Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 116, 117, 118 ... 499, 500, 501  Volgende  
Nelus BerichtGeplaatst: 24 Feb 2012 21:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Ellen, wtf. Je gaat dus niet naar Rock Werchter?!

+ Rock Werchter
- opdrachten!!! FUCCK
+ 9gag
- 9gag en memebase allebei te verslavend
+ Kyle Landry, wat kan die gast piano spelen
+ nog beetje geld over nadat ik mijn huur heb overgemaakt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
vgo910 BerichtGeplaatst: 24 Feb 2012 22:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jun 2009
Berichten: 1241

- Gaat zaalvoetbal niet door
+Morgen naar Almelo
- Twee en een half uur vervelen in de trein.
+Dat wordt Pokémon Crystal spelen op mobiel
- Dat ik het genot van een GameBoy Color nooit heb mogen meemaken van mijn ouders
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 25 Feb 2012 00:23    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

D: schreef:
Redneckerz schreef:

+ Zaterdagmiddag een verjaardag(je)... Persoon die jarig is eigenlijk een soort van D: (no offense)


Leg ik je onder even uit

deadlytown schreef:
Redneckerz schreef:
---Te druk, seriously.

+ Zaterdagmiddag een verjaardag(je)... Persoon die jarig is eigenlijk een soort van D: (no offense)


Waar slaat dat op?

In de zin dat A: mijn vriend ook een hevige anime fan is en B: wat meer moeite met sociale contacten heeft.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 25 Feb 2012 00:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Apr 2010
Berichten: 1282

^ Waarom leg je iemand iets uit waar je D: bij betrekt terwijl hij er zelf ook naar vraagt?
En volgens mij klopt niet helemaal wat daar staat, maar dat kan aan mij liggen....=/

- vakantie bijna voorbij
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 25 Feb 2012 00:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

++++++ http://www.youtube.com/watch?v=-1ftJQmyv5E&feature=g-u-u&context=G2380f2dFUAAAAAAAAAA
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 25 Feb 2012 01:14    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

musthavethisgame schreef:
^ Waarom leg je iemand iets uit waar je D: bij betrekt terwijl hij er zelf ook naar vraagt?
En volgens mij klopt niet helemaal wat daar staat, maar dat kan aan mij liggen....=/

- vakantie bijna voorbij

Het staat nogal onzinnig als je 2 keer exact hetzelfde antwoord geeft, niet?

Wat klopt er niet aan volgens jou?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 25 Feb 2012 09:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Redneckerz schreef:

In de zin dat A: mijn vriend ook een hevige anime fan is en B: wat meer moeite met sociale contacten heeft.

1: ik ben geen anime fan.
2: ik heb geen moeite met sociale contacten, ik heb gewoon weinig sociale contacten omdat 90% van mn familie dood is en ik mn hele leven in internaten gewoond heb waar ik dus ook niemand meer van terugzie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 25 Feb 2012 10:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

D:, als je geen moeite hebt met sociale contacten, dan kan je dus makkelijk nieuwe vrienden maken we didn't see that happen, no offense

+ lekker geslapen, had ik echt nodig
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
deadlytown BerichtGeplaatst: 25 Feb 2012 10:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Dec 2008
Berichten: 784

Nelus schreef:
D:, als je geen moeite hebt met sociale contacten, dan kan je dus makkelijk nieuwe vrienden maken we didn't see that happen, no offense

+ lekker geslapen, had ik echt nodig


daar ging het niet om Nelus

t ging er om dat redneckerz iemand kent en daar mee met D: ging vergelijken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 25 Feb 2012 11:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Ja, dus, als diegene dezelfde symptomen toont, dan kan dat toch?

+ opdracht gaat lekker
+koffie
- no gametimezzz, beetje jammer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 25 Feb 2012 11:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Apr 2010
Berichten: 1282

Redneckerz schreef:
Het staat nogal onzinnig als je 2 keer exact hetzelfde antwoord geeft, niet?

Wat klopt er niet aan volgens jou?


Maar het is toch logischer dat je degene die het betreft antwoord geeft?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 25 Feb 2012 11:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

+ Leuk avondje gehad gister.
+ Vanavond H4L.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 25 Feb 2012 11:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

D: schreef:
Redneckerz schreef:

In de zin dat A: mijn vriend ook een hevige anime fan is en B: wat meer moeite met sociale contacten heeft.

1: ik ben geen anime fan.
2: ik heb geen moeite met sociale contacten, ik heb gewoon weinig sociale contacten omdat 90% van mn familie dood is en ik mn hele leven in internaten gewoond heb waar ik dus ook niemand meer van terugzie.

