Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22, 23, 24  Volgende  
Cyanide BerichtGeplaatst: 28 Dec 2012 02:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Jul 2009
Berichten: 75

Hallo, kheb 2tal vraagjes

1) iemand enig idee wanneer Guilty Gear Accent core plus uitkomt op Ps3 network ?

2) ik zoek een klassieke rpg game voor de ps3 (grote fan van final fantasy, breath of fire, suikoden, etc). Ik weet dat eind januari ni no kini (ofziets) uitkomt, maar vroeg me af of er nu al een aantal beschikbaar zijn. Ik zoek niets iets zoals skyrim ofzo

thx
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 28 Dec 2012 17:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Cyanide schreef:
Hallo, kheb 2tal vraagjes

1) iemand enig idee wanneer Guilty Gear Accent core plus uitkomt op Ps3 network ?

2) ik zoek een klassieke rpg game voor de ps3 (grote fan van final fantasy, breath of fire, suikoden, etc). Ik weet dat eind januari ni no kini (ofziets) uitkomt, maar vroeg me af of er nu al een aantal beschikbaar zijn. Ik zoek niets iets zoals skyrim ofzo

thx

1. Nee, dit is nog niet bekend gemaakt. Enkel weten we dat Europese PlayStation 3-bezitters (alweer) nog even geduld moeten hebben...

2. Eens zien. Misschien is Star Ocean: The Last Hope -International- iets voor je?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 28 Dec 2012 18:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Cyanide schreef:
Hallo, kheb 2tal vraagjes

1) iemand enig idee wanneer Guilty Gear Accent core plus uitkomt op Ps3 network ?

2) ik zoek een klassieke rpg game voor de ps3 (grote fan van final fantasy, breath of fire, suikoden, etc). Ik weet dat eind januari ni no kini (ofziets) uitkomt, maar vroeg me af of er nu al een aantal beschikbaar zijn. Ik zoek niets iets zoals skyrim ofzo

thx


Tales of Graces f, Final Fantasy XIII, Final Fantasy XIII-2, Star Ocean:The Last Hope International, Eternal Sonata.

Ook nog games die niet in europa uit zijn gekomen
Tales of Vesperia, Tales of Xillia, Tales of Xillia 2, Ni no Kuni.

En nog aankomende
Final Fantasy XIII:Lighning Returns
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dantekloon BerichtGeplaatst: 06 Jan 2013 14:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Een vraag, mijn Vita touchscreen werkt niet meer, heeft iemand daar ook last van?
Wie weet wat ik kan doen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dantekloon BerichtGeplaatst: 06 Jan 2013 14:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Laat maar heb het al, heb de memory stick(terwijl de game aan stond) eruit gehaald, toen pas kon ik de power button een paar sec inhouden om de gehele vita systeem opnieuw aan te doen.

Wel eng als zoiets gebeurt, maar gelukkig staan alle save data op de Memory stick en niet op de de vita zelf net als de PS3.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Mafusto BerichtGeplaatst: 06 Jan 2013 14:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Het is niet zo heel gelukkig. Ik heb al eens meerdere uren in Persona 4:Golden verloren omdat de Vita geen zin had om mijn mem stick te lezen. De saves zouden gewoon op de cartridges moeten worden opgeslagen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 06 Jan 2013 20:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Dat is balen bij een game als Persona 4, jammer dat de nieuwste consoles vaak problemen hebben bij de release.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Mafusto BerichtGeplaatst: 06 Jan 2013 20:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Dit is me zelfs al een keer overkomen op een PSOne. Het ligt niet zozeer aan de leeftijd van de hardware. Dit is gewoon onontkoombaar als de save niet op het systeem zelf of op de cartridge gezet wordt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 16 Jan 2013 17:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

En wederom is de Sony Computer Entertainment Europe verkeerd bezig. De PlayStation Store-update van vandaag zou interessant zijn. Echter is Sumioni: Demon Arts niet beschikbaar in Nederland, en dus zal ik deze week niets aanschaffen...

Prutsers! Ik zat juist op die game te wachten...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 16 Jan 2013 17:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Asianator schreef:
En wederom is de Sony Computer Entertainment Europe verkeerd bezig. De PlayStation Store-update van vandaag zou interessant zijn. Echter is Sumioni: Demon Arts niet beschikbaar in Nederland, en dus zal ik deze week niets aanschaffen...

Prutsers! Ik zat juist op die game te wachten...

Wat dacht je van Counter Strike GO? Die staat er al super lang niet op... kansloos

De store werkt na die update wel een stuk soepeler moet ik zeggen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 16 Jan 2013 17:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Asianator schreef:
En wederom is de Sony Computer Entertainment Europe verkeerd bezig. De PlayStation Store-update van vandaag zou interessant zijn. Echter is Sumioni: Demon Arts niet beschikbaar in Nederland, en dus zal ik deze week niets aanschaffen...

