Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22, 23, 24  Volgende  
Weslii BerichtGeplaatst: 03 Apr 2013 08:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jan 2009
Berichten: 386

Iemand de serie Burning Bush al gezien?

Ik heb gisteren de eerste aflevering gekeken en moet zeggen dat het me wel weet te boeien. Het is een 3 delige miniserie van HBO.

Trailer staat op de HBO site:
http://www.itshbo.nl/series/burning-bush
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 03 Apr 2013 14:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

The Wire was tof maar wel enkele minpunten, zo waren de politie delen soms saai en uitgerekt, tegen seizoen 3 kwam daar ook nog politiek bij dat nog saaier was. Laatste seizoen was het minste van allemaal.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 08 Apr 2013 21:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Citaat:
History renews 'Vikings'

History has ordered another season of Vikings, its first scripted drama series.

The cable net ordered another 10 episodes for its second year. Four episodes remain in its current season, with the season finale set for April 28.

Over the last five weeks, the drama has averaged 5 million viewers, 2.2 million adutls 25-54 and 1.9 million adults 18-49 on Sundays at 10. The period show focuses on (duh?) Viking society.

“Vikings is a win-win for us, said Dirk Hoogstra, EVP, Development and Programming, in a statement. “As our first scripted series, Vikings has paid off in a big way with critical acclaim, strong ratings and a passionate, loyal fan base. It came out of the gate strong and has stayed on top, solidifying History as a major player in the scripted genre, just as we are in reality.”

Production for season two will begin this summer. The series will return in 2014.
http://insidetv.ew.com/2013/04/05/history-renews-vikings/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 13 Apr 2013 16:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Na Vikings nog een andere nieuwe serie die me is opgevallen; Da Vinci's Demons. Serie van David S. Goyer die we als co-writer van de Batman films en CoD Black Ops games.

trailer: http://www.youtube.com/watch?v=AXtrxNXPN4c
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 16 Apr 2013 12:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

De eerste aflevering van de tv serie Defiance is uit! (als het goed is vanavond 16 april op de NL tv). Deze tv serie loopt langs de gelijknamige MMO game. Uiteindelijk is het ook de bedoeling dat ze invloed op elkaar gaan hebben. De serie is te zien op Syfy.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 22 Mei 2013 15:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Momenteel ben ik begonnen met Matthey Perry's Go On. Best een grappige serie. Zal 'm wel blijven kijken, denk ik zo.

Verder heb ik weer een Friends-moment en kijk ik dagelijks afleveringen! Blijft een prachtige serie. En Jennifer Aniston blijft ook prachtig, trouwens...

Overigens moet ik snel seizoen 5 van Fringe op Blu-ray kopen! Kan niet wachten!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 22 Mei 2013 18:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Asianator schreef:
Momenteel ben ik begonnen met Matthey Perry's Go On. Best een grappige serie. Zal 'm wel blijven kijken, denk ik zo.
Ik denk het niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 18 Jun 2013 21:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Jurassic Park 4 komt in 2015. http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=105599
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 18 Jun 2013 21:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Joni Philips schreef:
Jurassic Park 4 komt in 2015. http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=105599


neeeee
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 28 Jul 2013 22:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Ik ben van de week begonnen met de serie Under the dome van Stephen King. Niet super goed of zo, maar het is wel vermakelijk nu het een beetje rustig is en veel series wachten op hun nieuwe seizoen.
Heel kort waar het over gaat: Een of ander klein dorpje wordt opgeschrikt door een enorme 'onzichtbare' dome die zich uit het niets over dit dorpje plaatst. Niemand kan er meer uit of in. De serie draait vervolgens vooral om de vraag wat deze dome is en waar deze vandaan komt. Verder leer je de personen in het dorpje kennen en kom je er achter welke geheimen er nog meer schuilgaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 28 Jul 2013 23:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Aug 2007
Berichten: 1121

elemeNt schreef:
Ik ben van de week begonnen met de serie Under the dome van Stephen King. Niet super goed of zo, maar het is wel vermakelijk nu het een beetje rustig is en veel series wachten op hun nieuwe seizoen.
Heel kort waar het over gaat: Een of ander klein dorpje wordt opgeschrikt door een enorme 'onzichtbare' dome die zich uit het niets over dit dorpje plaatst. Niemand kan er meer uit of in. De serie draait vervolgens vooral om de vraag wat deze dome is en waar deze vandaan komt. Verder leer je de personen in het dorpje kennen en kom je er achter welke geheimen er nog meer schuilgaan.


Het boek focuste ook voornamelijk op de sfeer in het dorp, met name hoe het gedrag van mensen verandert als ze zo beperkt worden. Ben erg benieuwd naar de verfilming ervan, maar ben er jammer genoeg nog niet echt aan toe gekomen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 25 Sep 2013 20:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Marvels Agent of S.H.I.E.L.D. Episode 1 is beschikbaar op Hulu/iTunes. Episode was niet super, wel interessant.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 25 Sep 2013 22:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Joni Philips schreef:
Marvels Agent of S.H.I.E.L.D. Episode 1 is beschikbaar op Hulu/iTunes. Episode was niet super, wel interessant.


