| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 55, 56, 57 ... 68, 69, 70 Volgende
|
| Nin007 |
Geplaatst: 31 Jul 2012 12:21 Onderwerp:
| |

|
| Ja, ieder zijn mening. Ieder zijn ding ik vind het fijner om zo te pas te gaan, maar ik kan begrijpen dat Asianator eerder voor jullie manier zou gaan. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| crono999 |
Geplaatst: 31 Jul 2012 12:31 Onderwerp:
| |

|
Je had je niet zo moeten laten afbluffen.
Gewoon moete zeggen,wat jouw vriendin? Mijn vriendin!!!!
Ik ga al een jaar met haar,moet ik je ff opzoeken ofzo!!! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 31 Jul 2012 12:39 Onderwerp:
| |

|
| ninodude schreef: | | Ja, ieder zijn mening. Ieder zijn ding ik vind het fijner om zo te pas te gaan, maar ik kan begrijpen dat Asianator eerder voor jullie manier zou gaan. |
Ok volwassen reactie
@crono
Volgens mij hadden ze niks officieels, maar als dat wel zo was, ja, dan had ik ook zo gereageerd  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Redneckerz |
Geplaatst: 31 Jul 2012 13:31 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
| ninodude schreef: |
Zoals haar vriend al heeft gezegd moet je stoppen om contact met haar te maken. Op naar de volgende, dit is gewoon een hoer die je 1 jaar lang voor de gek heeft gehouden. |
Ik vind vetgedrukte statement nogal overdreven aangezien Asianator zelf aangeeft er flink verdrietig van te wezen. Door dan zijn relaas te lezen en te stellen dat zij een hoer is vind ik van het niveau Telegraaf. Hierbij sluit ik mij aan op Nelus. Soms is een bescheiden aanpak een betere oplossing dan in kwaaie doen een paar vrienden optrommelen en dan die vriend in elkaar te beuken.. Toegegeven, het is een verleiding, maar we leven al in een wereld waarin geweld de voornaamste aanleiding voor zoveel problemen is, dus laten we dat maar niet doen deze keer
| Nelus schreef: | Ik ben het meer eens met redneckerz dan met die twee 'alphamales' boven me.
Het is zeer vervelend en ik kan niet beoordelen of ze je voor de gek heeft gehouden, lijkt me een beetje moeilijk een jaar lang. Daarbij gooi je zoiets niet zomaar weg (ninodude!) Maar als zij op andere type jongens valt die inderdaad zo asociaal zijn, dan moet ze dat aangeven en niet jou gebruiken. Dus kom inderdaad meer voor je op, maar op een elegante en beheerste manier I guess, niet zoals die jongetjes hierboven mij.
Maar wel erg kut hoor! |
Ben het met Nelus eens (en bedankt voor de support). Het komt niet geloofwaardig op mij over als zij jou een jaar lang heeft lopen te trollen. Als ze toevallig op foute boys valt, tja, dat is haar keuze, maar je hebt wel het recht te weten waarom ze jou zo voor het ootje heeft gezet.
| ninodude schreef: | | Ja, ieder zijn mening. Ieder zijn ding ik vind het fijner om zo te pas te gaan, maar ik kan begrijpen dat Asianator eerder voor jullie manier zou gaan. |
En daarom +1 voor deze reactie.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Vaizard |
Geplaatst: 01 Aug 2012 14:19 Onderwerp:
| |

|
Dat is wel klote om te horen Asianator..
Ik neem aan dat ze wel Engels kan omdat jullie op het begin met elkaar moesten communiceren? En kan ze nu al goed Nederlands praten?
Anders moet je haar namelijk gewoon even bellen (ook al heb je haar misschien nooit echt gesproken?) en vragen waar het nu in een keer vandaan komt. Dan weet je in ieder geval zeker dat zij ook werkelijk degene is die de reactie geeft en dus niet haar vriend. (Tenzij je dit niet durft, dan houd het helaas op).
Ander kan ik het helaas niet anders zeggen, maar dan lijkt het toch alsof ze je heeft gebruikt (ook al zegt je hart dat ze zoiets nooit zou doen, kunnen ze het toch, trust me je zou niet de 1e zijn).
Edit: Het kan ook zijn dat ze somehow geen contact meer met je wilde en daarom een (niet haar) vriend heeft gevraagd om zich voor te doen als haar vriend (gewoon een mogelijkheid, zeg niet dat je daar over moet beginnen) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Redneckerz |
Geplaatst: 07 Aug 2012 23:15 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
| Ik vraag me af waar Asianator's reactie blijft.. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nin007 |
Geplaatst: 07 Aug 2012 23:50 Onderwerp:
| |