Prutsers! Ik zat juist op die game te wachten...
Het is aan de uitgever om een beschrijving te voorzien voor de game, iets wat niet gebeurd is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 16 Jan 2013 18:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Joni Philips schreef:
Asianator schreef:
En wederom is de Sony Computer Entertainment Europe verkeerd bezig. De PlayStation Store-update van vandaag zou interessant zijn. Echter is Sumioni: Demon Arts niet beschikbaar in Nederland, en dus zal ik deze week niets aanschaffen...

Prutsers! Ik zat juist op die game te wachten...
Het is aan de uitgever om een beschrijving te voorzien voor de game, iets wat niet gebeurd is.

Je bedoelt de tekst die je kunt lezen wanneer je op een game klikt? Pff... als dat de reden is dat het spel niet is verschenen, dan vind ik 't wel heel erg zielig...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 16 Jan 2013 18:43    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Asianator schreef:
Joni Philips schreef:
Asianator schreef:
En wederom is de Sony Computer Entertainment Europe verkeerd bezig. De PlayStation Store-update van vandaag zou interessant zijn. Echter is Sumioni: Demon Arts niet beschikbaar in Nederland, en dus zal ik deze week niets aanschaffen...

Prutsers! Ik zat juist op die game te wachten...
Het is aan de uitgever om een beschrijving te voorzien voor de game, iets wat niet gebeurd is.

Je bedoelt de tekst die je kunt lezen wanneer je op een game klikt? Pff... als dat de reden is dat het spel niet is verschenen, dan vind ik 't wel heel erg zielig...
Tja, het is de verantwoordelijk van de uitgever alles in orde te brengen voor de verschillende landen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 16 Jan 2013 19:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

De mensen die die teksten daadwerkelijk lezen zijn, in mijn directe omgeving althans, op één hand te tellen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 16 Jan 2013 19:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Asianator schreef:
De mensen die die teksten daadwerkelijk lezen zijn, in mijn directe omgeving althans, op één hand te tellen.
Als je op voorhand weet dat het in orde moet zijn, moet het in orde zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
E-man BerichtGeplaatst: 16 Jan 2013 22:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Nov 2006
Berichten: 1220

Ik heb Playstation Battle Royale gekocht, nou heb ik begrepen dat er DLC aan zit te komen die dan 2 weken gratis is. Weet iemand of dat waar is en of die DLC al online staat toevallig?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 16 Jan 2013 22:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

E-man schreef:
Ik heb Playstation Battle Royale gekocht, nou heb ik begrepen dat er DLC aan zit te komen die dan 2 weken gratis is. Weet iemand of dat waar is en of die DLC al online staat toevallig?



Klopt , komt binnenkort uit als het goed is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
E-man BerichtGeplaatst: 16 Jan 2013 22:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Nov 2006
Berichten: 1220

RoaringMdog schreef:
E-man schreef:
Ik heb Playstation Battle Royale gekocht, nou heb ik begrepen dat er DLC aan zit te komen die dan 2 weken gratis is. Weet iemand of dat waar is en of die DLC al online staat toevallig?



Klopt , komt binnenkort uit als het goed is.


Nice dan ben ik nog niet te laat als die binnenkomt!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 17 Jan 2013 19:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

E-man schreef:
RoaringMdog schreef:
E-man schreef:
Ik heb Playstation Battle Royale gekocht, nou heb ik begrepen dat er DLC aan zit te komen die dan 2 weken gratis is. Weet iemand of dat waar is en of die DLC al online staat toevallig?



Klopt , komt binnenkort uit als het goed is.


Nice dan ben ik nog niet te laat als die binnenkomt!


Er werd vandaag iets over gepost! http://blog.eu.playstation.com/2013/01/17/new-playstation-all-stars-enter-the-fray-next-month/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 25 Feb 2013 18:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

[Deze vraag is reeds beantwoord.]
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2013 20:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Volgens Playstation Pure (OPM) zou vandaag de eerste eps. van The Walking Dead gatis te downloaden zijn voor "alle PSN-gebruikers en dat tot 3 april.". Maar nu zie ik die episode dus nog steeds voor 4,99 staan en alleen voor Plus gratis...

Foutje of gaat deze toch nog komen? http://www.playstationpure.be/blog/item/12606/Gratis-epi-en-kortingen-voor-The-Walking-Dead

nvm.. sinds later vanmiddag nu toch gratis te downloaden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 22 Apr 2013 20:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ik heb een probleem met mijn Ps3, de tv valt telkens uit als ik erop speel. Zelfs als ik hem op stand-by laat staan (rode lampje brand alleen nog) gebeurd het nog steeds. Heeft ook niks met mijn tv te maken want het gebeurd op alle tv's waar de Ps3 op dat moment is aangesloten. 't is een nieuw probleem, vroeger geen last van gehad.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 22 Apr 2013 20:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Hoe valt de TV uit? Gaat de tv op standby of helemaal uit?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 22 Apr 2013 20:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Mafusto schreef:
Hoe valt de TV uit? Gaat de tv op standby of helemaal uit?


Standby. Of gewoon twee seconde en dan weer aan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 22 Apr 2013 20:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Heb je al een andere HDMI kabel gebruikt?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 21 van 24

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group