Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCPS VitaNintendo 3DSWii UNintendo SwitchPlayStation 3PlayStation 4Xbox 360Xbox OneAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende  
Cor BerichtGeplaatst: 19 Jul 2012 23:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Bedankt voor je suggestie. Dat moet mogelijk zijn, moet alleen even zien wanneer ik er tijd voor heb. Vraag me af ik gebruik kan maken van de gelegenheid om meteen wat andere forumgerelateerde dingetjes aan te pakken, maar dat wel ik eerst nazoeken. Je hoort er nog van.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cor BerichtGeplaatst: 04 Aug 2012 20:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Naast [youtube ] en [spoiler ], nog suggesties voor meer tags? Ben nu toch bezig.

Code:
[youtube]YouTube_ID[/youtube] (het id is het gedeelte in de adresbalk tussen v= en &, of het gedeelte na v/, of, in het geval van een youtu.be link, het gedeelte direct na de slash; als je bij youtube.com op delen klikt zie je een youtu.be-link, en kan je het id er meteen uithalen)

[spoiler]tekst[/spoiler] De tekst wordt in een uitklapbaar blok gezet

Spoiler: toon
Dit is een spoiler.

YouTube: toon

Gebruikt iemand trouwens die BBcode-knoppen bij het schrijven van een post? In dat geval moet ik daar ook nog even knoppen toevoegen.

Laatst aangepast door Cor op 04 Aug 2012 22:41; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 04 Aug 2012 20:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Oh super gedaan Cor . Misschien is het alleen handiger om de spoilers uit te klappen. Zo kan je enorme plaatjes ook in een spoiler zetten oid.

Maar nu ik merk nu dat de layout wat verandert is als ik een post type.
Terug naar boven
Cor BerichtGeplaatst: 04 Aug 2012 20:47    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Dacht alles getest te hebben, maar nee dus . Later vanavond is ie goed, heb alleen eerst even die YouTube uitgeschakeld, want daar ging idd iets mis.

Je hebt een punt met die afbeeldingen, zal er naar kijken. Ben eerst even weg.
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 04 Aug 2012 21:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Uitklapbare spoilers is denk ik makkelijker voor smartphones en tablets.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 04 Aug 2012 21:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben ook voor uitklapbare spoilers. Misschien is het ook handig om Youtube vids in een uitklapbare tab te plaatsen.
Terug naar boven
Cor BerichtGeplaatst: 04 Aug 2012 22:44    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

EDIT: done. Je hebt inderdaad gelijk dat dat dan rustiger is, en het scheelt in laden.

Code:
[youtube]eHk5ZsOyQ9A[/youtube]

YouTube: toon

Laatst aangepast door Cor op 04 Aug 2012 22:56; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 04 Aug 2012 22:47    Onderwerp: Reageren met citaat

@Cor Als je knoppen gaat maken voor spoilers en youtubefilmpjes, kun je dan de youtubefilmpjes standaard in de een spoiler tag zetten.

Edit:zoals je hierboven ook gedaan hebt.
Terug naar boven
Cor BerichtGeplaatst: 04 Aug 2012 22:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Zo dan.

EDIT: Ah, ik zie nu wat je bedoelt. Ja, dat met knoppen zou ook een optie zijn geweest. Ik wacht eerst even op andere feedback, zo kan het wat mij betreft ook prima.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 04 Aug 2012 23:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zelf ben van van verborgen Youtubevids. Dus ik kan dit alleen maar toe juichen. De knop was alleen een optie om de getabde Youtubevids wat frequenter te maken. Dat is op deze manier dus niet meer een must.

Edit:Sterker nog, helemaal overbodig. Net zo als mijn vaardigheid om zinnen te formuleren deze avond...
Terug naar boven
Cor BerichtGeplaatst: 16 Aug 2012 11:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Beste bezoekers,

Ik heb een tweetal kleine vraagjes aan jullie.
Zoals jullie weten hebben we altijd een nieuwsoverzicht tijdens E3 en Gamescom. Sinds dit jaar wordt dit overzicht automatisch gegenereerd. Wat ik me afvraag is of jullie deze een beetje eenvoudig in gebruik vinden of dat jullie toch liever wijzigingen zien. Wordt hij bijvoorbeeld niet te onoverzichtelijk met veel nieuws? Is het misschien handiger als per game de relevante headlines er meteen onderstaan? Ik hoor graag of jullie het gebruiken en of je ideeŽn hebt over hoe het anders kan.

