Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 61, 62, 63 ... 67, 68, 69  Volgende  
dantekloon BerichtGeplaatst: 07 Feb 2016 20:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Kingdom Hearts Re:Chain of Memories, PS3

Beginner mode, omdat het kan moet de game nogmaals uitspelen in Normal en Proud.

Level 79
Trophies 54%

Leuke toevoeging aan het verhaal, hoewel ik eerst moest wennen aan de card battles hoe je de sleights moet gebruiken.

Nu bezig met Reverse/Rebirth.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Rene Groen BerichtGeplaatst: 13 Feb 2016 13:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17887

Na 44 uur LEGO: Marvel's Avengers op honderd procent en alle achievements behaald. Zowaar geen glitches tegen gekomen, of je moet de quest markers eronder rekenen die aan blijven staan nadat je bepaalde quests al hebt voltooid.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nelus BerichtGeplaatst: 13 Feb 2016 15:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Rene Groen schreef:
Na 44 uur LEGO: Marvel's Avengers op honderd procent en alle achievements behaald. Zowaar geen glitches tegen gekomen, of je moet de quest markers eronder rekenen die aan blijven staan nadat je bepaalde quests al hebt voltooid.


Ik wel, meerdere keren met Iron Man vast blijven zitten in een combo van lego blokjes (Heli Carrier was dat volgens mij), moest opnieuw laden want hij ging geen enkele kant meer op en ik kon ook niet van character switchen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 13 Feb 2016 20:08    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17887

Dat is klote, jammer dat ze het blijkbaar minder op orde hebben dan ik dacht. Lees op forums ook veel problemen, vooral quests die niet starten of gold bricks die onder de grond verdwijnen waardoor ze onhaalbaar worden.

Overigens ook Firewatch (PS4) uitgespeeld. Toffe game met de nodige mankementen, meer hierover in de review van morgen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dantekloon BerichtGeplaatst: 14 Feb 2016 10:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Kingdom Hearts 1.5 HD Remix waarvan ik Kingdom Hearts Final Mix heb uitgespeeld.
Dit keer op beginner mode binnen 15 uur voor de trophy en ook zonder verandering van het equipment en zonder een continue te gebruiken, alles is goed voor 4 trophies.
Heb nog nooit moeite gehad met de eindbaas van KH dan deze keer, laag level, strength erg zwak en de defense ivm geen andere wapens of accessoiries kan gebruiken.

Level:61
Speeltijd(10 uur)bij de eind baas al binnen 4 uur. Maar met level 40, no way dat je hem kan verslaan.


Kan maar niet wennen aan de nieuwe vorm van de Final Mix heartless, ze hebben vaak andere kleuren wat niet het origineel is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 16 Feb 2016 18:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Naruto Shippuuden Ultimate Ninja Storm 4

De game is erg vet, maar bied te weinig content.
De story mode is kort, en de adventure mode voegt weinig toe aan de game.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 20 Feb 2016 22:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Kingdom Hearts Final Mix HD voor de 3de keer. Dit maal op Proud mode.
In het begin is de game erg moeilijk, het is de kwestie van veel cure gebruiken. Ook is de Leaf Bracer ability(final mix only) een succesvolle ability, eindbaas en vijanden delen wel gigantische klappen uit waardoor je soms wel 3-5x cure achter elkaar moet gebruiken.

Level:56(de game uit spelen op Beginner mode zonder je wapens te verwisselen is moeilijker dan Proud mode.

Kingdom Hearts Final Mix nu platinum behaald.
Nu verder met Kingdom Heartw II Final Mix HD,
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 29 Feb 2016 19:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Sniper Elite V2.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 02 Mrt 2016 19:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Kingdom Hearts II Final Mix op Critical Mode, goede game ondanks de kleine en kortere worlds.
De battle tegen
Spoiler: toon
Roxas was echt een coole battle, een combo van Roxas en je bent dood. Ook erg snel handellen om zelf 4 combos uit te kunnen voeren.


Critical in KHII is vele malen makkelijker dan de Proud mode in de eerste KH.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lawliet BerichtGeplaatst: 04 Mrt 2016 19:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Danganronpa: Trigger Happy Havoc (PC)

Geweldig. Kende de game wel, maar was buiten mijn radar verschenen (met namen dat ik geen Vita heb) en eindelijk kunnen spelen van de week. Geweldige verhaal en personages. Heeft trouwens ook een geweldige soundtrack. Kan niet wachten op deeltje 2 als die uitkomt op PC.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2016 17:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Senran Kagura:Shinovi Versus, vita.

