| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 29, 30, 31 Volgende
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 02 Jun 2012 21:50 Onderwerp:
| |

|
| elemeNt schreef: | Dat is hij ook.. Hij zal wel aandelen hebben of zo haha xD
| Vandaar dat hij blut is zeker. :') |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 02 Jun 2012 23:33 Onderwerp:
| |

|
| ninodude schreef: | | Lawliet schreef: | Metroid Prime Trilogy
De eerste Metroid Prime.  |
Lekker bezig, die eerste heb ik al twee keer "uitgespeeld", binnenkort voor een derde keer, Metroid is echt kenkerhard! Ik ben zelf trouwens bezig met Super Metroid en tussendoor ook nog Super Mario 3D Land. |
Ik heb nog nooit de Metroid Prime series gespeeld en vind het erg dope. Ik heb ook Metroid Fusion en Super Metroid gespeeld. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 03 Jun 2012 02:52 Onderwerp:
| |

|
DLC part 1 'Reverie' van Castlevania: Lords of Shadow
Zeer matig op verhaal en gameplay gebied. Eigenlijk meer een grote verzameling van irritante puzzels. Je speelt hier en daar even met Laura, maar je hoeft geen epische boss battle te verwachten zoals in de game... Deze dlc kan je wat dat betreft wel overslaan.
Op naar 'Resurrection'. Hopelijk is deze beter ^^ |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 03 Jun 2012 14:01 Onderwerp:
| |

|
| elemeNt schreef: | DLC part 1 'Reverie' van Castlevania: Lords of Shadow
Zeer matig op verhaal en gameplay gebied. Eigenlijk meer een grote verzameling van irritante puzzels. Je speelt hier en daar even met Laura, maar je hoeft geen epische boss battle te verwachten zoals in de game... Deze dlc kan je wat dat betreft wel overslaan.
Op naar 'Resurrection'. Hopelijk is deze beter ^^ |
Het zal niet veel beter zijn. Enigste vooruitgang va Ressurection is de bossfight. Al is die ook niet zo goed uitgewerkt. De twee DLC delen hadden gewoon 1 DLC moeten zijn... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Pannekoek |
Geplaatst: 03 Jun 2012 14:09 Onderwerp:
| |

|
| Bezig om de title trophy te halen in Ultimate Ninja Storm 2, iemand tijd en zin om de online titles te boosten? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 03 Jun 2012 22:29 Onderwerp:
| |

|
Dragon's Dogma
Een geweldig spel, dat wel getergd wordt door kleine technische probleempjes. Desondanks kan ik uren rond blijven hangen in het spel door de moeilijkheidsgraad, combat en de exploratie.
Verder speel ik nu ook Megaman Battle Network en Pokemon Emerald. Naar mijn mening toch twee klassiekers voor de GBA. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| TheDarkEmperor |
Geplaatst: 07 Jun 2012 22:29 Onderwerp:
| |

|
Yoshi's Island (GBA - 3DS)
Dit is sowieso een van mijn favoriete 2D platform games, muziek is catchy is hell, art design is een van de beste op de Snes, waarvan dit spel een remake is, gameplay is pixelperfect, origineel, creatief en gebalanceerd door het score systeem en de baas gevechten zijn epic! Hands down!
- ninodude |
|
| Terug naar boven |
|
|
| D: |
Geplaatst: 08 Jun 2012 10:41 Onderwerp:
| |

|
| Pannekoek schreef: | | Bezig om de title trophy te halen in Ultimate Ninja Storm 2, iemand tijd en zin om de online titles te boosten? |
ja ik, laatste die ik nog moet, add me Calamaistr en zeg er ff bij dat het voor UNS2 is. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| the_dan |
Geplaatst: 10 Jun 2012 15:54 Onderwerp:
| |

|
Battlefield 2 weer eens gespeeld, helaas is hij niet zo goed uit geworden  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 10 Jun 2012 17:05 Onderwerp:
| |

|
De singleplayer van Battlefield 3 op de PC. Die versie is echt stukken beter dan de PS3-versie, waar ik het gewoon niet gedaan kreeg om de game uit te spelen. Op de PC zit ik nu bijna op het einde van de singleplayer. De singleplayer is trouwens niet fantastisch, maar heeft sterke momenten.
1080p60fps is bovendien fantastisch. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nin007 |
Geplaatst: 10 Jun 2012 18:05 Onderwerp:
| |

|
| Christian Vuye schreef: | De singleplayer van Battlefield 3 op de PC. Die versie is echt stukken beter dan de PS3-versie, waar ik het gewoon niet gedaan kreeg om de game uit te spelen. Op de PC zit ik nu bijna op het einde van de singleplayer. De singleplayer is trouwens niet fantastisch, maar heeft sterke momenten.
PC games kunnen toch wel meer dan dat?  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 10 Jun 2012 18:42 Onderwerp:
| |

|
Battlefield3 - Ben aan het proberen om dingen te unlocken voor de jets , alleen gaat het niet zo geweldig :')
Lollipop Chainsaw - Zombies afmaken is nog nooit zo fun geweest. Er zit zoveel random funny shit in , zombies die dingen zeggen of juliet die met het behulp van een stripper paal en groep zombies in stukjes zaagt. Het enigste probleem wat ik soms heb met de game is dat de camera soms vaag doet , maar dat is niet echt een groot probleem. Ben benieuwd wanneer ik de HoTD en Kore Wa Zombie Desu Ka outfits kan unlocken  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 11 Jun 2012 13:03 Onderwerp:
| |