1: Alright, ik dacht echter door je posts dat je dat wel was (kan ook zijn dat ik een ander bedoelde hiermee, hoofd is een zeef na 2 weken stage )

2: Je laat echter in je posts merken dat dat het tegenovergestelde is. Je spreekt van eenzaamheid en moeilijk vrienden te kunnen maken omdat iedereen bezig is met andere dingen. Nu dan, dat ''moeilijk vrienden maken'' stukje is op mijn vriend van toepassing, daarom maakte ik de vergelijking.

Nelus schreef:
D:, als je geen moeite hebt met sociale contacten, dan kan je dus makkelijk nieuwe vrienden maken we didn't see that happen, no offense

+ lekker geslapen, had ik echt nodig

Precies. Als D: aangeeft dat hij dat prima kan, waarom dan zoveel posts die eerder de andere kant op wijzen?

deadlytown schreef:
Nelus schreef:
D:, als je geen moeite hebt met sociale contacten, dan kan je dus makkelijk nieuwe vrienden maken we didn't see that happen, no offense

+ lekker geslapen, had ik echt nodig


daar ging het niet om Nelus

t ging er om dat redneckerz iemand kent en daar mee met D: ging vergelijken

En dat mag, toch? Of breek ik nu een Gamed wet hier?

Nelus schreef:
Ja, dus, als diegene dezelfde symptomen toont, dan kan dat toch?

+ opdracht gaat lekker
+koffie
- no gametimezzz, beetje jammer.

Ik vind wel dat die vergelijking moet kunnen. En als dat niet mag of kan, dan vissen mijn vriend en D: wel in hetzelfde vijvertje.

+ Eindelijk weer eens lekker kunnen relaxen.
+ Dus naar die verjaardag in de middag
- Ouders en regelgeving: Het blijft toch moeilijk
- Mag nog steeds mijn baas niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 25 Feb 2012 11:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Ben het eens met deadlytown en musthavethisgame

--moe
---kamer eens opruimen en poetsen

+/-Eureka 7 anime, wat een kinderachtig drama en lovestory is dit zeg, had het totaal niet verwacht toen ik opzocht dat dit tot de Mecha genre behoorde. De leadcharacter is een arrogant 14 jarig naieve blijter, buiten de eerste paar episodes heb ik hem nooit sympathiek gevonden, Eureka dit Eureka dat... "ooh Eureka ik zal je voor altijd beschermen no matter what". Ik zit aan episode 30 van de 50 maar het gaat moeilijk worden om dit verder te moeten aanzien. Binnenkort een review.

Dat Eureka 7 ook tot de Mecha series behoort is een belediging voor Gundam, Macross, Evangelion en Code Geass.



@Mafusto: zal ik eens checken, ziet er leuk uit
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 25 Feb 2012 11:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

vgo910 schreef:
- Gaat zaalvoetbal niet door
+Morgen naar Almelo
- Twee en een half uur vervelen in de trein.
+Dat wordt Pokémon Crystal spelen op mobiel
- Dat ik het genot van een GameBoy Color nooit heb mogen meemaken van mijn ouders

Haha ja Vigo ik heb mijn DS dus mee met FireRed en HeartGold en mijn telefoon met Yellow
Wordt gezellig die terugweg samen Pokémon spelen :')

+ Gisteren SW gekeken
+ Vanavond verjaardag en zo Vigeau ophaluhhh
- Morgen om 5 uur werken, oh ik ga dat niet overleven

@Niels
Nein, geen RW voor mij helaas. Ik zou anders donderdag en vrijdag moeten missen omdat ik dan SE week heb
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 25 Feb 2012 11:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

@Ellen.....http://youtu.be/wXw6znXPfy4
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 25 Feb 2012 11:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

Nelus schreef:
@Ellen.....http://youtu.be/wXw6znXPfy4

Ik vind je niet bepaald lief nu ja. :c

+ Alweer genoeg plannen voor de vakantie
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 25 Feb 2012 11:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

/care

+ Big Bang Theory bloopers op Youtube, nog nooit gezien, WTF!?!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Xenathos BerichtGeplaatst: 25 Feb 2012 12:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Feb 2009
Berichten: 541

++++ *TFS* Hellsing Ultimate Abridged.

Geniaal voor de mensen die Hellsing Ultimate kijken, ook voor degenen die dat niet doen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
deadlytown BerichtGeplaatst: 25 Feb 2012 12:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Dec 2008
Berichten: 784

Precies. Als D: aangeeft dat hij dat prima kan, waarom dan zoveel posts die eerder de andere kant op wijzen?

deadlytown schreef:
Nelus schreef:
D:, als je geen moeite hebt met sociale contacten, dan kan je dus makkelijk nieuwe vrienden maken we didn't see that happen, no offense

+ lekker geslapen, had ik echt nodig


daar ging het niet om Nelus

t ging er om dat redneckerz iemand kent en daar mee met D: ging vergelijken

En dat mag, toch? Of breek ik nu een Gamed wet hier?

