Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Master Killer BerichtGeplaatst: 04 Nov 2011 14:52    Onderwerp: Gears of War 3 season pass houders beduveld. Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jul 2006
Berichten: 177

Mijn eerste season pass download van gears of war 3,

4 nieuwe mappen, en meer

Is de download maar 1,4 MB.

Oftewel, die mappen stonden al lang op de dvd en heb ik al voor betaald?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 04 Nov 2011 15:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Je betaald nooit voor hetgeen wat er op de disc staat, je betaalt eigenlijk voor de licentie om de game te mogen spelen, in principe kan alles men veranderen in de game door updates en zelf materiaal verbergen want het is niet van jou.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Master Killer BerichtGeplaatst: 04 Nov 2011 15:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jul 2006
Berichten: 177

konnichiwa schreef:
Je betaald nooit voor hetgeen wat er op de disc staat, je betaalt eigenlijk voor de licentie om de game te mogen spelen, in principe kan alles men veranderen in de game door updates en zelf materiaal verbergen want het is niet van jou.


Ja maar vind jij het niet lullig dat ze content die ze al af hebben en helemaal klaar op de disc zetten, en vervolgens een season pass uitbrengen waar je nieuwe downloadble content mee krijgt. Het is geen downloadble conent, het is alleen een unlock key.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 04 Nov 2011 15:29    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Een unlock key van 1,4 MB? Dat is wel een heel slechte unlock key. Alles groter dan 100 KB is meer dan een unlock key.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 04 Nov 2011 16:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Master Killer schreef:
konnichiwa schreef:
Je betaald nooit voor hetgeen wat er op de disc staat, je betaalt eigenlijk voor de licentie om de game te mogen spelen, in principe kan alles men veranderen in de game door updates en zelf materiaal verbergen want het is niet van jou.


Ja maar vind jij het niet lullig dat ze content die ze al af hebben en helemaal klaar op de disc zetten, en vervolgens een season pass uitbrengen waar je nieuwe downloadble content mee krijgt. Het is geen downloadble conent, het is alleen een unlock key.


Wat ik lullig vind is dat jij vier maps hebt en ik maar 3 hoe komt dat
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Annoying Orange BerichtGeplaatst: 24 Apr 2012 19:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Aug 2011
Berichten: 60

Joni Philips schreef:
Een unlock key van 1,4 MB? Dat is wel een heel slechte unlock key. Alles groter dan 100 KB is meer dan een unlock key.


Nee, de unlock key is maar 108,00 KB maar de DLC is totaal rond de 1,4 MB
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 24 Apr 2012 20:20    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Annoying Orange schreef:
Joni Philips schreef:
Een unlock key van 1,4 MB? Dat is wel een heel slechte unlock key. Alles groter dan 100 KB is meer dan een unlock key.


Nee, de unlock key is maar 108,00 KB maar de DLC is totaal rond de 1,4 MB
Inderdaad, dus geen bedrog itt wat de openingspost denkt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Master Killer BerichtGeplaatst: 26 Apr 2012 10:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jul 2006
Berichten: 177

Toch lijkt het me weinig werk en snel incashen voor zoveel punten:P.

En neem nu die wapen skins, ik zie mensen rond lopen met fel roze of paarse wapen skins, als ik die online tegen kom denk ik van serieus zijn er mensen die hun hard verdiende geld uitgeven die lelijke dingen .

Ik denk dat skins echt easy incashen is. Als je ziet hoe low rez die plaatjes zijn, is gewoon een bitmapje van 30 x 30 pixels. En sommige zijn precies hetzelfde hebben ze effe hue/saturation veranderd zodat jij andere kleur hebt en hup verkopn voor 250 punten. 2 minuten werk en 10.000den mensen kopen het.

Maarja zolang mensen dom genoeg zijn om het te kopen en je kan er veel geld aan verdienen geef ik ze groot gelijk blijft een harde business de game wereld.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 12 Mei 2012 15:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Mensen willen speciaal zijn daarom kopen ze ook die skins en voor de devs is het handig want men kan er wat aan verdienen zolang het skins zijn vind ik het niet erg. Een wapen dat sterker is dan de ingame wapens ofzo zou pas erg zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 12 Mei 2012 16:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

konnichiwa schreef:
Mensen willen speciaal zijn daarom kopen ze ook die skins en voor de devs is het handig want men kan er wat aan verdienen zolang het skins zijn vind ik het niet erg. Een wapen dat sterker is dan de ingame wapens ofzo zou pas erg zijn.

Dit dus. Ik snap echt niet dat mensen hier zich iets van aantrekken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group