Ik vond de trailer er eigenlijk al mega crap/cheap uit zien! Maar ik ga wel een poging wagen. Misschien is het nog wel wat omdat ik zulke lage verwachtingen heb
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 25 Sep 2013 22:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Ben net begonnen met Battlestar Galactica, lijkt me wel interessant.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 25 Sep 2013 22:40    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Codewarrior schreef:
Ben net begonnen met Battlestar Galactica, lijkt me wel interessant.
De miniseries en seizoen 1+2 zijn echt super. 3 en 4 zijn minder, maar de 2 belangrijkste acteurs blijven excellent acteren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 26 Sep 2013 19:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Joni Philips schreef:
Codewarrior schreef:
Ben net begonnen met Battlestar Galactica, lijkt me wel interessant.
De miniseries en seizoen 1+2 zijn echt super. 3 en 4 zijn minder, maar de 2 belangrijkste acteurs blijven excellent acteren.


Heb net part 1 van de miniserie gezien, was geweldig. Blijft het even spannend in de main serie?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
CowboySpike BerichtGeplaatst: 26 Sep 2013 19:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Aug 2009
Berichten: 586

Ik vond alle seizoenen van BSG redelijk van hetzelfde niveau, met als persoonlijke voorkeur voor seizoen 3.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 26 Sep 2013 19:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Codewarrior schreef:
Joni Philips schreef:
Codewarrior schreef:
Ben net begonnen met Battlestar Galactica, lijkt me wel interessant.
De miniseries en seizoen 1+2 zijn echt super. 3 en 4 zijn minder, maar de 2 belangrijkste acteurs blijven excellent acteren.


Heb net part 1 van de miniserie gezien, was geweldig. Blijft het even spannend in de main serie?
Qua spanning blijft het wel goed zitten tot het einde, vond het plot wel wat minder vanaf 3. Zitten echter heel wat crowning moments of awesome en fuck yeah in alle seizoenen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Weslii BerichtGeplaatst: 27 Sep 2013 09:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jan 2009
Berichten: 386

Boardwalk Empire seizoen 4 is nu al weer meesterlijk.

Ik vind het werkelijk briljant hoe de tijdsgeest zo goed wordt neergezet en hoe ze er in slagen om werkelijke figuren te vermengen met fictieve karakters.

Dit is echt mijn favoriete serie allertijden. En dat terwijl ik toen ik begon afhaakte halverwege seizoen 1, een paar maanden later opnieuw begonnen, door de trage start heen gebeten en als het eenmaal op gang komt. Damn!!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 27 Sep 2013 22:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Joni Philips schreef:
Codewarrior schreef:
Joni Philips schreef:
Codewarrior schreef:
Ben net begonnen met Battlestar Galactica, lijkt me wel interessant.
De miniseries en seizoen 1+2 zijn echt super. 3 en 4 zijn minder, maar de 2 belangrijkste acteurs blijven excellent acteren.


Heb net part 1 van de miniserie gezien, was geweldig. Blijft het even spannend in de main serie?
Qua spanning blijft het wel goed zitten tot het einde, vond het plot wel wat minder vanaf 3. Zitten echter heel wat crowning moments of awesome en fuck yeah in alle seizoenen.


Als BSG fan zou ge toch frak yeah gezegd hebben.


Wow en ik wist niet dat Steve Buscemi meespeelde in Boardwalk Empire, mischien later toch ook eens zien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Weslii BerichtGeplaatst: 30 Sep 2013 12:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jan 2009
Berichten: 386

Codewarrior schreef:
Joni Philips schreef:
Codewarrior schreef:
Joni Philips schreef:
Codewarrior schreef:
Ben net begonnen met Battlestar Galactica, lijkt me wel interessant.
De miniseries en seizoen 1+2 zijn echt super. 3 en 4 zijn minder, maar de 2 belangrijkste acteurs blijven excellent acteren.


Heb net part 1 van de miniserie gezien, was geweldig. Blijft het even spannend in de main serie?
Qua spanning blijft het wel goed zitten tot het einde, vond het plot wel wat minder vanaf 3. Zitten echter heel wat crowning moments of awesome en fuck yeah in alle seizoenen.


Als BSG fan zou ge toch frak yeah gezegd hebben.


Wow en ik wist niet dat Steve Buscemi meespeelde in Boardwalk Empire, mischien later toch ook eens zien.
Hahaha, hij heeft de hoofdrol man.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sayonara BerichtGeplaatst: 30 Sep 2013 13:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2009
Berichten: 531

Weslii schreef:
Codewarrior schreef:
Joni Philips schreef:
Codewarrior schreef:
Joni Philips schreef:
Codewarrior schreef:
Ben net begonnen met Battlestar Galactica, lijkt me wel interessant.
De miniseries en seizoen 1+2 zijn echt super. 3 en 4 zijn minder, maar de 2 belangrijkste acteurs blijven excellent acteren.


Heb net part 1 van de miniserie gezien, was geweldig. Blijft het even spannend in de main serie?
Qua spanning blijft het wel goed zitten tot het einde, vond het plot wel wat minder vanaf 3. Zitten echter heel wat crowning moments of awesome en fuck yeah in alle seizoenen.


