Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Codewarrior BerichtGeplaatst: 30 Jan 2012 15:25    Onderwerp: [WII] The Last Story Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190



The Last Story is the latest RPG from Hironobu Sakaguchi, the creator of Final Fantasy. It is the first game he has directed since Final Fantasy V.

The Last Story is set on Ruli Island, where a group of mercenaries have arrived from the war-torn continent seeking work.

DEVELOPER: Mistwalker/AQ Interactive
PUBLISHER: Nintendo

STAFF

DIRECTOR | Hironobu Sakaguchi (Final Fantasy)
SUPERVISOR | Takuya Matsumoto (Blue Dragon)
CHARACTER/ART DESIGN | Kimihiko Fujisaka (Draakengard)
COMPOSER | Nobuo Uematsu (Final Fantasy)

RELEASE: 24 february

Europese boxart



The Last Story Music - The Flying One (Toberu Mono)

http://www.youtube.com/watch?v=_wm4MrwujFU

The Last Story Limited Edition!

http://images.vg247.com/current//2012/01/1.jpg
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 30 Jan 2012 15:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Limited Edition 45 pond bij TheHut
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 30 Jan 2012 16:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Hironobu kon de game veel beter maken, Blue Dragon en Lost Odyssey zijn velen maler beter.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Codewarrior BerichtGeplaatst: 30 Jan 2012 16:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

dantekloon schreef:
Hironobu kon de game veel beter maken, Blue Dragon en Lost Odyssey zijn velen maler beter.


Waarom?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 30 Jan 2012 17:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

De graphics zijn echt om te huilen, ook al is het voor de Wii, het kan veel en veel beter.
De basen zijn vaak bijna net zo groot als de kamer waarin je aan het vechten bent, waardoor het zicht gewoon slecht wordt.
De Japanse VA echt enorm slecht.
Nobuo, nou zelfs hij kan beter muziek maken, zoals in die van Blue Dragon en Final Fantasy.

enigste grote plus punt is, het stad.
mar dat is ook alles.
het meeste aandacht gaat naar het stad, die is echt mega groot.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 30 Jan 2012 19:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

DE stad is het. Maar die minpunten klinken me niet zo erg, ik wacht wel even wat recensies af deze game lijkt me wel interessant.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 30 Jan 2012 19:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Dit is ook weer één van de must-have Wii-titels in 2012. Komt er bij mij zeker en vast in. Maar dan wel de reguliere versie, en niet de Limited Edition.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Snakesonic BerichtGeplaatst: 30 Jan 2012 22:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Feb 2007
Berichten: 188

Niet zo trollen, Dantekloon.
De graphics lijken mij erg mooi, beetje FFVIII-achtig.
Lijkt mij stukken beter dan de laatste 2 FF's
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 31 Jan 2012 06:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Snakesonic schreef:
Niet zo trollen, Dantekloon.
De graphics lijken mij erg mooi, beetje FFVIII-achtig.
Lijkt mij stukken beter dan de laatste 2 FF's


graphics lijken in trailers altijd gaaf, kijk maar eens naar FFXIII-2 en speel de demo maar eens, en vergelijk de graphics in de demo met graphics in een trailer. zie je het verschil, ik wel.
dat is bij alle games zo.

en wat bedoel je met de laatste 2 FFs, de laatste is Theathrythm voor de 3DS, en FFXIII-2.

beetje FFVIII achtig, ben je ziek of zo.
beetje FFVIII achtig, als het de stijl heeft van VIII, dan kan het echt niet deze tijd hoor.
het is een Wii geen PS1.

speel de saaie game maar, gij zult je snel vervelen, maar dan heb ik het nog niet gehad over de besturing en gameplay.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Snakesonic BerichtGeplaatst: 31 Jan 2012 09:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Feb 2007
Berichten: 188

dantekloon schreef:
Snakesonic schreef:
Niet zo trollen, Dantekloon.
De graphics lijken mij erg mooi, beetje FFVIII-achtig.
Lijkt mij stukken beter dan de laatste 2 FF's


graphics lijken in trailers altijd gaaf, kijk maar eens naar FFXIII-2 en speel de demo maar eens, en vergelijk de graphics in de demo met graphics in een trailer. zie je het verschil, ik wel.
dat is bij alle games zo.

en wat bedoel je met de laatste 2 FFs, de laatste is Theathrythm voor de 3DS, en FFXIII-2.

beetje FFVIII achtig, ben je ziek of zo.
beetje FFVIII achtig, als het de stijl heeft van VIII, dan kan het echt niet deze tijd hoor.
het is een Wii geen PS1.

speel de saaie game maar, gij zult je snel vervelen, maar dan heb ik het nog niet gehad over de besturing en gameplay.


Ja ik ben ziek, VIII ziet er nu nog prachtig uit. Wou dat het zo was. Nee Theatrhythm is nog niet uit dus dat geldt niet. Ik bedoel Brigade en XIII-2.
Brigade is wel super vet hoor, maar niet de kwaliteit van de main ff.
Theatrhytm word de beste FF sinds X.
(leuk he om in jouw stijl te praten?)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 31 Jan 2012 16:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

XIII-2 is hier nog niet uit, dus telt niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Codewarrior BerichtGeplaatst: 31 Jan 2012 16:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

dantekloon schreef:
De graphics zijn echt om te huilen, ook al is het voor de Wii, het kan veel en veel beter.
De basen zijn vaak bijna net zo groot als de kamer waarin je aan het vechten bent, waardoor het zicht gewoon slecht wordt.
De Japanse VA echt enorm slecht.
Nobuo, nou zelfs hij kan beter muziek maken, zoals in die van Blue Dragon en Final Fantasy.

enigste grote plus punt is, het stad.
mar dat is ook alles.
het meeste aandacht gaat naar het stad, die is echt mega groot.


Voor mij is het belangrijkste bij een rpg het verhaal, gameplay en soundtrack. Sakaguchi vertelt alleen maar goeie verhalen en Nobue Uematsu maakt alleen goeie muziek, gameplay ziet er fris uit dus voor mij is het een aanschaf waard.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 31 Jan 2012 17:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Ik heb het nog niet gehad over de gameplay, die is matig, niet 100% slecht, maar meer 60%.

de basen in een te kleine kamers die je moet verslaan, dat is dus een deel van de gameplay.
de camera stuitert alle kanten op waardoor je niks kunt zien.
verhaal ken ik niet, kan geen japans.
soundtrack, ik haal niks van Nobuo uit de game.
this alsof iemand anders de muziek gedaan heeft plaats van Nobuo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group