Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 22, 23, 24  Volgende  
GekooktEi BerichtGeplaatst: 25 Jan 2011 20:11    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Jep, ik sta ook vol achter Inception. Misschien zelfs wel voor Best Picture; ik heb er vorig jaar niet veel gezien, maar ik vind Inception het meer waard dan The Social Network. Ik vond The Social Network een mooie film, maar hij wordt lichtelijk overgewaardeerd. Wat is er überhaupt zo bijzonder aan Eisenburg, zo fantastisch speelt hij nou ook niet... Vind Eisenberg sowieso raar gecast in tSN, hij lijkt totaal niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 25 Jan 2011 23:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Jul 2007
Berichten: 810

Ik vind Eisenberg best wel sterk spelen . De manier waarop hij ironie en sarcasme in zijn stem legt is geweldig.

Volgens mij is hij gecast omdat hij zo goed op Zuckerberg lijkt? Persoonlijk vind ik Timberlake minder passen ondanks zijn goede acteerprestatie.

-----

Ik volg nu "The Clone Wars." Het is een Star Wars serie die zich afspeelt in de periode tussen Episode 2 & Episode 3. Ondanks dat de serie gericht is op een jonger publiek( wat vooral merkbaar is in seizoen , maar minder merkbaar in S02-03) , kan ik wel genieten van deze serie. Vooral de actie scènes zijn prachtig uitgewerkt.

Eindelijk heb ik alle seizoenen van Breaking Bad gezien. Dit is een geweldige serie. De serie wordt beter en beter met ieder seizoen.
Ik heb het meeste genoten van seizoen 3. Wat een fenomenaal seizoen was dat. Vooral de seizoensfinale was overdreven goed. Ik kom superlatieven te kort om deze serie te beschrijven. Als je fan bent van drama series , zeker kijken!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 28 Jan 2011 14:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Citaat:
Vorig jaar vernamen we al dat er een film gemaakt gaat worden van de succesvolle Playstation 3 game Heavy Rain. Variety komt nu met het bericht dat NYPD Blue en Deadwood bedenker David Milch is ingehuurd door Warner Bros. om het script te gaan schrijven voor de gameverfilming. WB wil vaart maken met het project en Milch zal beginnen zodra het eerste seizoen van zijn nieuwe HBO show Luck is afgerond.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 28 Jan 2011 16:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

Welke series volgen jullie alemaal? Ik zelf volg nu :

Glee
Being Human
Tosh.0
Big Bang Theory
Chuck
The Vampire Diaries
The Office
Supernatural
Jersey Shore
Fringe

Welke andere series zijn het waard om te volgen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 28 Jan 2011 16:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

lol, Jersey Shore, serieus?

Ik volg:

House
How I Met Your Mother
Community
Modern Family
Futurama
South park
Dexter
Criminal Minds
Skins (UK)
The Big Bang Theory
The IT Crowd
The Inbetweeners
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 01 Feb 2011 01:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Jul 2007
Berichten: 810

House
Glee
The Clone Wars
Fringe
The Vampire Diaries
Modern Family
The Big Bang Theory
Lie to me
The Event
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 02 Feb 2011 22:23    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Ik "volg" (sommige op NL tv dus die herhalen steeds):

• Modern Family
• The Big Bang Theory
• Glee (half)
• Boardwalk Empire
• The Walking Dead

Waar halen jullie de tijd vandaan? :O

Ik hou met met alle series behalve The Walking Dead aan het Nederlandse tv-programma. Ik kijk Boardwalk Empire niet op tv, maar ik kijk steeds tegelijkertijd met de uitzending omdat een vriend van me het wel op tv kijkt, dus dat is makkelijker voor napraten

Maar van The Walking Dead kies ik dus zelf wanneer en hoe vaak ik het kijk. Denk dat ik nu aan de vierde aflevering begin.

Waarom ben ik overigens de enige die Boardwalk Empire en The Walking Dead op mijn lijstje hebben staan? :O Twee van de beste series van deze tijd als je het mij vraagt. Of hebben jullie ze al afgekeken?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 02 Feb 2011 22:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5213

Ik keek Boardwalk Empire; alleen ik haakte na een tijdje af omdat ik series gewoon niet via TV kan volgen.

Op het moment ben ik weer verder gegaan met House; zit nu aan aflevering 5 van seizoen 3. Boardwalk Empire zal ik later waarschijnlijk ook wel weer oppakken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 02 Feb 2011 22:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Boardwalk Empire 1 episode gezien, was leuk maar is niet helemaal m'n ding. Denk dat ik 't later nog wel ga kijken. Walking Dead sowieso ook.

Vandaag begonnen met It's Always Sunny In Philadelphia, nog behoorlijk indie. Doet me heel erg denken aan Clerks (Maar we keiharde grappen, zeg, over abortie, racisme, geloof, vrouwen, dikke mensen, ziektes, etc)

(Waar halen we de tijd vandaan? Geen reclames kijken scheelt alweer 1/3, ik kijk vaak tijdens ontbijt en/of avond eten)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 03 Feb 2011 19:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Stefan van B schreef:
Ik keek Boardwalk Empire; alleen ik haakte na een tijdje af omdat ik series gewoon niet via TV kan volgen.

