Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 22, 23, 24  Volgende  
Paintskillz BerichtGeplaatst: 27 Mei 2012 17:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Dexter komt 30 september terug, en Breaking Bad 15 juli.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 31 Mei 2012 11:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Ben nu bij season 4 van Supernatural. Geweldige serie! Ook een geweldige soundtrack hebben ze
http://www.youtube.com/watch?v=iQru7oCdYXA
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
CowboySpike BerichtGeplaatst: 31 Mei 2012 12:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Aug 2009
Berichten: 586

Inderdaad een geweldige serie. Ik ben zelf helemaal up-to-date.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 06 Jun 2012 19:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Wreck-It Ralph de film voor gamers! Zitten ook vele cameos in zoals Pac-Man- Street Fighter, etc.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=0xR2cfMlIUc#t=69s
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 06 Jun 2012 20:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

Iemand heeft een Community game gemaakt

http://www.reddit.com/r/hawkthorne/comments/uizm1/release_journey_to_the_center_of_hawkthorne_v0010/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 06 Jun 2012 21:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Die Hatfields & McCoys serie is echt goed. Episode 1 & 2 zijn top. Alleen nog 3 te bekijken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 07 Jun 2012 09:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Eerste trailer Django Unchained: http://m.totalfilm.com/news/first-full-trailer-for-django-unchained-watch-now

EDIT Cor: Wist je dat al die parameters op het eind niet eens nodig zijn? Rekt de pagina ook niet uit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 07 Jun 2012 12:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Lawliet schreef:
Ben nu bij season 4 van Supernatural. Geweldige serie! Ook een geweldige soundtrack hebben ze
http://www.youtube.com/watch?v=iQru7oCdYXA


Carry On My Wayward, Son!

Zelf ben ik zo'n beetje gestopt met de serie, overigens. Wil de rest op zich nog wel kijken, maar naarmate de serie vordert, daalt de kwaliteit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 07 Jun 2012 12:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Asianator schreef:
Lawliet schreef:
Ben nu bij season 4 van Supernatural. Geweldige serie! Ook een geweldige soundtrack hebben ze
http://www.youtube.com/watch?v=iQru7oCdYXA


Carry On My Wayward, Son!

Zelf ben ik zo'n beetje gestopt met de serie, overigens. Wil de rest op zich nog wel kijken, maar naarmate de serie vordert, daalt de kwaliteit.

Met het laatste seizoen als dieptepunt... vreselijk!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 07 Jun 2012 15:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

elemeNt schreef:
Asianator schreef:
Lawliet schreef:
Ben nu bij season 4 van Supernatural. Geweldige serie! Ook een geweldige soundtrack hebben ze
http://www.youtube.com/watch?v=iQru7oCdYXA


Carry On My Wayward, Son!

Zelf ben ik zo'n beetje gestopt met de serie, overigens. Wil de rest op zich nog wel kijken, maar naarmate de serie vordert, daalt de kwaliteit.

Met het laatste seizoen als dieptepunt... vreselijk!


Oh dat is jammer om te horen. Tot nu is het echt geweldig. Hebben jullie ook de anime serie bekeken?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 09 Jun 2012 15:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

nieuwe Disney film met game characters

"Wreck It Ralph"
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=b35zsIbGLsM
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 12 Jun 2012 22:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Sinds vandaag is er een docu uit over Indie games. Met o.a. de makers van Fez en Braid. De film heet: "Indie Game: The Movie" en is verkrijgbaar op de officiele site, itunes store en Steam 8 euro of zo).

trailer: http://www.youtube.com/watch?v=GhaT78i1x2M
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 23 Jun 2012 13:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Dat frustrerende moment dat je niet op een titel van een film kan komen.


Hoe heet die film over één of andere crimineel die gevangen wordt genomen en terwijl hij ondervraagd wordt vanuit de gevangenis nog allemaal mensen laat vermoorden door *spoiler*iemand levend te laten begraven en een auto bij de gevangenis opblaast met een vrouw er in? Op gegeven moment laat hij ook een driegangen diner bestellen en als die er niet op tijd zou zijn liet hij weer iemand vermoorden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 23 Jun 2012 14:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

Volgens mij bedoel je Law Abiding Citizen . Het kan zijn dat ik het fout heb though.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 23 Jun 2012 14:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

RoaringMdog schreef:
Volgens mij bedoel je Law Abiding Citizen . Het kan zijn dat ik het fout heb though.
Lol, ik heb die film 5 minuten geleden afgekeken, dat is inderdaad de film die je bedoeld Thomas. Zieke film.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 23 Jun 2012 14:22    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

GODS YES.


Aaah wat fijn. Goh, zo'n bekende titel ook, en dat ik dat niet meer wist. Het plaatje wordt me nu inderdaad weer helemaal compleet. Jamie Foxx en Gerald Butler, niet? Fijn dit. Thanks guys.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 23 Jun 2012 17:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

Zijn er nog mensen die volgende week naar The Amazing Spider-Man gaan? Zoja , wat zijn jullie verwachtingen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 23 Jun 2012 17:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

RoaringMdog schreef:
Zijn er nog mensen die volgende week naar The Amazing Spider-Man gaan? Zoja , wat zijn jullie verwachtingen?

