Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Divine Rage BerichtGeplaatst: 13 Sep 2011 20:23    Onderwerp: [PC] League of Legends Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Mrt 2008
Berichten: 3215



Het lijkt er op dat er meerdere Summoners op Gamed rondhangen. Dat vraagt om een League of Legends topic dus.

League of Legends EU-West
League of Legends Wiki
LoL subreddit. Altijd nuttig.
LeagueCraft
MOBAfire
SoloMid.net


Champion rotation in week 62 (13/9/11) bestaat uit de volgende champions:
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Divine Rage BerichtGeplaatst: 13 Sep 2011 20:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Mrt 2008
Berichten: 3215

Yay dubbelposten!

Anyway. Ik speel natuurlijk op EU-West, maar heb ook accounts op EUNE en NA, onder de naam DivineCrapshoot.

Oh, en referral link.

http://signup.leagueoflegends.com/?ref=4da8c5fb7f460254038718
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 13 Sep 2011 21:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Aug 2007
Berichten: 1121

Ik speel het ook zo nu en dan, vooral met Janna. Deze week heb ik echter ook een tijd met Corki gespeeld, die moet ik alleen nog even unlocken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Divine Rage BerichtGeplaatst: 13 Sep 2011 21:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Mrt 2008
Berichten: 3215

Ik main op moment Ezreal. Soms Sivir/Cho'Gath/Mundo. Ik heb ook wat champions unlocked die ik nog helemaal niet gespeeld heb.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 14 Sep 2011 15:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Ik main Lee Sin en wissel vaak af met Garen, Wukong en Yi.

Af en toe speel ik nog wel eens met Olaf, Vayne, Talon of Ashe.

Ben wel benieuwd naar de nieuwe champ die eraan komt (Riven) en het feit dat ze Shen weer een beetje power teruggeven (speelde ik vroeger veel mee maar was crap na de nerfs).

Mja, ik ga wss tanky-DPS met Shen ipv full-tank. Maar dat zie ik wel na de patch in vs AI matches.

Patchnotes:
http://euw.leagueoflegends.com/news/riven-patch-notes
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tiras BerichtGeplaatst: 14 Sep 2011 16:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Jun 2008
Berichten: 29

reageer niet vaak op gamed maar zag dit en dacht ik moet hier even op reageren

Ik zelf speel op EU-West ( regelmatig ) onder de naam Tiras
als ik LoL speel heb ik standaard een stream aan
http://www.own3d.tv/live/24212/Tiras_Livestream
http://clgaming.net/live/1415-tiras

allebij vrijwel hetzelfde maar de een vind own3d bijvoorbeeld fijner de ander CLG ( zit aan elkaar gelinkt dus vraag niet waarom de 1 fijner zou moeten wezen )

dus mocht je willen kijken hoe ik weer is faal of troll weet je me te vinden en je mag me altijd toevoegen op LoL

heb zelf trouwens bijna alle champions op Skarner na, Riven ga ik kopen zodra servers online zijn

P.S. speel af en toe als NA servers offline zijn vanwege patch op de EUWest servers ook onder de naam Tiras maar zal er niet vaak spelen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 14 Sep 2011 17:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Ik denk ook gelijk Riven te kopen als ik kan. Die bundle packs zijn altijd wel handig

Zo heb ik de Renegade bundle van Talon en alle skins van Wukong (General Wu ftw <3).

Kan niet wachten op de Champ spotlight van Riven. Lijkt me wel een leuke champ te gaan worden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tiras BerichtGeplaatst: 14 Sep 2011 21:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Jun 2008
Berichten: 29

zojuist NA servers online, ga nu maar weer gamen met me judgment kayle skin ( had die groen/zwarte al ) maar heb nu deze omdat ik 10 games minimaal in ranked heb gedaan in season one

edit: as usual is de new champion niet meteen te koop, doen ze tegenwoordig omdat anders de store / chat er weer is uitligt ^_^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 15 Sep 2011 11:44    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Ik ga waarschijnlijk de Redeemed Riven pack nemen... Die crimson elite vond ik (net zoals bij Talon) niet geweldig... Heb nog zo'n 1800 Riot points over normaal gezien.

Toch eerst de champ spotlight eens checken...