Door de tijd die ertussen zit of doordat je geen zin hebt of niet kan kijken elke zondagavond?

@ Uchiha Shadow

Tja, dat kan natuurlijk ook, iedereen zijn mening. It's Always Sunny is ook geweldig Heb het nooit echt gevolgd, maar wel aardig vaak gekeken op tv. Maar ja, tijdens het eten... 's Ochtends heb ik geen tijd en 's avonds eet ik gewoon aan tafel ^^ Maar dat is inderdaad wel een leuke bezigheid voor bij het eten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 03 Feb 2011 19:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5213

GekooktEi schreef:
Stefan van B schreef:
Ik keek Boardwalk Empire; alleen ik haakte na een tijdje af omdat ik series gewoon niet via TV kan volgen.


Door de tijd die ertussen zit of doordat je geen zin hebt of niet kan kijken elke zondagavond?


De tijd die ertussen zit en ik heb niet altijd zin op zondagavond om TV te kijken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 09 Feb 2011 17:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

God damn, ik blijk dus The Walking Dead al af te hebben gekeken!? Er stond overal in de cast op IMDb enz. "Rick Grimes, 7 episodes" dus ik verwachtte niet dat ik klaar was. Also, ik vond het einde van het seizoen dan wel raar. Voelt heel erg onafgemaakt - nee wacht, dat is het gewoon. Misschien zetten ze gewoon het eerste seizoen voort als ze weer uit gaan zenden? Nou ja, niet dat de telling zoveel uit maakt.

Grote mysterie na het zien van seizoen 1 is natuurlijk of Merle Dixon nog leeft, of dood is... Het lijkt me wel heel typisch als hij nog leeft, en het feit dat ze geen lijk hebben gevonden en dat busje van ze opeens weg was zegt mij wel genoeg. Toch blijft het spannend. Al met al wel een fantastische serie! Vooral goed dat de serie niet focust op de actie (integendeel) maar meer op de emotionele ontwikkeling. En het feit dat er ook binnen de groep (tussen Shane en Rick, en met Daryl en Ed enz.) heel veel onrust is geeft het verhaal wel echt een extra spanningsdimensie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 10 Feb 2011 02:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Jul 2007
Berichten: 810

Even voor de Glee kijkers.
Wat vonden jullie van de "Sue Sylvester Superbowl Shuffle" & "Silly Love Songs"?

Naar mijn mening waren dit twee van de beste episodes van het tweede seizoen.

Eindelijk begint Rachel zich terug normaal te gedragen. In seizoen 1 was het één van mijn favoriete personages , in seizoen twee was het tot "silly love songs" een irritant wicht.

Ik hoop vooral dat het tweede deel van het seizoen de kwaliteit van "Superbowl Shuffle" & " Silly Love Songs" kan evenaren, deel 1 van seizoen 2 schommelde sterk in kwaliteit.

Eigenlijk vind ik Glee season 2 minder aangenaam dan season 1. S02 heeft hogere production values maar het gaat ten koste van het gevoel dat S01 had.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 10 Feb 2011 02:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

Ik vond Glee weer geweldig , 2 episodes in 3 dagen! Hopenlijk is er volgende week weer een aflevering. Al die nummers enzo worden wel veel grootser en spectaculairder
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 10 Feb 2011 12:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

GekooktEi schreef:
Vooral goed dat de serie niet focust op de actie (integendeel) maar meer op de emotionele ontwikkeling. En het feit dat er ook binnen de groep (tussen Shane en Rick, en met Daryl en Ed enz.) heel veel onrust is geeft het verhaal wel echt een extra spanningsdimensie.


Ik raad je ook van harte aan om de strips te volgen. Die gaan hierin nog dieper en complexer. De serie wijkt al een beetje af van de originele verhaallijn (wat totaal niet erg is) dus je kan gerust de strips volgen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 10 Feb 2011 15:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Citaat:
Na het schrijven van de succesvolle Twilight-films werkt scenariste Melissa Rosenberg aan een remake van de cult-hit Highlander. Ze is in gesprek om de remake te schrijven van de film uit 1986.

De Taiwanees Justin Lin, bekend van de snelle actiefilm Fast & Furious uit 2009, gaat de film regisseren.

http://www.nu.nl/film/2443678/twilight-schrijfster-maakt-remake-highlander.html

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 10 Feb 2011 16:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Lawliet schreef:
Ik raad je ook van harte aan om de strips te volgen. Die gaan hierin nog dieper en complexer. De serie wijkt al een beetje af van de originele verhaallijn (wat totaal niet erg is) dus je kan gerust de strips volgen.