Daarnaast hebben jullie vast ook de Facebook- en Twitterknoppen gezien. Ik besef dat de meningen over sociale netwerken verdeeld zijn, dus daarom staan ze niet al te prominent in beeld, maar gewoon klein onder de artikelen. Is dit een handige toevoeging? Denk je het te gaan gebruiken? Of vind je het enkel storend? Ook dat hoor ik graag.

Alvast bedankt.
Terug naar boven
Redneckerz BerichtGeplaatst: 16 Aug 2012 12:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Cor schreef:
Beste bezoekers,

Ik heb een tweetal kleine vraagjes aan jullie.
Zoals jullie weten hebben we altijd een nieuwsoverzicht tijdens E3 en Gamescom. Sinds dit jaar wordt dit overzicht automatisch gegenereerd. Wat ik me afvraag is of jullie deze een beetje eenvoudig in gebruik vinden of dat jullie toch liever wijzigingen zien. Wordt hij bijvoorbeeld niet te onoverzichtelijk met veel nieuws? Is het misschien handiger als per game de relevante headlines er meteen onderstaan? Ik hoor graag of jullie het gebruiken en of je ideeŽn hebt over hoe het anders kan.

Ik heb het net even gecheckt, is zeker handig! Wat wel handig zou zijn, als je per game aangeeft op welk platform deze komt, en dat dan plus de relevante headlines. Zo zien mensen meteen voor welk platformen de game is en kunnen ze ook gelijk het laatste nieuws lezen. Ik ben alleen wel benieuwd hoe je dat wilt implementeren, want ik zie wel in dat het behoorlijk onoverzichtelijk kan worden. Misschien in horizontale kolommen van 4 ofzo?

Citaat:
Daarnaast hebben jullie vast ook de Facebook- en Twitterknoppen gezien. Ik besef dat de meningen over sociale netwerken verdeeld zijn, dus daarom staan ze niet al te prominent in beeld, maar gewoon klein onder de artikelen. Is dit een handige toevoeging? Denk je het te gaan gebruiken? Of vind je het enkel storend? Ook dat hoor ik graag.

Alvast bedankt.

Ik heb ze gezien, maar ik ben niet van plan deze te gebruiken. Als ik ze zie, krijg ik eerder het idee dat het artikel deel van een advertentie is of iets dergelijks. Beter/leuker is een FB/Twitter knop op de FP, maar ik las laatst al dat Gamed al op FB zit.. ik weet niet of er al een dergelijke knop is hiervoor..
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 17 Aug 2012 11:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Zijn er nog mensen met voorstellen? We willen de pagina namelijk verbeteren tegen de Tokyo Game Show.
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 17 Aug 2012 12:15    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
Ik vind het irritant dat je niet de YouTube link krijgt te zien bij een video op de newsfeed, het ligt niet aan YouTube want als ik naar GoNintendo ga dan hebben ze bij de video een YouTube knop zitten. Of is dit voor een reden zo gedaan?
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 17 Aug 2012 14:11    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar FŁhrer

ninodude schreef:
Ik vind het irritant dat je niet de YouTube link krijgt te zien bij een video op de newsfeed, het ligt niet aan YouTube want als ik naar GoNintendo ga dan hebben ze bij de video een YouTube knop zitten. Of is dit voor een reden zo gedaan?

Wat bedoel je? Dat die "View on YouTube" knop in de geŽmbedde filmpjes niet werkt?
Terug naar boven
Cor BerichtGeplaatst: 17 Aug 2012 14:36    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

@ninodude: Als dat is wat je bedoelt, die knop is nu terug bij Youtubevideo's. Het was niet expres zo gedaan, was een kleine oversight in de gekozen parameters.

@Redneckerz: Bedankt. Platformen toevoegen is inderdaad een goed idee. Dat van die headlines opperde ik omdat het nu meerdere kliks kost om bij een nieuwtje te komen. Ik zat te denken aan een lijst met bullets direct onder een titel, maar weet nog niet echt of dat een goed idee is. Het probleem is dat je nu al een pagina met een fikse lap tekst hebt, en dit toevoegen zal die lijst minstens verdubbelen qua lengte.