Speeltijd:word niet weergegeven in de game. Korter dan 30 uur denk ik.
Trophies:100%

Game ooit aangeschaft bij een hobby gameshop in Depok, erg leuke game, houw el van dit soort snelle actie rpgs zoals Tales of the Heroes of Senran Kagura.
Ga ik Estival Versus voor de ps4 de 18de ook maar aanschaffen dan.


CLANNAD, japanse ps3 versie.

19 uur, bleef maar verdwalen in de story, heb maar een guide/road map opgezocht.
Op een gegeven moment wel leuk bedacht dat stukje nederlandse tekst in de game
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2016 14:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Batman Arkham Knight

Hele vette ervaring alleen een beetje vaag einde.
Al kwam ik er later pas achter dat ik niet het "echte" einde had.

Al met al wel een coole afsluiter van de arkham series
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2016 16:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

God of War II. Challenge of Titans nog te gaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2016 21:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Gisteren Megadimension Neptunia V II uitgespeeld met de true ending.
Voor ik de true ending kreeg had ik daarvoor al 2x de game al uitgespeeld met de normal ending.
Game is erg snel, je kunt met de L2 knop alle scenes skippen, zelfs de attack in battles kun je skippen. fijn als je alle scenes al gezien hebt. Ook zijn er geen laad tijden in de game wat het echt fijn maakt, had alle games dat maar.

Wat mij betreft de beste Neptunia game tot nu toe.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2016 18:17    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Day of the Tentacle.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2016 16:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Lords of The Fallen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 28 Mrt 2016 10:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

One Piece: Pirate Warriors 3. Legend Log uitgespeeld op 100%. Nu hetzelfde doen voor de Dream Log.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 28 Mrt 2016 13:11    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Bulletstorm. Op een paar fuck ups na (Voornamelijk vastzitten tegen de AI aan en later doodgaan terwijl je health het voorheen altijd toeliet om een granaat te overleven en het alleen in deze instantie niet doet) prachtige game. De shotgun is 1 der beste guns die ik heb mogen horen. Gortdroge, keiharde knal.

Nu maar de poor mans variant spelen, Duke Nukem Forever.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 28 Mrt 2016 16:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17887

Far Cry Primal volledig uitgespeeld. Wel apart dat je geen achievements krijgt bij het behalen van de honderd procent en niet bij het laatste einde voor de aftiteling. Neemt niet weg dat ik het een erg leuke game vond waar ik toch een uur of veertig in heb gestoken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Snakesonic BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2016 19:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Feb 2007
Berichten: 188

Shin megami Tensei: Devil Summoner: Raidou kuzunoha vs the soulless army (PS2)

Super originele Megaten, maar lang niet zo leuk als Nocturne of Soul Hackers.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 04 Apr 2016 22:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Tales of Symphonia, ps3.

Speelduur"41 uur
Level"Lloyd, Presea, Raine, Zelos allen level 70-72
Trophies"26%

Een geweldige oude game waar je altijd plezier aan beleefd. Wel erg jammer dat je zo'n dik 30 uur per gameplay doet met het skippen van sidequests. En aangezien je 5 playthroughs moet doen voor de platinum duurt het gigantisch lang, daarom is het jammer dat je de scenese niet kunt skippen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 12 Apr 2016 19:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mrt 2008
Berichten: 1880

Bloodborne: zoals ik eerder al aangaf een beetje teleugesteld in de game maar nog steeds een erg leuke souls game. Helaas was de difficulty meer in de Dark Souls 2 richting dan Dark Souls 1 en zelfs nu op new game + vlieg je er aardig makkelijk doorheen. Nu binnenkort maar aan de slag met Dark Souls 3 😊
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 21 Apr 2016 18:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mrt 2008
Berichten: 1880

Broforce: Erg leuke PS+ titel maar die framerate is echt belachelijk slecht.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 21 Apr 2016 21:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Pokémon Zeta

Een super leuke fan Pokémon game.
Erg mee vermaakt.
Heeft me zeker een uur 60 of gekost om het te spel te eindigen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 24 Mei 2016 19:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Star Ocean 5 Integrity and Faithlessness

Lang verhaal kort gemaakt niet de game waar ik op gehoopt had.

- veels te kort 16 uur.
- Te weinig dorpjes/steden.
- Weinig interessante dungeons.

+ Muziek.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 61, 62, 63 ... 67, 68, 69  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 62 van 69

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group