Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 33, 34, 35, 36  Volgende  
GrimHeroAce BerichtGeplaatst: 06 Feb 2013 23:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Sep 2011
Berichten: 206

het is niet het einde van de wereld, ben al blij dat hij toch naar eu komt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 07 Feb 2013 12:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

GrimHeroAce schreef:
het is niet het einde van de wereld, ben al blij dat hij toch naar eu komt

Houd winkels zoals ForeGames en Nedgame in de gaten! Zij importeren vaak dit soort titels.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Edje BerichtGeplaatst: 07 Feb 2013 22:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Nov 2012
Berichten: 7

Is smart as een beetje leuk ?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GrimHeroAce BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2013 00:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Sep 2011
Berichten: 206

probeerde net m'n account te wisselen op m'n vita,
maar ik krijg foutcode huppelepup en een melding dat sony met netwerk/systeem beheer bezig zijn ofzo.

weet iemand waar het over gaat en/of hoe lang het gaa duren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 03 Mrt 2013 18:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Ik wil dit spel: Senran Kagura Shinovi Versus !
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2013 13:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Ik moet me nu echt gaan bedwingen om geen JP PSN card te gaan kopen om Soul Sacrifice te kopen. Waarom moet er nu meer dan een maand tussen de releases in EU en JP zitten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2013 13:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Mafusto schreef:
Ik moet me nu echt gaan bedwingen om geen JP PSN card te gaan kopen om Soul Sacrifice te kopen. Waarom moet er nu meer dan een maand tussen de releases in EU en JP zitten

Het is hetzelfde als wachten op een console of iets anders. Dat heet geduld kweken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2013 14:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Ik heb veel geduld alleen heb ik aan het spel kunnen ruiken en nu wil ik het al maanden spelen. En dan schiet je het ineens te boven dat je de game binnen enkele minuten/uren zou kunnen spelen door PSN.

De vergelijking met een console slaat dan kant nog wal aangezien een console importen meerdere dagen in beslag neemt.

Edit:Waarom geduldig zijn als je het gelijk kunt hebben. Het enigste wat me tegen gehouden heeft om het spel niet te importen is de online pass. Als die er niet in had gezeten, was ik nu het spel al aan het spelen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2013 14:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Mafusto schreef:
Ik heb veel geduld alleen heb ik aan het spel kunnen ruiken en nu wil ik het al maanden spelen. En dan schiet je het ineens te boven dat je de game binnen enkele minuten/uren zou kunnen spelen door PSN.

Het is wat.

Mafusto schreef:

De vergelijking met een console slaat dan kant nog wal aangezien een console importen meerdere dagen in beslag neemt.

Er stond ook nog ''iets anders''.

Mafusto schreef:

Edit:Waarom geduldig zijn als je het gelijk kunt hebben. Het enigste wat me tegen gehouden heeft om het spel niet te importen is de online pass. Als die er niet in had gezeten, was ik nu het spel al aan het spelen...

Je hebt vast nog wel een ander spelletje dat je kan spelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2013 15:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Redneckerz schreef:

Het is wat.
Idd. Stel je eens voor dat ik nu alsnog een JP PSN game ga kopen voor het spel .


Citaat:

Er stond ook nog ''iets anders''.

Dan neem je het wel heel ruim aangezien een console en bijv een spel nauwelijks te vergelijken zijn door o.a. omstandigheden.
Citaat:

Je hebt vast nog wel een ander spelletje dat je kan spelen.

Daarom mag ik nog wel verlangen naar een spel waar ik al tijden naar uit zit te kijken?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2013 15:40    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Mafusto schreef:
Ik moet me nu echt gaan bedwingen om geen JP PSN card te gaan kopen om Soul Sacrifice te kopen. Waarom moet er nu meer dan een maand tussen de releases in EU en JP zitten
Je kunt de game niet spelen op je normale PSN account zoals je met de PS3 zou kunnen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2013 15:47    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Mafusto schreef:
Redneckerz schreef:

Het is wat.
Idd. Stel je eens voor dat ik nu alsnog een JP PSN game ga kopen voor het spel .


Citaat:

Er stond ook nog ''iets anders''.

Dan neem je het wel heel ruim aangezien een console en bijv een spel nauwelijks te vergelijken zijn door o.a. omstandigheden.
Citaat:

Je hebt vast nog wel een ander spelletje dat je kan spelen.

