Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Indo Chad BerichtGeplaatst: 04 Aug 2011 18:45    Onderwerp: Xbox 360 geheugen Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jun 2009
Berichten: 186

ik heb een vraag over mijn xbox 360, ik heb een oude xbox 360 arcade met een harddisk van 20 gig maar die is nu vol. en als ik nu een harddisk van 60 gig erbij koop moet ik dan constant switchen van harddisk of is er een andere manier om alles op een harddisk te krijgen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Rene Groen BerichtGeplaatst: 04 Aug 2011 18:56    Onderwerp: Re: Xbox 360 geheugen Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Indo Chad schreef:
ik heb een vraag over mijn xbox 360, ik heb een oude xbox 360 arcade met een harddisk van 20 gig maar die is nu vol. en als ik nu een harddisk van 60 gig erbij koop moet ik dan constant switchen van harddisk of is er een andere manier om alles op een harddisk te krijgen?


Met een transfer cable kun je alle content overzetten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Indo Chad BerichtGeplaatst: 04 Aug 2011 19:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jun 2009
Berichten: 186

dankjewel voor je antwoordt dan ga ik nu even een nieuwe harddisk en zo'n kabel kopen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Rene Groen BerichtGeplaatst: 04 Aug 2011 19:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Indo Chad schreef:
dankjewel voor je antwoordt dan ga ik nu even een nieuwe harddisk en zo'n kabel kopen


Het zou kunnen dat zo'n kabel al bij je nieuwe harde schijf zit, durf het echter niet met zekerheid te zitten, kijk anders eens in een winkel op de verpakking.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Indo Chad BerichtGeplaatst: 04 Aug 2011 19:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jun 2009
Berichten: 186

ik heb 60 gig besteld en daarbij krijg ik 3 maanden live ,een headset en een internet kabel. en ik heb zo'n transfer kabel gewoon los erbij gekocht. maar nogmaals bedankt voor je hulp
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 04 Aug 2011 19:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Waar kun je zo'n transfer cable trouwens krijgen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 04 Aug 2011 20:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

http://www.budgetgaming.nl/game-profile/xbox+360+data+transfer+cable_hardware.html

Budgetgaming verheerlijking; I love it!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group