De remake was totaal niet nodig, weer hetzelfde verhaal, acteur past niet echt bij de rol, Lizard ziet er niet tof uit... kudtfilm! Misschien de beste verwachtingen om de film eens te zien En Emma Stone is wel cute!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 23 Jun 2012 17:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

Sorry , maar dat is bullshit.

Reboot was niet nodig? Jawel , helemaal na Spiderman 3.
Hetzelfde verhaal? Lol , een compleet ander verhaal. Het lijkt totaal niet op de vorige spiderman films.
En ik vind Andrew Garfield er dus wel bij passen , zoiezo beter dan Tobey Maguire. Andrew Garfield heeft ook gewoon wat meer weg van de comic versie van peter parker. Tobey Maguire's spiderman was een zwakke nerd. En zo is de echte spiderman niet.

Btw , kan een mod ff de veelste lange link aanpassen?


Laatst aangepast door RoaringMdog op 23 Jun 2012 17:36; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 23 Jun 2012 17:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

RoaringMdog schreef:
Zijn er nog mensen die volgende week naar The Amazing Spider-Man gaan? Zoja , wat zijn jullie verwachtingen?


Heel misschien en mijn verwachting is slecht. De eerste drie Spider-Man films waren geweldig. Om dit te kunnen toppen lijkt het erop dat Amazing Spider-Man het niet gaat lukken. Ik vind deze Spider-Man/Peter Parker niet zo leuk gedaan als in de eerste films. Beetje een mooi boy dan een echte nerd. In de trailers vind ik hem maar slecht spelen als Spider-Man. Lizzard vind ik er maar inspiratieloos uitzien terwijl hij een geweldige character is. Zover ik kan zien in de trailers vind ik de plot ook niet geweldig. Het is een zinloze reboot puur om te gaan cashen. Zal het een vermakelijke film worden? Vast wel, maar voor iedereen die de eerste drie films zagen zullen vast deze film minder vinden. Ik ben wel benieuwd naar de spin-off van Venom ALS het komt.

Moet de film zien natuurlijk voor mijn complete mening, maar tot nu valt het maar niet in de smaak.

RoaringMdog schreef:
Tobey Maguire's spiderman was een zwakke nerd. En zo is de echte spiderman niet.


Zo is hij wel in vrijwel alle comics (highschool years daarna als volwassen verandert hij wel) en dat is wat Spider-Man zo geweldig maakt. Een alledaagse iemand die een held wordt in plaats van een rijke miljonair playboy als Tony Stark. Dat maakt Spider-Man zo interessant. Hij heeft geen batcave, geen geld en moet alles in zijn eentje doen terwijl hij ook nog problemen heeft van het dagelijks leven.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 24 Jun 2012 02:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Jul 2007
Berichten: 810

Zijn er mensen die " The Legend Of Korra" hebben gezien? ( Opvolger van Avatar The Last Airbender)

Geweldige serie
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 24 Jun 2012 02:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

RoaringMdog schreef:
Sorry , maar dat is bullshit.

Reboot was niet nodig? Jawel , helemaal na Spiderman 3.

De films zitten veel te dicht op elkaar en daarom was een reboot nog niet nodig. Heb wel even genoeg Spiderman gezien.

RoaringMdog schreef:

Hetzelfde verhaal? Lol , een compleet ander verhaal. Het lijkt totaal niet op de vorige spiderman films.

Het is weer precies hetzelfde verhaal van begin af aan.. jongen wordt gebeten door spin en leert zo superkrachten kennen. Hiermee gaat hij zijn meisje redden en blabla. Er zijn zoveel meer interessantere verhaallijnen uit de comics te vissen. Iedereen kent het begin toch al lang.

RoaringMdog schreef:

En ik vind Andrew Garfield er dus wel bij passen , zoiezo beter dan Tobey Maguire. Andrew Garfield heeft ook gewoon wat meer weg van de comic versie van peter parker. Tobey Maguire's spiderman was een zwakke nerd. En zo is de echte spiderman niet.

Garfield is een veel te hippe skaterboy... zo is de echte Spiderman ook niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 24 Jun 2012 09:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Al die reboots zorgen er ook gewoon voor dat je nooit aan de interessante momenten komt, zoals in de tekenfilmserie heb je The Lizard versus Vulture versus Scorpion.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 24 Jun 2012 10:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Everybody_lies schreef:
Zijn er mensen die " The Legend Of Korra" hebben gezien? ( Opvolger van Avatar The Last Airbender)

Geweldige serie
Jup, prachtige serie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
CowboySpike BerichtGeplaatst: 01 Jul 2012 13:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Aug 2009
Berichten: 586

Ik ben Chuck opnieuw aan het bekijken en ben nu bij het einde van seizoen 2. Potver, wat is Yvonne Strahovski toch prachtig hè.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 22, 23, 24  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 17 van 24

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group