|
| Redneckerz schreef: | | Ik vraag me af waar Asianator's reactie blijft.. |
Waarom wil je hem er zo graag aan herinneren aan problemen, dat snap ik dan niet.. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 08 Aug 2012 10:37 Onderwerp:
| |

|
| Pfff, of wij zijn geďnteresseerd wat hij nou uiteindelijk heeft gedaan, dat kan ook? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Redneckerz |
Geplaatst: 08 Aug 2012 11:29 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
| ninodude schreef: | | Redneckerz schreef: | | Ik vraag me af waar Asianator's reactie blijft.. |
Waarom wil je hem er zo graag aan herinneren aan problemen, dat snap ik dan niet.. |
Als jij nou eens lekker met je negatieve instelling de hort op gaat, Ik wilde namelijk alleen weten wat hij nu heeft gedaan hiermee met alle comments die hem zijn gegeven, of dat hij het heeft weggestopt.
| Nelus schreef: | | Pfff, of wij zijn geďnteresseerd wat hij nou uiteindelijk heeft gedaan, dat kan ook? |
Inderdaad, eerder dat. Vind het namelijk erg vervelend voor Asianator en zou hem graag willen helpen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nin007 |
Geplaatst: 08 Aug 2012 11:58 Onderwerp:
| |

|
| Nelus schreef: | | Pfff, of wij zijn geďnteresseerd wat hij nou uiteindelijk heeft gedaan, dat kan ook? |
Dan had die dat al gezegd hoor. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 08 Aug 2012 13:20 Onderwerp:
| |
Grammar Führer

|
Het punt is niet wat hij wel of niet heeft gedaan, maar dat Nelus en Redneckerz* gewoon een heads-up willen van wat hij van het advies vond en of hij het waardeerde.
Als je om advies vraagt is het toch niet raar om op dat advies dan weer feedback te geven?
Laatst aangepast door GekooktEi op 08 Aug 2012 13:38; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 08 Aug 2012 13:26 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 08 Aug 2012 13:37 Onderwerp:
| |
Grammar Führer

|
Ja, pardon.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Redneckerz |
Geplaatst: 08 Aug 2012 13:54 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
| GekooktEi schreef: | Ja, pardon.  |
Je gaat nu toch niet zeggen dat je een fout hebt gemaakt he?
Anyways: Asianator, laat eens wat van je horen! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nin007 |
Geplaatst: 08 Aug 2012 14:20 Onderwerp:
| |

|
| Het punt is dat Redneckerz nogal makkelijk te trollen is. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Redneckerz |
Geplaatst: 08 Aug 2012 17:46 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
| ninodude schreef: | | Het punt is dat Redneckerz nogal makkelijk te trollen is. |
Ik ben gewoon oprecht geďnteresseerd in het verhaal van Asianator. En hij vraagt om advies. Nou, dan krijgt hij ook gewoon welgemeend advies. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 11 Aug 2012 20:16 Onderwerp:
| |

|
Hmmm... ik had je reactie wel gelezen, Red, maar ik heb niet de tijd genomen om te reageren. Hoe dan ook, ik heb het laten gaan. Nadien heb ik nog een aantal keer geprobeerd om contact met haar te krijgen, maar ze reageert niet op berichtjes en belt ook niet terug. Ik denk dat het het beste is om te accepteren dat ze niets meer met me te maken wil hebben. Waarom dat is, is me nog steeds een raadsel. Echter zal ik het waarschijnlijk nooit weten...
Nu maar weer door, en kijken of ik gelukkig genoeg mag zijn om een meisje te treffen dat wel ziet dat ik de moeite waard ben... na een periode van bijna 24 jaar zou ik toch wel mogen verwachten dat ik nu eindelijk ook eens mag kennismaken met de gelukkige gevoelens die iemand ervaart wanneer hij/zij zich in een relatie bevindt... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nin007 |
Geplaatst: 11 Aug 2012 22:08 Onderwerp:
| |