@ Divine: sorry dat ik gisteren ineens verdwenen was. Was na het eten even wat gaan liggen op de bank en werd om half 3 s'nachts wakker oO
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Divine Rage BerichtGeplaatst: 15 Sep 2011 14:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Mrt 2008
Berichten: 3215

MaartenL schreef:
@ Divine: sorry dat ik gisteren ineens verdwenen was. Was na het eten even wat gaan liggen op de bank en werd om half 3 s'nachts wakker oO


Haha, no problemo. Vanavond toch nog maar eens 6v6 ARAM proberen? Lijkt me erg tof om te doen.

Zit m'n game nu maar via de US servers te patchen. Net zo makkelijk enzo.

Oh trouwens, de Riven spotlight staat al online. Lijkt me een tof character, maar ongelofelijk moeilijk om te spelen. Gaat echt puur om hoe accuraat en snel je kan reageren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 15 Sep 2011 14:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Divine Rage schreef:
MaartenL schreef:
@ Divine: sorry dat ik gisteren ineens verdwenen was. Was na het eten even wat gaan liggen op de bank en werd om half 3 s'nachts wakker oO


Haha, no problemo. Vanavond toch nog maar eens 6v6 ARAM proberen? Lijkt me erg tof om te doen.

Zit m'n game nu maar via de US servers te patchen. Net zo makkelijk enzo.

Oh trouwens, de Riven spotlight staat al online. Lijkt me een tof character, maar ongelofelijk moeilijk om te spelen. Gaat echt puur om hoe accuraat en snel je kan reageren.


Bereid je dan al maar voor op een scheldtirade van onze ploeg als we weer samenspelen want ik ga Riven wel kopen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Divine Rage BerichtGeplaatst: 16 Sep 2011 19:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Mrt 2008
Berichten: 3215

Heb vanmiddag Galio maar gekocht aangezien die nu in de sale ligt. Ik heb em een tijd geleden toen ik begon met LoL geprobeerd als freebie, maar toen bakte ik er natuurlijk niets van. Nu gaat het prima. Laatste potje 11/4/30.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
eehbiertje BerichtGeplaatst: 28 Sep 2011 09:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Okt 2008
Berichten: 219

speel vaak met Malzahar, Veigar of YI
en soms gewoon random meestal gewoon 5v5

wat vinden jullie van dominion trouwens? het is niet echt mijn ding veel te snel en veel champs zijn gewoon useless..

verder zit ik te twijfelen welke champ ik zal kopen aangezien ik nog een 10k ip points heb en wel eens wat anders wil spelen opzich..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Divine Rage BerichtGeplaatst: 28 Sep 2011 12:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Mrt 2008
Berichten: 3215

Dominion is tof, als je een redelijk team hebt, liefst premade. En ja, een groot deel van de champions zijn waardeloos op Dominion, en de andere helft is makkelijk te counteren.

Met uitzondering van Rammus kan elke champ goed gecountered worden. Rammus ownt gewoon te hard, en die combinatie van powerball, ghost en speed shrines moet ook gewoon generft worden.

Oh, en als je je skillshots een beetje goed kan laten raken, dan kan ik Ezreal zeker aanbevelen. Hele toffe champion. Als je gefocust word in een match dan ben je alleen compleet nutteloos.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 14 Dec 2011 12:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Heb gisteren in afwachting van The Old Republic League of Legends eens gedownload en geďnstalleerd. Leuke game, zeker met vrienden, maar komt zeker in het begin nogal complex over.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 06 Mei 2012 18:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Aug 2007
Berichten: 1121

Voor de mensen die LOLReplay gebruiken. Ben zojuist de meest idiote Brand ooit tegengekomen in ranked solo qeueu. Het is echt te sneu voor woorden.

http://www.leaguereplays.com/replays/match/416410/

Ik moet bekennen dat ik ook een dramatisch begin kende in dit potje (eerste twee deaths waren voor mijn rekening), maar dat is niet de reden geweest waardoor we verloren. Bot lane hadden ik en Tristana gerust kunnen winnen op een normale manier.

-Stammetje91
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 06 Mei 2012 22:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Ik wil Varus
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 17 Mei 2012 12:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

hai brahs, ik ben ook op league of legends
groetjes -ihaveapotion.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Wapkaak BerichtGeplaatst: 12 Sep 2014 18:24    Onderwerp: LoL Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Apr 2008
Berichten: 5

Is er nog League leven op Gamed? zo ja, laat het even weten en voeg mij toe mijn naam is uiteraard Wapkaak ;p.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group