Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 22, 23, 24  Volgende  
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 18 Jan 2011 21:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Feb 2010
Berichten: 1423

Ik zie The Social Network ook eerder de meeste Oscars winnen, maar Inception is natuurlijk ook een prachtfilm.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Token BerichtGeplaatst: 18 Jan 2011 22:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2008
Berichten: 1437

KingLikesCookies schreef:
Ik zie The Social Network ook eerder de meeste Oscars winnen, maar Inception is natuurlijk ook een prachtfilm.

Wat heeft iedereen toch met the social network, ik heb de film gezien maar vond 'm zo barslecht. Heb ik nou de clue van het hele verhaal gemist of wat? Ik weet niet eens wat het voor moest stellen, ik had een beetje het gevoel dat ik naar een drama aan het kijken was.

Inception is sowieso de beste film die is uitgekomen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 19 Jan 2011 12:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

The Social Network is natuurlijk geen slechte film, maar hij is gewoon veel toegankelijker dan Inception.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 19 Jan 2011 12:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Gister de eerste eps. van de nieuwe superheld serie The Cape gekeken... Wat viel dat enorm tegen zeg. Je ziet wel dat er veel geld in is gestoken, maar het verhaal is zo typisch Amerikaans en suf.. erg jammer. Summer Glau is wel een pluspunt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 19 Jan 2011 12:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Jul 2007
Berichten: 810

Ik vind dat je de films niet kunt vergelijken. Inception is action thriller terwijl The Social Network een (biografisch)drama is. Beide films verschillen op tal van vlakken van elkaar vb script,setting,muziek,tempo,...

Beide films zijn de absolute nummer 1 in hun categorie voor het jaar 2010.

Ik vond The Social Network wel een prachtfilm
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 19 Jan 2011 13:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Everybody_lies schreef:
Ik vind dat je de films niet kunt vergelijken. Inception is action thriller terwijl The Social Network een (biografisch)drama is. Beide films verschillen op tal van vlakken van elkaar vb script,setting,muziek,tempo,...

Beide films zijn de absolute nummer 1 in hun categorie voor het jaar 2010.

Ik vond The Social Network wel een prachtfilm

Natuurlijk, maar je kunt niet ontkennen dat zowel Inception als The Dark Knight het totaal verdienen om elk met een Oscar aan de haal te gaan. Voor die eerste had Nolan al een hoop Oscars moeten krijgen, en dat gebeurde niet.

Dus hoopte ik dat hij nu een Oscar zou krijgen voor Inception, maar ook die blijkt nu het loodje te moeten leggen tegen The Social Network. En ja, ze verschillen enorm. Ik zeg niet dat The Social Network een slechte film is, want hij is idd steengoed. Ik vind het gewoon spijtig dat het er op lijkt dat Nolan weer zeer waarschijnlijk een Oscar misloopt.

Misschien moet Christopher Nolan na The Dark Knight Rises eens een toegankelijkere film maken voor het grote publiek. Want met sci-fi en comicverfilmingen kom je er precies niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 19 Jan 2011 13:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Niet toegankelijker, meer artistiek. Toegankelijker dan een superheldenfilm vind je niet. Kijk trouwens naar James Cameron, met toegankelijkheid win je geen Oscars, wel met drama.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 19 Jan 2011 13:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Jul 2007
Berichten: 810

Christian Vuye schreef:
Everybody_lies schreef:
Ik vind dat je de films niet kunt vergelijken. Inception is action thriller terwijl The Social Network een (biografisch)drama is. Beide films verschillen op tal van vlakken van elkaar vb script,setting,muziek,tempo,...

Beide films zijn de absolute nummer 1 in hun categorie voor het jaar 2010.

Ik vond The Social Network wel een prachtfilm

Natuurlijk, maar je kunt niet ontkennen dat zowel Inception als The Dark Knight het totaal verdienen om elk met een Oscar aan de haal te gaan. Voor die eerste had Nolan al een hoop Oscars moeten krijgen, en dat gebeurde niet.

Dus hoopte ik dat hij nu een Oscar zou krijgen voor Inception, maar ook die blijkt nu het loodje te moeten leggen tegen The Social Network. En ja, ze verschillen enorm. Ik zeg niet dat The Social Network een slechte film is, want hij is idd steengoed. Ik vind het gewoon spijtig dat het er op lijkt dat Nolan weer zeer waarschijnlijk een Oscar misloopt.

Misschien moet Christopher Nolan na The Dark Knight Rises eens een toegankelijkere film maken voor het grote publiek. Want met sci-fi en comicverfilmingen kom je er precies niet.