|
| Misschien je anders opstellen? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 11 Aug 2012 22:33 Onderwerp:
| |

|
| Asianator schreef: | Oké, daar gaat-ie dan maar...
In 2010 heb ik een Chinees meisje leren kennen via een bepaalde website welke het mogelijk maakt om talen te leren, al dan niet met behulp van anderen. De taal die ik wilde leren was Chinees. Zij wilde echter Nederlands leren, omdat ze naar Nederland zou verhuizen.
Heel lang (meer dan een jaar) hebben we contact gehouden via deze website, en nadien ook via MSN en dergelijke.
Sinds een aantal maanden woont ze in Nederland, en zegt het hier fijn te vinden. Het contact dat we hadden via internet werd uitgebreid met telefonisch contact en een systeem vergelijkbaar WhatsApp.
Twee weken geleden ging ze echter even terug naar China voor een korte vakantie. Inmiddels is ze terug, maar al enkele dagen was ze vrij kortaf via MSN, Facebook en dergelijke. Ik heb niet veel van haar gehoord.
Toen ik gisteren wederom een berichtje stuurde via WhatsApp, kreeg ik wel een reactie. Het was echter niet de reactie waarop ik hoopte. De stem van een jongen vertelde me, woord voor woord, het volgende: 'Hey vriend, kappen met mijn vriendin te sms'en.'
Dit vond ik vreemd, aangezien we beiden hadden aangegeven elkaar leuk te vinden, en dat een ontmoeting snel na terugkomt in Nederland plaats zou gaan vinden. Ik wilde het dus ook niet snel geloven.
Helaas bleek het toch waarheid te zijn, en gaf de dame in kwestie, wederom heel kortaf, toe dat hij inderdaad haar vriendin was. Sindsdien reageert ze niet meer op mijn WhatsApp-berichtjes, en ben ik na meer dan een jaar ook geen vriend van haar meer op Facebook.
Het is een vreemde situatie. Ze weet dat ik haar erg leuk vind, en ik was in de veronderstelling dat zij mij ook leuk vond. Daarnaast is het zo dat dergelijke acties niet echt iets voor haar zijn. Ze is altijd heel open en eerlijk geweest over dingen, en deze snelle ontwikkeling binnen haar liefdesleven gaat er dus bij mij ook niet zo makkelijk in.
Wat denken jullie na het lezen van dit verhaal? Is het waar? Of is ze misschien ten prooi gevallen aan een zogeheten 'loverboy?'
Graag jullie meningen, want ik voel me momenteel echt zwaar verdrietig, vooral nadat ik meer dan een jaar op dit meisje heb gewacht...  |
ahh vandaar dat ik haar nooit meer op msn zie, dat is zwaar klote voor je, echt.. ze heeft mij ook al van facebook gegooid, waarom weet ik niet, wilde totaal niks met haar.
en op qq zie ik haar ook niet meer.
In china zijn er nog wel veel dames vrijgezel
Heb sinds kort een relatie met een chinese dame(Binyue) die in Chengdu woont, ben er voor 3 weken geweest, was echt super, en heel erg leuk met zijn 2.
we hebben besloten elkaar weer te zien voor 2 weken in februari.
(tenzij mijn baas andere gedachten heeft).
Haar ouders zijn ook tevreden, en die staan volledig achter haar
maar wat de toekomst brengt kijk ik dan wel.
Binyue kende ik al sinds 6 october 2011. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| deadlytown |
Geplaatst: 11 Aug 2012 23:56 Onderwerp:
| |

