Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 18 Sep 2011 00:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Jul 2007
Berichten: 810

Mr. Awesome schreef:
Dat komt omdat iedereen zich gek laat maken met het online spelen. Ja, want als je niet online speelt, ben je niet cool. In mijn ogen is het juist leuker om samen met een vriend van je op de bak te zitten. Dan kun je elkaar nog wat jennen en stangen.

Online word er alleen maar 'fuck' en 'shit' geschreeuwd en spelen ze in team matches toch allemaal alleen...


So true. +1

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 21 Sep 2011 08:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

Wat een game, wat een game. Sterke verbetering op technisch vlak t.o.v. de eerste twee games ook. Wat effecten (licht en rook bijvoorbeeld) en textures betreft absoluut de mooiste game deze generatie. Ook de gameplay voelt fris aan dankzij de Lambent. Erg veel typen vijanden ook nu. Ik ben heel erg enthousiast!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
konnichiwa BerichtGeplaatst: 21 Sep 2011 13:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

De eerste act vond ik tegenvallen hou niet van hoe die is opgebouwd...maar vanaf Act 2 word het geweldig...Er zijn nog wel enkele zaken die me storen maar daar wacht ik nog eventjes mee zou niets willen spoilen .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 21 Sep 2011 13:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

konnichiwa schreef:
De eerste act vond ik tegenvallen hou niet van hoe die is opgebouwd...maar vanaf Act 2 word het geweldig...Er zijn nog wel enkele zaken die me storen maar daar wacht ik nog eventjes mee zou niets willen spoilen .


Act 1 is ook heel verhalend en geeft je de kans eens wat anders te doen. Ik vond het een erg mooie act vanwege de variatie die ze er toch in hebben gekregen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 21 Sep 2011 20:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Act 1 vond ik ook de minste van alle acts, maar vond het leuk met wat Epic Games heeft geprobeerd met het veranderen van het perspectief tussen de personages en het spelen met de tijd. Duidelijk dat Epic Games steeds beter wordt in het vertellen van een verhaal. Trouwens, Gears of War 3 is geweldig en de beste en meest gepolijste Gears of War game, maar na het uitspelen van de campaign heb ik nu wel even genoeg van Gears of War.

Gears of War 3 geeft mij het 'definitive Gears of War experience' gevoel, iets dat ik met Halo: Reach ook had. Qua multiplayer lijken ze ook veel op elkaar en dat is vooral voor Gears of War 3 een enorme verbetering. Het geheel zit gewoon vol met content en kwaliteit. En de graphics zijn gewoon fantastisch, vooral de lichtinval. Daarom, een boodschap aan Epic: wacht met Gears of War 4 nog op de volgende generatie consoles. Ik heb er even genoeg van en Gears of War 3 lijkt me het meeste wat uit de Xbox 360 gehaald kan worden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 21 Sep 2011 21:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Mr. Awesome schreef:
Christian Vuye schreef:
MaartenL schreef:
Ik was na deel 1 de reeks al beu. Toch moet ik toegeven dat het toch iet-wat innovatief was (cover is sindsdien standaard geworden). Ik vond gewoon het verhaal maar matig en de multiplayer staat me niet zo aan zoals bijv. Battlefield dat wel doet.

Misschien later deel 2 en 3 eens uit de budgetbak plukken...

De game is gewoonweg enorm vet om in co-op te spelen. Dat is het grootste aantrekkingspunt van de game voor mij, zeker omdat splitscreen co-op de laatste jaren blijkbaar van de kaart is verdwenen.

Dat komt omdat iedereen zich gek laat maken met het online spelen. Ja, want als je niet online speelt, ben je niet cool. In mijn ogen is het juist leuker om samen met een vriend van je op de bank te zitten. Dan kun je elkaar nog wat jennen en stangen.

Online word er alleen maar 'fuck' en 'shit' geschreeuwd en spelen ze in team matches toch allemaal alleen...