Als BSG fan zou ge toch frak yeah gezegd hebben.


Wow en ik wist niet dat Steve Buscemi meespeelde in Boardwalk Empire, mischien later toch ook eens zien.
Hahaha, hij heeft de hoofdrol man.


Ben afgehaakt bij begin seizoen 2. Wordt ie nog leuker?

Ben begonnen met Under the dome. Geen aanrader als je van goed acteerwerk houdt en interessante personages
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Weslii BerichtGeplaatst: 30 Sep 2013 13:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jan 2009
Berichten: 386

Sayonara schreef:
Weslii schreef:
Codewarrior schreef:
Joni Philips schreef:
Codewarrior schreef:
Joni Philips schreef:
Codewarrior schreef:
Ben net begonnen met Battlestar Galactica, lijkt me wel interessant.
De miniseries en seizoen 1+2 zijn echt super. 3 en 4 zijn minder, maar de 2 belangrijkste acteurs blijven excellent acteren.


Heb net part 1 van de miniserie gezien, was geweldig. Blijft het even spannend in de main serie?
Qua spanning blijft het wel goed zitten tot het einde, vond het plot wel wat minder vanaf 3. Zitten echter heel wat crowning moments of awesome en fuck yeah in alle seizoenen.


Als BSG fan zou ge toch frak yeah gezegd hebben.


Wow en ik wist niet dat Steve Buscemi meespeelde in Boardwalk Empire, mischien later toch ook eens zien.
Hahaha, hij heeft de hoofdrol man.


Ben afgehaakt bij begin seizoen 2. Wordt ie nog leuker?

Ben begonnen met Under the dome. Geen aanrader als je van goed acteerwerk houdt en interessante personages


De serie wordt almaar beter.

Seizoen 1 is nog vrij rustig begin.

Seizoen 2 gaat meer over lastige positie waarin Nucky zich bevind. Enerzijds de nette zakenman, politicus anderzijds de crime boss. Vandaar de tagline "you can't be half a gangster". seizoen 2 gaat dus over de verandering van nucky in een echte full time gangster.

Seizoen 3 gaat over Nucky die zijn imperium moet verdedigen tegen indringers van buiten. Hij heeft vijanden binnen de italiaanse mafia die zijn positie willen overnemen. Hij raakt zijn positie kwijt, lukt het hem om weer de kingpin van atlantic city te worden?

Waar seizoen 4 heen gaat weet ik nog niet. Er is wel weer een interessante speler in Atlantic City geintroduceerd. Dr Valentine Narcisse.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sayonara BerichtGeplaatst: 30 Sep 2013 13:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2009
Berichten: 531

Weslii schreef:
Sayonara schreef:
Weslii schreef:
Codewarrior schreef:
Joni Philips schreef:
Codewarrior schreef:
Joni Philips schreef:
Codewarrior schreef:
Ben net begonnen met Battlestar Galactica, lijkt me wel interessant.
De miniseries en seizoen 1+2 zijn echt super. 3 en 4 zijn minder, maar de 2 belangrijkste acteurs blijven excellent acteren.


Heb net part 1 van de miniserie gezien, was geweldig. Blijft het even spannend in de main serie?
Qua spanning blijft het wel goed zitten tot het einde, vond het plot wel wat minder vanaf 3. Zitten echter heel wat crowning moments of awesome en fuck yeah in alle seizoenen.


Als BSG fan zou ge toch frak yeah gezegd hebben.


Wow en ik wist niet dat Steve Buscemi meespeelde in Boardwalk Empire, mischien later toch ook eens zien.
Hahaha, hij heeft de hoofdrol man.


Ben afgehaakt bij begin seizoen 2. Wordt ie nog leuker?

Ben begonnen met Under the dome. Geen aanrader als je van goed acteerwerk houdt en interessante personages


De serie wordt almaar beter.

Seizoen 1 is nog vrij rustig begin.

Seizoen 2 gaat meer over lastige positie waarin Nucky zich bevind. Enerzijds de nette zakenman, politicus anderzijds de crime boss. Vandaar de tagline "you can't be half a gangster". seizoen 2 gaat dus over de verandering van nucky in een echte full time gangster.

Seizoen 3 gaat over Nucky die zijn imperium moet verdedigen tegen indringers van buiten. Hij heeft vijanden binnen de italiaanse mafia die zijn positie willen overnemen. Hij raakt zijn positie kwijt, lukt het hem om weer de kingpin van atlantic city te worden?

Waar seizoen 4 heen gaat weet ik nog niet. Er is wel weer een interessante speler in Atlantic City geintroduceerd. Dr Valentine Narcisse.


Ik denk dat ik binnenkort m toch weer ga proberen nu Breaking Bad en Dexter zijn afgelopen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
CowboySpike BerichtGeplaatst: 30 Sep 2013 15:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Aug 2009
Berichten: 586

^ Speaking of Breaking Bad, het is eindelijk na 5 mooie jaren ten einde gekomen. Net de series finale gezien, wat een fantastische serie was het!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 21 van 24

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group