|
| Dante please Wanna tripreport en pics |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Redneckerz |
Geplaatst: 12 Aug 2012 00:05 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
| Asianator schreef: | Hmmm... ik had je reactie wel gelezen, Red, maar ik heb niet de tijd genomen om te reageren. Hoe dan ook, ik heb het laten gaan. Nadien heb ik nog een aantal keer geprobeerd om contact met haar te krijgen, maar ze reageert niet op berichtjes en belt ook niet terug. Ik denk dat het het beste is om te accepteren dat ze niets meer met me te maken wil hebben. Waarom dat is, is me nog steeds een raadsel. Echter zal ik het waarschijnlijk nooit weten...
Nu maar weer door, en kijken of ik gelukkig genoeg mag zijn om een meisje te treffen dat wel ziet dat ik de moeite waard ben... na een periode van bijna 24 jaar zou ik toch wel mogen verwachten dat ik nu eindelijk ook eens mag kennismaken met de gelukkige gevoelens die iemand ervaart wanneer hij/zij zich in een relatie bevindt... |
Ik vind dit zwaar kut om te horen. Omdat het mij vertelt hoe moeilijk zoiets als dit kan wezen. Je hebt je volle vertrouwen in haar gegeven, en dan doet ze dit.. Ik vind het heel erg om dit aan te moeten horen. En tegelijk besef ik hoe ontzettend veel mazzel ik wel niet moet hebben gehad.
Asianator, ik hoop ten zeerste dat je iemand tegen het lijf loopt binnenkort. Als het niet letterlijk tegen het lijf aan lopen is, dan misschien via de ''alternatieve'' manier. Naar mijn idee ben je een prima gozer. Een gozer die het ronduit verdient ook gelukkig te wezen in de liefde.
| dantekloon schreef: |
Heb sinds kort een relatie met een chinese dame(Binyue) die in Chengdu woont, ben er voor 3 weken geweest, was echt super, en heel erg leuk met zijn 2.
we hebben besloten elkaar weer te zien voor 2 weken in februari.
(tenzij mijn baas andere gedachten heeft).
Haar ouders zijn ook tevreden, en die staan volledig achter haar
maar wat de toekomst brengt kijk ik dan wel.
Binyue kende ik al sinds 6 october 2011. |
Zo te horen is dit een fantastisch succes geworden! Congrats man, ik ben blij dit aan te horen dat alle partijen dit leuk hebben gevonden. Het heeft ook wel iets ''avontuurlijks'', sort to say. Keep up the momentum en net als anderen ben ik benieuwd naar eventuele pics en het trip report.
Enne... als je haar spreekt, doe haar de groeten van een of andere mongool op een spelletjes forum  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ikzoekruzie |
Geplaatst: 12 Aug 2012 00:06 Onderwerp:
| |

|
yay dantekloon is weer terug, ookal botsen we soms, WB  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Gezer |
Geplaatst: 12 Aug 2012 00:38 Onderwerp:
| |

|
| Lees net het verhaal van Remy, sucks man. Maar vind het vreemd dat je geen move heb gemaakt na een jaar, je hebt alleen je eigen te danken dat ze nu met een ander is. "prooi gevallen aan lover boy" lol |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Redneckerz |
Geplaatst: 12 Aug 2012 01:22 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
| Gezer schreef: | | Lees net het verhaal van Remy, sucks man. Maar vind het vreemd dat je geen move heb gemaakt na een jaar, je hebt alleen je eigen te danken dat ze nu met een ander is. "prooi gevallen aan lover boy" lol |
Even een redelijke vraag: Vind jij dat zon opmerking nog nodig is nadat hij heeft gezegd dat hij het er bij wilt laten?
Hoe staat het trouwens met jouw liefdesleven Gezer? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| streetfighter |
Geplaatst: 12 Aug 2012 01:47 Onderwerp:
| |

|
| Gezer schreef: | | Lees net het verhaal van Remy, sucks man. Maar vind het vreemd dat je geen move heb gemaakt na een jaar, je hebt alleen je eigen te danken dat ze nu met een ander is. "prooi gevallen aan lover boy" lol |
lover boy?
 |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 55, 56, 57 ... 68, 69, 70 Volgende |