En als je op de pc speelt en meer dan 15 kills haalt ben je al meteen een hacker

Maar is de game de beste uit de serie? of toch minder dan 1...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 21 Sep 2011 21:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Beste uit de serie. Geen twijfel mogelijk. Ook de meest uitgebreide. Alleen spijtig dat ze de coole set pieces uit Gears 2 er grotendeels hebben uitgehaald.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 21 Sep 2011 22:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

coole set pieces? En ja 3 is de beste maar één had wel meer de wow effect.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
NegaKirby BerichtGeplaatst: 21 Sep 2011 22:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Sep 2008
Berichten: 83

Ik vind em persoonlijk de beste ik weet ni waarom maar het speelt precies veel vlotter dan de andere
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 08 Dec 2011 17:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

http://www.g4tv.com/videos/56522/gears-of-war-3-dlc-raams-shadow-preview-exclusive/?quality=hd
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 15 Dec 2011 00:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Was leuk maar in één drie uur had ik al gedaan met de DLC en dan is de vraag dat het die 15 euro wel waard is...ok je krijgt er wel wapen en character skins bij;...maar dan nog vind ik het veel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 15 Dec 2011 13:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

konnichiwa schreef:
Was leuk maar in één drie uur had ik al gedaan met de DLC en dan is de vraag dat het die 15 euro wel waard is...ok je krijgt er wel wapen en character skins bij;...maar dan nog vind ik het veel.

Ik heb de season pass, dus komt voor mij veel goedkoper uit. Zo'n 600MSP/deel denk ik.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 15 Dec 2011 13:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Christian Vuye schreef:
konnichiwa schreef:
Was leuk maar in één drie uur had ik al gedaan met de DLC en dan is de vraag dat het die 15 euro wel waard is...ok je krijgt er wel wapen en character skins bij;...maar dan nog vind ik het veel.

Ik heb de season pass, dus komt voor mij veel goedkoper uit. Zo'n 600MSP/deel denk ik.


800 msp gok ik =p je krijgt nu eenmaal 30% korting.. Anderzijds heb ik ook de season pass en heb genoten vooral de fans van de universum zullen er van genieten. je hebt het nog niet gedownload?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 15 Dec 2011 13:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Nee, nog niet. Trouwens, de Season Pass was toch 2400MSP? En je krijgt er toch vier DLC-paketten voor? 2400/4=600?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 15 Dec 2011 13:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Christian Vuye schreef:
Nee, nog niet. Trouwens, de Season Pass was toch 2400MSP? En je krijgt er toch vier DLC-paketten voor? 2400/4=600?


De waarde van de DLC zou 3600 zijn maar als je de season pass haalt kan je de DLC halen voor 2400 points of dus 30% korting.

Denk dat de eerste DLC 400 points was en de tweede 800 (als je season pass hebt);

Hoop trouwens voor meer maps.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
shanks BerichtGeplaatst: 04 Feb 2012 12:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Aug 2011
Berichten: 2

gears of war was mijn first next gen game.
dus blijf em altijd het vetst vinden nu al helemaaal met ribbons

i love them hail marry's met de boomer.
of the super, oscar mike.


owja tip mensen. gisteren is iedereen al zijn xp kwijt geraakt.
hij was level 60 rood. en nu weer 14.
schijnt dat er soms save errors plaats vinden waar door je al je medals en xp kwijt kan raken.


verder is het een goeie game.
vind het wel raar. dat 1 van die dlc's 2 versies had 1tje was gratis

voor rustlong en blood drive. dat je ze wel in versus hebt.
maar niet met hoard en daar moet je dan voor betalen ?

het is maar dat ik graag die onyx guard wou als skin.
anders hoefde ik em niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 04 Feb 2012 16:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Denk dat het weer eens tijd is om mn xbox aan te sluiten

Tijd geen GoW meer gespeeld
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group