Nelus schreef:
Ja, dus, als diegene dezelfde symptomen toont, dan kan dat toch?


Ik vind wel dat die vergelijking moet kunnen. En als dat niet mag of kan, dan vissen mijn vriend en D: wel in hetzelfde vijvertje.

[/quote]

Nee Nelus dat kan niet. je moet mensen niet met elkaar gaan vergelijken. D: en redneckerz vriend zijn totaal anders.

met alles wat je genoemd hebt Redneckerz . hoor je alsnog geen vergelijking te maken, en daarbij schend je z'n persoonlijke waarde.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 25 Feb 2012 12:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Somebody, call the moral police! Someone is harmed!

Mensen vergelijken vind ik geen schande, misschien niet geheel terecht, maar je moet toch ergens mee vergelijken voordat je een conclusie kan maken dat iemand 'anders' is.

- opdracht gaat weer minder snel
- fuck die fucking scriptie, bah
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Thibby95 BerichtGeplaatst: 25 Feb 2012 12:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Apr 2011
Berichten: 469

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=KPoUIadMnxk#!

Dit moest ik ff poste, het is van een vriend van me en ik lig echt heel de tijd neer te gaan als ik het liedje hoor :')

+++ Voor GoatShit
+++ Vriendin komt terug van skivakantie
++ God of War: Ghost of Sparta uitgespeeld, met Wycombe Wanderers de F.A. Cup gewonnen(FIFA 12) en met CSKA Moskou de Champions League(Football Manager 12) ==> Best wat gegamed deze vakantie dus

- Moet nog een werk voor school afmaken en heb er echt géééén zin in :/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Xenathos BerichtGeplaatst: 25 Feb 2012 13:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Feb 2009
Berichten: 541

++ droog. Hopen dat het park ook droog is, kan ik eindelijk weer eens op de skates staan. Heerlijk begin van de vakantie zo zou ik zeggen

Gister Hellsing OVA 9 eindelijk vertaalt, vandaag normaal kunnen skaten *hopelijk* en wat gaat de vakantie nog meer brengen? O_O
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 25 Feb 2012 13:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

musthavethisgame schreef:
Redneckerz schreef:
Het staat nogal onzinnig als je 2 keer exact hetzelfde antwoord geeft, niet?

Wat klopt er niet aan volgens jou?


Maar het is toch logischer dat je degene die het betreft antwoord geeft?

Perhaps. Ik wilde echter de opmerking van Deadlytown niet negeren, aangezien mijn antwoord daarop ook voor D: zou gelden. I dunno. Ik had het ook aan D: kunnen zeggen en dan aan Deadlytown kunnen verwijzen daarnaar, dat zou gekund hebben.

deadlytown schreef:

Nee Nelus dat kan niet. je moet mensen niet met elkaar gaan vergelijken. D: en redneckerz vriend zijn totaal anders.

Daar kan ik geen oordeel over vellen. Ik heb alleen maar een vergelijking gemaakt op de punten Anime en Sociale contacten maken.

Citaat:
met alles wat je genoemd hebt Redneckerz . hoor je alsnog geen vergelijking te maken, en daarbij schend je z'n persoonlijke waarde.

Daar moet echter een kanttekening bij geplaatst worden. Voornamelijk zie ik D: posten over zijn leven en hoe hij dat ervaart, ieder zn meug natuurlijk. Echter, wanneer wij advies geven hoe het wel aan te pakken, slaat D: dat voornamelijk in de wind. Dat mag, maar dan ben ik wel van mening dat de volgende keer dat je je leven vertelt, dat er dan minder medelevend wordt gereageerd.

Persoonlijk vind ik de vergelijking op zn plaats, maar als D: er echt aanstoot aanneemt ben ik best bereid om excuses te maken.

Nelus schreef:
Somebody, call the moral police! Someone is harmed!

Mensen vergelijken vind ik geen schande, misschien niet geheel terecht, maar je moet toch ergens mee vergelijken voordat je een conclusie kan maken dat iemand 'anders' is.

Ik vind het wel jammer dat er zo verbaasd op wordt gereageerd terwijl ik geen kwaad mee bedoel. Dat iemand meer moeite heeft om contact te maken is voor mij alleen maar een indicatie om er met diegene over te praten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 25 Feb 2012 14:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Apr 2010
Berichten: 1282

Xenathos schreef:
++ droog. Hopen dat het park ook droog is, kan ik eindelijk weer eens op de skates staan. Heerlijk begin van de vakantie zo zou ik zeggen


Same, alleen bij mij eindigt het zo.

+ Omnonon kibbeling
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 116, 117, 118 ... 499, 500, 501  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 117 van 501

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group