consoles, waarschijnlijk als nieuwe, disc-based game. Ben erg geďnteresseerd. Maar omdat eerder ook al Super Street Fighter IV uitkwam, hoop ik dat Capcom de adviesprijs deze keer rond €19,99/€29,99 legt... |
Arcade Edition added Yun, Yang, Evil Ryu and Oni to the roster and addressed some balance issues with the older characters |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Stammetje91 |
Geplaatst: 28 Mrt 2011 22:46 Onderwerp:
| |

|
| Mr. Awesome schreef: | | vgo910 schreef: | | Waar kan ik het beste 3DS kopen. In engeland kan je hem heel goedkoop krijgen (klik) maar ik hoorde dat je hem ook in Nederland kunt krijgen voor 250 met 3 games erbij. Kan iemand dat laatste bevestigen? |
Ik vind drie gratis games toch echt wel de moeite om even verder te zoeken. Verbaasd me ook dat jij hier moeilijk over doet, jij probeert games toch ook goedkoop te scoren? Ongelofelijk! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nin007 |
Geplaatst: 28 Mrt 2011 22:56 Onderwerp:
| |

|
| streetfighter schreef: | | ninodude schreef: | | Mr. Awesome schreef: | | Super Street Fighter IV: Arcade Edition komt dus naar de consoles, waarschijnlijk als nieuwe, disc-based game. Ben erg geďnteresseerd. Maar omdat eerder ook al Super Street Fighter IV uitkwam, hoop ik dat Capcom de adviesprijs deze keer rond €19,99/€29,99 legt... |
Arcade Edition added Yun, Yang, Evil Ryu and Oni to the roster and addressed some balance issues with the older characters |
I see:
http://www.eventhubs.com/news/2011/mar/28/bbfc-confirms-ssf4-arcade-edition-uk-release-date-june-24/
Ik zal het de komende tijd wel in de gaten blijven houden, want voor 4 chars en kleine tweaks ga ik niet nog eens 30/40 Euro neerleggen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 29 Mrt 2011 11:23 Onderwerp:
| |

|
| Mr. Awesome schreef: | | Super Street Fighter IV: Arcade Edition komt dus naar de consoles, waarschijnlijk als nieuwe, disc-based game. Ben erg geďnteresseerd. Maar omdat eerder ook al Super Street Fighter IV uitkwam, hoop ik dat Capcom de adviesprijs deze keer rond €19,99/€29,99 legt... |
Had SSFIV bij de launch voor 26 euro gekocht... Als je een beetje goed zoekt zal dat dus geen probleem zijn. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 02 Apr 2011 17:58 Onderwerp:
| |

|
| Ik zag net dat Bol.com Alpha Protocol (PS3) aanbied voor 9,99 euro. Is deze game echt zo slecht als de recensies doen vermoeden of is het stiekem toch wel een leuke game als je van verhalende rpg's ala Mass Effect, Dragon Age 2 en Kotor houd? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| KingLikesCookies |
Geplaatst: 02 Apr 2011 18:54 Onderwerp:
| |

|
| elemeNt schreef: | | Ik zag net dat Bol.com Alpha Protocol (PS3) aanbied voor 9,99 euro. Is deze game echt zo slecht als de recensies doen vermoeden of is het stiekem toch wel een leuke game als je van verhalende rpg's ala Mass Effect, Dragon Age 2 en Kotor houd? | Goed concept, minder goede uitwerking van wat ik heb gehoord.
Laatst aangepast door KingLikesCookies op 02 Apr 2011 22:50; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 02 Apr 2011 22:45 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Voor 10 euro geen miskoop |
|
| Terug naar boven |