Klopt allemaal , eigenlijk is Nolan de meest ondergewaardeerde director van Hollywood. Ik vind het moeilijk om één van de twee als beter te bestempelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 19 Jan 2011 13:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_awards_and_nominations_received_by_Christopher_Nolan
Dus echt extreem ondergewaardeerd is hij niet. Binnen een week zien we trouwens de nominaties.

Citaat:
So far, The Dark Knight has been nominated for over 150 awards recognizing several aspects of the film (most notably the performance of actor Heath Ledger), more than any other film of 2008. Of these nominations, the film has won 92, also more than any other film of 2008.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 19 Jan 2011 13:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Joni Philips schreef:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_awards_and_nominations_received_by_Christopher_Nolan
Dus echt extreem ondergewaardeerd is hij niet. Binnen een week zien we trouwens de nominaties.

Citaat:
So far, The Dark Knight has been nominated for over 150 awards recognizing several aspects of the film (most notably the performance of actor Heath Ledger), more than any other film of 2008. Of these nominations, the film has won 92, also more than any other film of 2008.

Desondanks verdient die man de grootste prijs: een Oscar.

Joni Philips schreef:
Niet toegankelijker, meer artistiek. Toegankelijker dan een superheldenfilm vind je niet. Kijk trouwens naar James Cameron, met toegankelijkheid win je geen Oscars, wel met drama.

Artistieker dan Inception wordt het niet, Joni. Film trouwens al gezien?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 19 Jan 2011 13:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Christian Vuye schreef:
Artistieker dan Inception wordt het niet, Joni. Film trouwens al gezien?
Nope. BLack Swan en The Social Network ook nog niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
groente12 BerichtGeplaatst: 19 Jan 2011 14:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Jul 2008
Berichten: 397

Citaat:
Artistieker dan Inception wordt het niet, Joni.

Inception wordt momenteel juist bekritiseerd omdat het niet artistiek genoeg is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 19 Jan 2011 18:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Citaat:
“George Lucas sits down and seriously proceeds to talk for around 25 minutes about how he thinks the world is gonna end in the year 2012, like, for real. He thinks it. He’s going on about the tectonic plates and all the time Spielberg is, like, rolling his eyes, like, ’My nerdy friend won’t shut up, I’m sorry… I first thought he (Lucas) was joking… and then I totally realized he was serious and then I started thinking, ’If you’re George Lucas and you actually think the world is gonna end in a year, there’s no way you haven’t built a spaceship for yourself… So I asked him… ’Can I have a seat on it?’ He claimed he didn’t have a spaceship, but there’s no doubt there’s a Millennium Falcon in a garage somewhere with a pilot just waiting to go… It’s gonna be him and Steven Spielberg and I’ll be blown up like the rest of us.”


In ieder geval, Tom Hardy speelt Bane in The Dark Knight Rises.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 19 Jan 2011 20:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Jul 2007
Berichten: 810

Christian Vuye schreef:

In ieder geval, Tom Hardy speelt Bane in The Dark Knight Rises.


Also

After much speculation, Warner Bros. confirmed today that Selina Kyle, AKA Catwoman, will be in Chris Nolan's new Batman movie. And she will be played by...wait for it... Anne Hathaway.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 19 Jan 2011 20:40    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Everybody_lies schreef:
After much speculation, Warner Bros. confirmed today that Selina Kyle, AKA Catwoman, will be in Chris Nolan's new Batman movie. And she will be played by...wait for it... Anne Hathaway.

Oja, ik las het net nog op Empire.

Ach, ik zie het wel werken hoor. Dat soort rollen lijkt altijd een beetje bijzonder maar het kan wel lukken.

Daarbij, Nolan is geniaal. Hij kan van Hugh Hefner nog Catwoman maken, kom op. Zag je Heath Ledger voor je als The Joker? Ik niet, maar die was geniaal.

Anyway, laatst Boardwalk Empire S01E06 gekeken en de eerste twee afleveringen van [b]The Walking Dead.[/i] Enorm leuke serie zeg, kan niet wachten om de rest te zien maar ik heb er niet zoveel tijd voor nu.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 19 Jan 2011 23:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857



The man who broke the bats his back...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 20 Jan 2011 00:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Everybody_lies schreef:
Christian Vuye schreef:

In ieder geval, Tom Hardy speelt Bane in The Dark Knight Rises.


Also

After much speculation, Warner Bros. confirmed today that Selina Kyle, AKA Catwoman, will be in Chris Nolan's new Batman movie. And she will be played by...wait for it... Anne Hathaway.


