Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Asianator BerichtGeplaatst: 17 Okt 2011 20:17    Onderwerp: Devil May Cry HD Collection Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

ICONIC DEMON HUNTER DANTE RETURNS IN STRIKING HIGH DEFINITION WITH DEVIL MAY CRY® HD COLLECTION
Collection Brings Together Remastered Versions of Three Original Devil May Cry® Titles

SAN MATEO, Calif.— Oct. 17, 2011 — Capcom®, a leading worldwide developer and publisher of video games, today announced Devil May Cry® HD Collection for the Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft®and PlayStation®3 computer entertainment system. Devil May Cry HD Collection brings the first three original Devil May Cry® titles; Devil May Cry®, Devil May Cry® 2, and Devil May Cry® 3: Dante’s Awakening Special Edition together in one high definition package for the first time. The collection will be available in North America for $39.99 in early 2012.

Devil May Cry is one of Capcom’s most successful and critically acclaimed franchises, having sold more than 10 million units worldwide. Featuring Dante, one of the most iconic video game characters of the last decade, Devil May Cry HD Collection will be full of the award-winning gameplay and style that the series has become known for with the addition of stunning HD graphics, bonus content and support for Trophies and Achievements.

Debuting in 2001, Devil May Cry immediately redefined the action genre, achieving a metacritic of 94 . The title captured gamers’ hearts through its stylish, over-the-top action and bad boy anti-hero Dante. Son to a human mother and a devil father named Sparda, the half-demon Dante uses his innate abilities and the powers of ancient demons to fight a one-man war against the forces of darkness and save humanity from damnation.

The follow up to Devil May Cry, Devil May Cry 2 centers on Dante and his new devilishly agile partner Lucia in their fight to defeat a horde of evil and a man hell-bent on achieving supreme power. Devil May Cry 2 released in 2003 and was praised for its variety of environments, additional playable character, new ideas and updated control scheme.

Released in 2006 , Devil May Cry 3: Dante’s Awakening Special Edition is the definitive edition of Devil May Cry® 3: Dante’s Awakening, featuring a number of enhancements, including the opportunity to play as Dante’s twin brother, Vergil, as well as the addition of Bloody Palace Mode and Turbo Mode.

For more information about Devil May Cry HD Collection please visit: press.capcom.com and http://www.capcom-unity.com.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 17 Okt 2011 22:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

/pass

Heb de originele DMC's al genoeg gespeeld en met DMC4 was niets mis mee, dus ik houd het bij de games die ik al heb
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 18 Okt 2011 12:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Aug 2007
Berichten: 1121

Heb de games vorig jaar al voor de PS2 gekocht. Ik laat deze dus lekker liggen. In tegenstelling tot andere mensen geef ik echt geen hol om trophies.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
chimnino BerichtGeplaatst: 18 Okt 2011 13:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Sep 2008
Berichten: 1276

Heb ze nog niet. Mooie kans om ze dan te halen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 18 Okt 2011 14:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Haal ze zowiezo ook al heb ik de PS2 versies hier liggen, trophies zijn één van de redenen waarom ik ze opnieuw haal, maar het belangrijkste is dat ze HD zijn, vooral een must als je een dikke 50" Plasma hebt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 18 Okt 2011 16:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Net als Gezer, bezit ik uiteraard ook de orignele versies van Devil May Cry, Devil May Cry 2, Devil May Cry 3: Dante's Awakening en Devil May Cry 3: Dante's Awakening Special Edition, maar toch schaf ik de collectie aan. Ben een sucker voor al de disc-gebaseerde HD Collections, en dus zie ik geen reden om het niet te kopen.

Het is ook zo dat het gewoon geweldige titels zijn die een tweede playthrough zeer zeker waard zijn. En natuurlijk is de nieuwe, exclusieve bonus content zeer aantrekkelijk, wat het ook moge zijn...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 18 Okt 2011 19:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Mr. Awesome schreef:
Net als Gezer, bezit ik uiteraard ook de orignele versies van Devil May Cry, Devil May Cry 2, Devil May Cry 3: Dante's Awakening en Devil May Cry 3: Dante's Awakening Special Edition, maar toch schaf ik de collectie aan. Ben een sucker voor al de disc-gebaseerde HD Collections, en dus zie ik geen reden om het niet te kopen.
Same. Misschien ook eens tijd voor mij om DMC4 op te pikken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Xenathos BerichtGeplaatst: 18 Okt 2011 20:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Feb 2009
Berichten: 541

Oh ik ga deze ook halen. Heb dan alleen 2 niet maar wil gewoon 1-2 en 3 gewoon op de ps3 kunnen spelen. Niet alleen 4 >.<

En nou staat de ps2 hier op m'n broertje z'n kamer en is het MIJN ps3. (ps2 is van het gezin, maar die ps3 heb ik voor 16e verjaardag+slagen gekregen :3 )
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group