Het verschil tussen de Gamed-Facebookpagina en de likeknoppen onderaan de artikelen is dat je je met de eerste abonneert op het nieuws van onze FB-pagina, terwijl je met de tweede een specifiek artikel rechtstreeks kan delen met je vriendenlijst. Groot verschil qua functie dus, een FB-knop op de FP zou iets totaal anders zijn.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 22 Aug 2012 12:23    Onderwerp: Reageren met citaat

De tekstkleur knop werkt niet meer.
Terug naar boven
Cor BerichtGeplaatst: 31 Okt 2012 13:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Woeps, ik heb blijkbaar je post twee maand terug over het hoofd gezien. Excuses. Maar bedankt voor je melding, ik zie inderdaad dat die knop het niet meer doet. Ik weet ook waar de fout zit, zal het vanavond fiksen omdat ik nu niet achter m'n testsysteem zit. De size-dropdown doet het trouwens ook niet, dat heeft dezelfde oorzaak.

EDIT: Zou moeten werken nu.
Terug naar boven
shimiya BerichtGeplaatst: 22 Jan 2013 22:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Hallo gamed

Is het mogelijk jullie reactie post te vernieuwen ?
Als je een reactie plaats dat ie hem automatisch knipt naar de
volgende regel en niet de site verbreedt.
Ik weet dat je je eigen post kan wijziging , maar toch zou het fijn zijn.
Terug naar boven
Cor BerichtGeplaatst: 24 Jan 2013 12:36    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Hoi shimiya,

Bedankt voor je suggestie.

Dit is inderdaad wel mogelijk om door te voeren. Mag ik voordat ik dat doe vragen wat de reden voor je verzoek is? Reacties worden namelijk sowieso al automatisch op spaties 'geknipt'. De enige keer wanneer dit niet gebeurt is als je een lange tekst hebt zonder spaties. Dit komt volgens mij enkel voor als je URL's gaat plaatsen, of ik moet iets over het hoofd zien. Is dit een situatie waar je regelmatig last van hebt?

We hebben het trouwens toch over de frontpage, en niet over het forum?
Terug naar boven
shimiya BerichtGeplaatst: 25 Jan 2013 17:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Het gebeurd niet al vaak en het is niet zo'n probleem.
Maar het kan soms gebeuren dat iemand zijn tekst iets te lang heeft gemaakt waardoor het lezen van nieuwsberichten niet zo fijn meer leest.
Dit gebeurt alleen bij het plaatsen van tekst.

Mijn grote zorgen is wanneer iemand op de dag van de e3 leest dat er een nieuwe game aankomt en dan typt "
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE"
*Moet weer scrollen van links naar rechts waar het nieuwsbericht over gaat*
Terug naar boven
Cor BerichtGeplaatst: 25 Jan 2013 18:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Dat is inderdaad wel hinderlijk. Zou nu niet meer moeten voorkomen.
Terug naar boven
Disker BerichtGeplaatst: 15 Jul 2013 15:25    Onderwerp: Submit Reageren met citaat

Ik denk dat het persoonlijker eenvoudiger en duidelijker is om een submit knop boven aan de site neer te zetten. Dit is duidelijker en eenvoudiger dan een forum topic.

Deze zou dan automatisch verstuurt kunnen worden naar de redacteuren. Zij kunnen dan een selectie maken op basis van wat zij correct vinden om het vervolgens op de neer site zetten.

Ik had namelijk de eerste keer echt niet door waar ik mijn submit kwijt moest, dit zou verwarring kunnen wegnemen aangezien je dit op een nieuws site kan verwachten.
Terug naar boven
Ivaniox BerichtGeplaatst: 25 Aug 2013 16:57    Onderwerp: Apple/Android. Reageren met citaat

Een gamed-app zou heel handig zijn.
Terug naar boven
Redneckerz BerichtGeplaatst: 25 Aug 2013 18:25    Onderwerp: Re: Apple/Android. Reageren met citaat
Redacteur

Ivaniox schreef:
Een gamed-app zou heel handig zijn.

Daar gaat ontzettend veel tijd in zitten + ik weet niet zo 123 wie daar kennis van heeft.. MaartenL misschien?
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> De IdeeŽnbus Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 4

Ga naar: