Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 83, 84, 85, 86, 87  Volgende  
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 10 Nov 2015 23:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Ik wil er gewoon eentje die leuk is om naar te kijken en waar wat in past.

Bent btw sinds een paar weken weer vrijgezel. Na 4 jaar heeft mn vriendin er een eind aan gemaakt. Het was de laatste paar maanden al minder spannend en het gevoel was weg.

Vrijgezellig dus
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 11 Nov 2015 00:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Dit blijft toch de leukste topic op dit forum, jongens. Sorry dat ik jullie struggles even generaliseer als 'leuk' maar het zijn toch altijd interessante verhalen hier.

@Nick: Dat is vast wel even wennen! Vier jaar is heel wat.

Ik ben sinds een tijdje ook weer vrijgezel. Dat zal ik hier wel nooit hebben gepost! Verder heb ik relatief weinig struggles.

Laatst helaas wel een dame hebben moeten afwijzen die mij ontzettend leuk vond. Ik voelde niet meteen hetzelfde maar wilde het een kans geven om te groeien, maar het voelde allemaal nogal onder druk gezet en geforceerd omdat zij zo graag wilde. Helaas!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 11 Nov 2015 01:42    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nickdhnick schreef:
Ik wil er gewoon eentje die leuk is om naar te kijken en waar wat in past.

Bent btw sinds een paar weken weer vrijgezel. Na 4 jaar heeft mn vriendin er een eind aan gemaakt. Het was de laatste paar maanden al minder spannend en het gevoel was weg.

Vrijgezellig dus

4 jaar lijkt wel standaard. Hopelijk gaan jij en de grammar fuhrer er goed mee om. Helaas zijn er voor mijzelf verhardende omstandigheden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 12 Nov 2015 02:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Het gevoel was weg. In wat voor droomwereld leef je als dat de reden is om een relatie van 4 jaar te verbreken.. jammer voor je Nick.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 12 Nov 2015 20:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Nou nou, jij hebt commentaar over een droomwereld van een ander terwijl je van plan bent Aziatische vrouwen te importeren?

Het gevoel kan gewoon weg gaan. Dan houd je wel van elkaar, maar op een hele andere manier. Een vriend van mij is nu ook ineens single na 5 jaar een relatie te hebben gehad. Maar zij is gewoon een kutwijf, dus blij dat het uit is. Ik heb hem ook aangeraden om niet te gaan slijmen bij haar en haar lekker te laten gaan.

Lange leven single zijn jongens! Keep your head in the game en tijd om jezelf weer eens verder te ontwikkelen met andere mensen! Keep The Bro Code alive!

YouTube: toon
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 12 Nov 2015 21:38    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Cool-Nino schreef:
Het gevoel was weg. In wat voor droomwereld leef je als dat de reden is om een relatie van 4 jaar te verbreken.. jammer voor je Nick.

Dat kan gebeuren. Het is vooral vervelend als het onbewust opbouwt en het dan ontploft in je gezicht zonder dat je iets hebt gemerkt. (En dat je dan geen duidelijkheid krijgt).

Nelus schreef:
Nou nou, jij hebt commentaar over een droomwereld van een ander terwijl je van plan bent Aziatische vrouwen te importeren?

Waarom nou dat toontje?

Nelus schreef:

Het gevoel kan gewoon weg gaan. Dan houd je wel van elkaar, maar op een hele andere manier. Een vriend van mij is nu ook ineens single na 5 jaar een relatie te hebben gehad. Maar zij is gewoon een kutwijf, dus blij dat het uit is.

Heb je dit ook gezegd gedurende de 5 jaar dat hij met haar was, of doe je dit nu pas omdat het uit is met haar
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 13 Nov 2015 14:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Citaat:
Nou nou, jij hebt commentaar over een droomwereld van een ander terwijl je van plan bent Aziatische vrouwen te importeren?


Dat ben ik niet, sterker nog. Ik zou eerder in Thailand willen wonen dan zij hier. Dus hou je er even buiten, wijsneus.

Citaat:
Dat kan gebeuren. Het is vooral vervelend als het onbewust opbouwt en het dan ontploft in je gezicht zonder dat je iets hebt gemerkt. (En dat je dan geen duidelijkheid krijgt).


Dat is waar, maar waarom veranderd het gevoel? Het lijkt me eerder dat het met iets anders te maken heeft. En ja, het zijn alsnog vrouwen die denken gewoon teveel na. -_-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 13 Nov 2015 17:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Cool-Nino schreef:

Dat is waar, maar waarom veranderd het gevoel? Het lijkt me eerder dat het met iets anders te maken heeft. En ja, het zijn alsnog vrouwen die denken gewoon teveel na. -_-


En des te meer ze nadenken als het om een verre afstandsrelatie gaat
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 13 Nov 2015 18:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Cool-Nino schreef:

Dat is waar, maar waarom veranderd het gevoel? Het lijkt me eerder dat het met iets anders te maken heeft. En ja, het zijn alsnog vrouwen die denken gewoon teveel na. -_-

Er zijn zeker externe factoren aan te wijzen die voor man en vrouw gelden, uiteraard. Ik denk dat vooral vrouwen erg inventief zijn in het bedenken van redenen die heel dramatisch klinken terwijl het in werkelijkheid niets is
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 14 Nov 2015 20:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Redneckerz schreef:

Nelus schreef:

Het gevoel kan gewoon weg gaan. Dan houd je wel van elkaar, maar op een hele andere manier. Een vriend van mij is nu ook ineens single na 5 jaar een relatie te hebben gehad. Maar zij is gewoon een kutwijf, dus blij dat het uit is.

Heb je dit ook gezegd gedurende de 5 jaar dat hij met haar was, of doe je dit nu pas omdat het uit is met haar


Yup, het zij in een iets meer politiek correcte vorm, maar ik heb zeker laten weten dat ik haar niet mag. Fijn, 'kutwijf' is niet uit mijn mond gekomen, maar hij is het nu wel met mij eens.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 01 Dec 2015 20:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

Nelus schreef:
Nou nou, jij hebt commentaar over een droomwereld van een ander terwijl je van plan bent Aziatische vrouwen te importeren?


Op een of andere manier stel ik me nu voor hoe Aziatische vrouwen in blikjes worden verscheept.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 04 Dec 2015 10:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ellentjeeah schreef:
Nelus schreef:
Nou nou, jij hebt commentaar over een droomwereld van een ander terwijl je van plan bent Aziatische vrouwen te importeren?


Op een of andere manier stel ik me nu voor hoe Aziatische vrouwen in blikjes worden verscheept.


Haha.

Nog minder dan 2 maanden wachten nu.

Ik heb een telefoonhoesje gekregen van One Piece.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dannyveno BerichtGeplaatst: 04 Dec 2015 20:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 3614

Het is hier wel behoorlijk verzuurd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 01 Jan 2016 23:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Nog 29 nachtjes slapen en dan vlieg ik naar Bangkok. Ik heb er veel zin in. Maar ik ben eigenlijk niet zo blij dat de hele familie hun hart vast houden.

Het is de eerste keer alleen reizen voor mij en dan gelijk naar zo'n ver land. Het voelt niet fijn dat ik de familie zoveel onrust geef en mijn vriendin zegt hetzelfde. Als we dit hadden geweten hadden we niet zo snel gaan afspreken om elkaar te ontmoeten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 02 Jan 2016 05:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Ach man, je moet er schijt aan hebben wat je familie denkt. Bij mij was het niks anders hoor, mijn moeder maakte zich al erge zorgen toen ik alleen met mijn vader weg ging naar Japan in 2011. En toen alleen in mijn uppie naar China voor het eerst, begon mijn ouders zelfs te huilen haha.

Of had je 5 jaar willen wachten?