Daarom mag ik nog wel verlangen naar een spel waar ik al tijden naar uit zit te kijken?

Gewoon wachten dus.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2013 16:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Joni Philips schreef:
Je kunt de game niet spelen op je normale PSN account zoals je met de PS3 zou kunnen.


I know. Ik baal van de online pass waardoor ik de game niet online op mijn main account zou kunnen spelen. Dat is het enigste wat me van een import heeft weten te weerhouden. Account switching is niet ideaal maar wel een optie om de game nu al te spelen.

@Red

Ik hoef helemaal niet te wachten... Het probleem nu is juist dat ik het spel nu juist zou kunnen kopen en spelen. Alleen oppervlakige redenen houden mij egen om de game nui niet op JP PSN te kopen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2013 17:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Mafusto schreef:

@Red
Ik hoef helemaal niet te wachten... Het probleem nu is juist dat ik het spel nu juist zou kunnen kopen en spelen. Alleen oppervlakige redenen houden mij egen om de game nui niet op JP PSN te kopen...

Dan doe je dat toch...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2013 17:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Jij maakt een probleem van mijn opmerking ^_^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2013 18:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Mafusto schreef:
Jij maakt een probleem van mijn opmerking ^_^

Uiteraard. Of je wacht niet en je koopt het spel op JP PSN, of je wacht wel en je koopt het 1 maand later. Simpel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2013 18:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Bijna 2 maanden later!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2013 18:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Mafusto schreef:
Joni Philips schreef:
Je kunt de game niet spelen op je normale PSN account zoals je met de PS3 zou kunnen.


I know. Ik baal van de online pass waardoor ik de game niet online op mijn main account zou kunnen spelen. Dat is het enigste wat me van een import heeft weten te weerhouden. Account switching is niet ideaal maar wel een optie om de game nu al te spelen..
Oh, lukt dat op de Vita?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2013 18:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Mafusto schreef:
Bijna 2 maanden later!

Een drama.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2013 19:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Joni Philips schreef:
Oh, lukt dat op de Vita?

Yep. Als je meerdere memorysticks hebt kun je gewoon accounts switchen. Enigste nadeel die je ondervindt is vooral het terugzetten van je bubbles en custom backgrounds.

Edit:
@Redneckerz

Ja stel je eens voor dat ik de game niet voor mei zou kunnen spelen! De horror! Ik moet uitkijken dat ik niet iets ga slopen in de stad omdat ik gedwongen wordt om op een gelokaliseerde versie te wachten van een spel!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2013 20:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Mafusto schreef:
Joni Philips schreef:
Oh, lukt dat op de Vita?

Yep. Als je meerdere memorysticks hebt kun je gewoon accounts switchen. Enigste nadeel die je ondervindt is vooral het terugzetten van je bubbles en custom backgrounds.
Oh, op die manier bedoelde je. Ik dacht dat je echt bedoelde om een JP PSN game op je EU account te spelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2013 20:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Was dat maar waar .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2013 20:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Mafusto schreef:

@Redneckerz

Ja stel je eens voor dat ik de game niet voor mei zou kunnen spelen! De horror! Ik moet uitkijken dat ik niet iets ga slopen in de stad omdat ik gedwongen wordt om op een gelokaliseerde versie te wachten van een spel!

Ik zie het zo gebeuren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2013 17:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Is Atelier Totori een goeie game om in de serie te stappen?

Atelier Totori Plus komt vandaag op de EU store (Stealth release ...)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2013 18:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Mafusto schreef:
Is Atelier Totori een goeie game om in de serie te stappen?

Atelier Totori Plus komt vandaag op de EU store (Stealth release ...)

Atelier Totori: The Adventurer of Arland schijnt wel de beste uit de trilogie te zijn, maar daar tegenover staat dat het de tweede release is. Maar aangezien dit de enige is die voor de PlayStation Vita te verkrijgen is, kan ik 't je wel aanraden.

Echter, als je ook openstaat voor een PlayStation 3-release, kun je net zo goed Atelier Ayesha: The Alchemist of Dusk nemen, want dat is het eerste deel in een nieuwe reeks, en is ook pas recent verschenen.

Overigens hoef je jezelf niet af te vragen of er ook een fysieke versie komt van Atelier Totori Plus, want die komt er helaas niet...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 33, 34, 35, 36  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 34 van 36

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group