Mwoah, vind Natalie Portman en Keira Knightley mooier/betere actrices, maar goed
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 20 Jan 2011 07:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Mei 2008
Berichten: 1395

Uchiha_Shadow schreef:
Everybody_lies schreef:
Christian Vuye schreef:

In ieder geval, Tom Hardy speelt Bane in The Dark Knight Rises.


Also

After much speculation, Warner Bros. confirmed today that Selina Kyle, AKA Catwoman, will be in Chris Nolan's new Batman movie. And she will be played by...wait for it... Anne Hathaway.


Mwoah, vind Natalie Portman en Keira Knightley mooier/betere actrices, maar goed


Keira Knightley vind ik persoonlijk een van de slechtste hollywood-acteurs van het moment. Anna Hathaway vind ik trouwens niet echt een geschikte actrice voor een actie/thriller film. Ze is leuk in bijv. The Devil Wears Prada maar ik weet niet of dat schattige koppie goed past in een Batman film. Maar ik laat me graag verrassen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
elemeNt BerichtGeplaatst: 20 Jan 2011 12:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

De graatmagere Keira Knightley en Natalie Portman verkiezen boven deze mooie dame? Ik denk dat het wel eens verrassend goed uit kan pakken en het zal natuurlijk altijd beter zijn dan Halle Berry.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 20 Jan 2011 12:43    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

elemeNt schreef:
De graatmagere Keira Knightley en Natalie Portman verkiezen boven deze mooie dame? Ik denk dat het wel eens verrassend goed uit kan pakken en het zal natuurlijk altijd beter zijn dan Halle Berry.
Halle Berry had een fantastische Catwoman geweest in een Batman film. Kijk hoe overtuigend ze Storm doet en de vonken spatten daar van het scherm met Wolverine. Catwoman zou ik haar schuld niet noemen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
groente12 BerichtGeplaatst: 24 Jan 2011 10:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Jul 2008
Berichten: 397

Citaat:
Is The Matrix returning to the big screen? According to Keanu Reeves, yes. Twice. And possibly in 3D.

Speaking at a London school for performing arts while promoting Henry's Crime Reeves was grilled on a number of possible upcoming pictures. That Bill And Ted 3 is in the works has been known for a while. What wasn't is that the Wachowskis have completed a two film treatment that would bring Reeves back to the world of The Matrix. The filmmakers told Reeves they have also had discussions with James Cameron to discuss the pros and cons of 3D technology.

So. More Matrix. And potentially in 3D. The upside to this is that they would surely push the technology into some interesting directions. And I think everyone who loved the first Matrix film and had high hopes for the large scale of Reloaded only to have those dashed by the unsatisfying Revolutions would love to see the Matrix cycle come to a more fitting end. Or would it be better if they simply let sleeping
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 25 Jan 2011 18:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Feb 2010
Berichten: 1423

En de Oscar Nominaties zijn binnen!
Overzichtje op Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/83rd_Academy_Awards#Nominations

The King's Speech heeft dus de meeste nominaties (12), gevolg door True Grit van de Coen Brothers (10), The Social Network en Inception (beide 8 ). Nolan is helaas niet genomineerd als beste regisseur.

En Hans Zimmer heeft ook een nominatie voor de soundtrack van Inception.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 25 Jan 2011 19:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Nee, inderdaad jammer dat Nolan geen nominatie heeft. Maar aan de andere kant heeft hij wel een nominatie voor Best Original Screenplay, dus ach.

Mooi dat Another Year van Mike Leigh ook genomineerd is, zijnde een indie(?)-film.

Ik gun Hans Zimmer de Oscar voor Soundtrack wel

Ach ja, en als dit voorbij is kunnen we het klote-filmjaar 2010 eindelijk achter ons laten. De Oscars en Globes hebben hele rare en onverstandige nominaties en worden verrot gescholden, alleen maar omdat er simpelweg geen betere films zijn om te nomineren. En oké, ze hebben rare keuzes gemaakt, maar alsnog, het was gewoon een klotejaar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 25 Jan 2011 20:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

KingLikesCookies schreef:
En de Oscar Nominaties zijn binnen!
Overzichtje op Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/83rd_Academy_Awards#Nominations

The King's Speech heeft dus de meeste nominaties (12), gevolg door True Grit van de Coen Brothers (10), The Social Network en Inception (beide 8 ). Nolan is helaas niet genomineerd als beste regisseur.

En Hans Zimmer heeft ook een nominatie voor de soundtrack van Inception.

Spijtig dat Nolan weer een nominatie is misgelopen, maar hopelijk wint Inception één of meerdere Oscars. Die film verdient het gewoon.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 25 Jan 2011 20:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

How I Met Your Mother!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 22, 23, 24  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 24

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group