Je ouders hoeven geen zorgen te maken zo gauw je niet naar Afrika of het midden oosten gaat toch!

Maar moet wel toegeven dat je soms wel een paar aziatische landem hebt die ik niet zo snel zou vertrouwen die vaker op je geld uit zijn of je gebruikt dat ze een kans hebben naar een rijkere land te kunnen immigreren.

Maar heb een vraag, ben je van plan naar Thailand te verhuizen of zij naar NL?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Paintskillz BerichtGeplaatst: 02 Jan 2016 13:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Mijn moeder loopt altijd te janken als ik weg ga, is normaal.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 05 Jan 2016 18:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

Paintskillz schreef:
Mijn moeder loopt altijd te janken als ik weg ga, is normaal.


Haha ja maar jij gaat dan ook maanden weg.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 07 Jan 2016 15:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Morgen (of waarschijnlijk ietsjes later) mijn vriendin ten huwelijk vragen, hoop ik alleen dat de ring maat goed is. Bedoel, ik heb toen een goedkoop plastic ringetje gekocht die exact om haar vinger paste maar dat de juwelier vertelde dat de maten van de echte trouw ringen
Anders zijn en beste een tikje groter kan nemen. Maar als het te groot is kan ik het altijd nog omruilen(zo gauw ik het niet laat graveren).

😍
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 07 Jan 2016 18:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

dantekloon schreef:
Morgen (of waarschijnlijk ietsjes later) mijn vriendin ten huwelijk vragen, hoop ik alleen dat de ring maat goed is. Bedoel, ik heb toen een goedkoop plastic ringetje gekocht die exact om haar vinger paste maar dat de juwelier vertelde dat de maten van de echte trouw ringen
Anders zijn en beste een tikje groter kan nemen. Maar als het te groot is kan ik het altijd nog omruilen(zo gauw ik het niet laat graveren).

😍

Veel succes.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 13 Jan 2016 19:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Cool-Nino schreef:
Nog 29 nachtjes slapen en dan vlieg ik naar Bangkok. Ik heb er veel zin in. Maar ik ben eigenlijk niet zo blij dat de hele familie hun hart vast houden.

Het is de eerste keer alleen reizen voor mij en dan gelijk naar zo'n ver land. Het voelt niet fijn dat ik de familie zoveel onrust geef en mijn vriendin zegt hetzelfde. Als we dit hadden geweten hadden we niet zo snel gaan afspreken om elkaar te ontmoeten.


Ben wel nieuwschierig, heb je vantevoren een hotel geboekt voor je naar Bangkok toe gaat of ga je het ter plaatse met je vriendin naar een hotel zoeken?
Ik zelf altijd ter plaatse opgezocht, dat ivm de enorme prijs verschillen. Hotels in azie zijn vaak goedkoop in 2de en 3de wereld landen.

Lekker knus tegen elkaar aan liggen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 14 Jan 2016 08:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Waarom zou ik naar een hotel gaan als haar kamer net zo comfortabel is?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 14 Jan 2016 08:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Oh god jezus. Rustig chilex man. Was maar een vraag.
Mijn vriendin woont bij haar ouders, no way dat ik daar verblijf.
Privacy is net fijn, en wat kost nu 200 euro voor 30 dagen voor een goed hotel!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 14 Jan 2016 13:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

dantekloon schreef:
Oh god jezus. Rustig chilex man. Was maar een vraag.

Zijn reactie komt niet als onrustig over?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 14 Jan 2016 13:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Als jij aan mij vraagt bijv. "Waarom koop je de remake van Final Fantasy VII niet" en ik zeg tegen jou "waarom zou ik de remake kopen als ik de originele ps1 versie heb?"
Dan denk jij toch ook van, wow hennig aan!.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 14 Jan 2016 14:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ik was rustig. MAAR NU NIET MEER, HOE DURF JE TE VRAGEN OVER EEN HOTEL!!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 83, 84, 85, 86, 87  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 84 van 87

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group