Oh oké! Misschien doe ik dat wel, dat was inderdaad wel mijn number one reden om dat niet te doen, dat ik dan óf al wist wat er in de serie zou gebeuren, óf wat er in de strip zou gebeuren, afhangende van de volgorde Maar misschien doe ik dat dan nog wel.

elemeNt schreef:
Citaat:
Na het schrijven van de succesvolle Twilight-films werkt scenariste Melissa Rosenberg aan een remake van de cult-hit Highlander. Ze is in gesprek om de remake te schrijven van de film uit 1986.

De Taiwanees Justin Lin, bekend van de snelle actiefilm Fast & Furious uit 2009, gaat de film regisseren.

http://www.nu.nl/film/2443678/twilight-schrijfster-maakt-remake-highlander.html


JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Wie maakt het topic aan zodat we daar stoned en dronken in de bioscoop heen kunnen? Culthit... Vroegâh was alles betah, maar toen hadden ze nog geen smaak blijkbaar. Wat een rotfilms zijn dat Sean Connery erin is nog wel leuk, maar wat een shitfilms

Die vrouw heeft wel echt uiteenlopende dingen gedaan zeg. Twilight (lol) en Dexter, binnen één carrière? Oh wow, dat is hetzelfde als dat iemand aan Meet the Spartans en aan The Shawshank Redemption heeft meegeschreven!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 10 Feb 2011 16:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Mei 2008
Berichten: 1395

Die vrouw schreef aan zowel Twilight als dexter
hoe kan 1 mens zoiets slechts en zoiets goeds maken haha
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 14 Feb 2011 06:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Oke, gisteren de dominantie van The King's Speech gezien op de BAFTAs en gezien de stukken die ze toonden meer dan verdiend. Voor de OSCARs gok ik dan ook op The King's Speech als beste film, Colin Firth als beste acteur, Geoffrey Rush als best supporting actor en Helena Bonham Carter als beste supporting actress. Dat meisje uit True Grit moest best actress worden, maar nu zal het wel Natalie Portman worden voor Black Swan.

GekooktEi schreef:
Die vrouw heeft wel echt uiteenlopende dingen gedaan zeg. Twilight (lol) en Dexter, binnen één carrière? Oh wow, dat is hetzelfde als dat iemand aan Meet the Spartans en aan The Shawshank Redemption heeft meegeschreven!
Tja, Twilight films zijn sowieso beter dan Twilight boeken aangezien ze korter zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 14 Feb 2011 06:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Justin Lin ben ik alleen geintresseerd in de Fast and the Furious films
en hij is al bezig met deel 5(Fast Five) die dit jaar nog komt.

Silent Hill 2 movie trailer gezien, na wat ik gezien heb lijkt deel 2 minder dan deel 1.

Ook Final Destination 5 lijkt me wel cool, ook de trailer gezien op youtube. Maar die trailer staat er niet meer.

Vindt wel jammer dat de genomineerde films van een award wel kut films zijn, zoals Black Swan/Avatar en nog wel veel en veel meer schijt films.
Er moet ook wel spanning in zitten anders heb je er niks aan.
Ook de spelers zijn behoorlijk slecht en toch genomineerd Natalie Portman(Black Swan) en nog wel meer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 14 Feb 2011 07:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Oei, oei, oei. Fringe is na de domme twisturn van vorige week duidelijk in niveau gedaald.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 14 Feb 2011 10:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

dantekloon schreef:
Justin Lin ben ik alleen geintresseerd in de Fast and the Furious films
en hij is al bezig met deel 5(Fast Five) die dit jaar nog komt.

Silent Hill 2 movie trailer gezien, na wat ik gezien heb lijkt deel 2 minder dan deel 1.

Ook Final Destination 5 lijkt me wel cool, ook de trailer gezien op youtube. Maar die trailer staat er niet meer.

Vindt wel jammer dat de genomineerde films van een award wel kut films zijn, zoals Black Swan/Avatar en nog wel veel en veel meer schijt films.
Er moet ook wel spanning in zitten anders heb je er niks aan.
Ook de spelers zijn behoorlijk slecht en toch genomineerd Natalie Portman(Black Swan) en nog wel meer.


Nikka please , are you fucking kidding me ?

En @ Chris , ja dat is Fringe zeker :/ Ik vind het echt heel jammer want de serie was zo vet , maar dit seizoen valt zwaar tegen. Net zoals bij Supernatural
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 14 Feb 2011 11:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Geen spoilers over Fringe, alsjeblieft
Ik wacht namelijk eerst tot het derde seizoen op Blu-Ray verschijnt voor ik weer ga kijken...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 14 Feb 2011 11:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Mr. Awesome schreef:
Geen spoilers over Fringe, alsjeblieft
Ik wacht namelijk eerst tot het derde seizoen op Blu-Ray verschijnt voor ik weer ga kijken...


Welke spoilers?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 14 Feb 2011 11:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

ninodude schreef:
Mr. Awesome schreef:
Geen spoilers over Fringe, alsjeblieft
Ik wacht namelijk eerst tot het derde seizoen op Blu-Ray verschijnt voor ik weer ga kijken...

Welke spoilers?

Nog geen. Maar ik zeg het alvast vóór het te laat is...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 22, 23, 24  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 24

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group