|
| ninodude schreef: | | Christian Vuye schreef: | De singleplayer van Battlefield 3 op de PC. Die versie is echt stukken beter dan de PS3-versie, waar ik het gewoon niet gedaan kreeg om de game uit te spelen. Op de PC zit ik nu bijna op het einde van de singleplayer. De singleplayer is trouwens niet fantastisch, maar heeft sterke momenten.
Waarom zou je dat doen? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 11 Jun 2012 13:43 Onderwerp:
| |

|
| Christian Vuye schreef: | | ninodude schreef: | | Christian Vuye schreef: | De singleplayer van Battlefield 3 op de PC. Die versie is echt stukken beter dan de PS3-versie, waar ik het gewoon niet gedaan kreeg om de game uit te spelen. Op de PC zit ik nu bijna op het einde van de singleplayer. De singleplayer is trouwens niet fantastisch, maar heeft sterke momenten.
Waarom zou je dat doen? |
Omdat het kan. Het oog limiteert zichzelf niet tot 60 beelden per seconden. Meer is beter. Hogere resolutie is ook mooi.
De singleplayer is trouwens een grafische showcase, maar echt een 'chore' om door te spelen. Ben er uiteindelijk maar mee gestopt. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 11 Jun 2012 15:08 Onderwerp:
| |

|
| Euhm, volgens mij ziet het menselijk oog geen verschil meer tussen 60fps en hoger? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 11 Jun 2012 16:20 Onderwerp:
| |

|
| Christian Vuye schreef: | | Euhm, volgens mij ziet het menselijk oog geen verschil meer tussen 60fps en hoger? |
Dar geef ik je gelijk in (op uitzonderingen na). Maar 120 FPS geeft toch een betere ervaring dan 60FPS. Al is het alleen maar omdat de game dan in de meeste gevallen soepeler draait. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 11 Jun 2012 16:51 Onderwerp:
| |

|
| Mafusto schreef: | | Christian Vuye schreef: | | Euhm, volgens mij ziet het menselijk oog geen verschil meer tussen 60fps en hoger? |
Dar geef ik je gelijk in (op uitzonderingen na). Maar 120 FPS geeft toch een betere ervaring dan 60FPS. Al is het alleen maar omdat de game dan in de meeste gevallen soepeler draait. |
Er zijn weinig beeldschermen die 120fps aankunnen. Dan moet je echt al richting TV's gaan. En dan nog. 120Hz is echt overkill. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 11 Jun 2012 16:55 Onderwerp:
| |

|
| Ik zie zelf geen verschil tussen een framerate van 30 of 60 FPS, maar ik voel het wel tijdens het gamen. 120 FPS hoeft dus geen overkill te zijn. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 11 Jun 2012 17:03 Onderwerp:
| |

|
| Mafusto schreef: | | Ik zie zelf geen verschil tussen een framerate van 30 of 60 FPS, maar ik voel het wel tijdens het gamen. 120 FPS hoeft dus geen overkill te zijn. |
Dat van dat verschil voelen is inderdaad waar. Maar ik betwijfel het of dat effect even groot zal zijn tussen 60 en 120 frames. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 11 Jun 2012 17:28 Onderwerp:
| |

|
| Christian Vuye schreef: |
Dat van dat verschil voelen is inderdaad waar. Maar ik betwijfel het of dat effect even groot zal zijn tussen 60 en 120 frames. |
Of het verschil even groot is, kan ik je niet zeggen. Afhankelijk van de game-enigine heeft dit voor mij wel een groot genoeg effect om daadwerkelijk invloed te hebben op het gamen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 11 Jun 2012 17:31 Onderwerp:
| |

|
| Mafusto schreef: | | Christian Vuye schreef: |
Of het verschil even groot is, kan ik je niet zeggen. Afhankelijk van de game-enigine heeft dit voor mij wel een groot genoeg effect om daadwerkelijk invloed te hebben op het gamen. |
Hmmm... denk je echt dat er een voelbaar verschil zit in de gameplay tussen 60 en 120fps? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 11 Jun 2012 17:33 Onderwerp:
| |

|
| Bij sommige games wel, bij sommige games niet. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| the_dan |
Geplaatst: 12 Jun 2012 01:02 Onderwerp:
| |

|
De enige keer dat ik voelbaar verschil heb gemerkt ik een hogere framerate is in CoD (ja CoD)
boven de 300 fps kan je super jumps maken (Heel nuttig?)
Voor andere games, vooral het toch langzamere BF3 is 30 / 40 frames gewoon goed |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Gezer |
Geplaatst: 12 Jun 2012 01:47 Onderwerp:
| |

|
| Christian Vuye schreef: | | Mafusto schreef: | | Christian Vuye schreef: | | Euhm, volgens mij ziet het menselijk oog geen verschil meer tussen 60fps en hoger? |
Er zijn weinig beeldschermen die 120fps aankunnen. Dan moet je echt al richting TV's gaan. En dan nog. 120Hz is echt overkill. |
Hz en FPS zijn 2 verschillende dingen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 12 Jun 2012 10:46 Onderwerp:
| |

|
| Gezer schreef: |
Hz en FPS zijn 2 verschillende dingen. |
Zijn hetzelfde. Beiden zijn een eenheid voor de framefrequentie. de Bij beeldschermen geven Hz het aantal maximale FPS aan. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 29, 30, 31 Volgende |