Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
JasperCLA BerichtGeplaatst: 27 Jun 2011 16:04    Onderwerp: Waar het beste een Xbox 360 kopen? (België) Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Dec 2007
Berichten: 5626

Hallo Gamed

Ik heb besloten om me terug een X360 te halen om de grote vakantie wat bezig te zijn met oude toppers die ik het afgelopen Xbox-loze jaar heb moeten missen. Ik ben al een hele tijd niet meer op de hoogte van de beste prijzen, de beste deals ect.

Ik vroeg me af waar ik het beste een X360 kan aanschaffen. De vorige heb ik gehaald in de Game Mania, en de extra's (free popcorn ) kon ik wel appreciëren.

Alvast bedankt

JasperCLA
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 27 Jun 2011 16:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Waar woon je? Dat kan zeer belangrijk zijn aangezien je dan ook wrs bepaalde winkels in de buurt hebt of juist niet;..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
JasperCLA BerichtGeplaatst: 27 Jun 2011 16:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Dec 2007
Berichten: 5626

konnichiwa schreef:
Waar woon je? Dat kan zeer belangrijk zijn aangezien je dan ook wrs bepaalde winkels in de buurt hebt of juist niet;..


In lier, maar centrum Antwerpen is op 15 minuten afstand met de trein. Het maakt niet zoveel uit dat het wat verder is, kan ik er nog een uitstap van maken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 27 Jun 2011 16:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Mjah in Antwerpen kun je altijd makkelijk effe wat winkels afgaan => Mediamarkt/barsmit/...Dan naar Game mania...=> Dan naar Saturn...Dan mss nog naar Fnac;.

En als je een tweedhandse wel ziet zitten kan je ook eens naar Cash en converters gaan..(zeer dicht bij het station) daar verkopen ze soms X360's voor onder de 100 Euro..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 27 Jun 2011 19:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

konnichiwa schreef:
Mjah in Antwerpen kun je altijd makkelijk effe wat winkels afgaan => Mediamarkt/barsmit/...Dan naar Game mania...=> Dan naar Saturn...Dan mss nog naar Fnac;.

Inderdaad, heb ik vandaag nog gedaan!

Als ik me het goed herinner heeft ofwel de Media Markt, ofwel de Saturn de goedkoopste Xbox 360-bundels. Haal er dan meteen ook Kinect bij.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 27 Jun 2011 20:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Christian Vuye schreef:
Als ik me het goed herinner heeft ofwel de Media Markt, ofwel de Saturn de goedkoopste Xbox 360-bundels. Haal er dan meteen ook Kinect bij.
Waarom? Met die €100 kun je veel beter games kopen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 27 Jun 2011 20:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Ah, voor in de toekomst. Als ik het me goed herinner keek Jasper heel erg uit naar Mass Effect 3 met Kinect ondersteuning. Trouwens, echt wel een leuke gadget.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 27 Jun 2011 20:44    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Christian Vuye schreef:
Ah, voor in de toekomst. Als ik het me goed herinner keek Jasper heel erg uit naar Mass Effect 3 met Kinect ondersteuning. Trouwens, echt wel een leuke gadget.
Maar ME3 verschijnt pas begin 2012 en de voice-controls zijn hier nog niet beschikbaar. Je kunt beter nu in goede games investeren en tegen dan Kinect kopen. Anders heb je een jaar lang Kinect staan voor iets dat misschien niet mogelijk is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 27 Jun 2011 21:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Naast Mass Effect 3 zijn er trouwens nog wel andere leuke games voor Kinect, hoor. Dan denk ik vooral aan Dance Central.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 27 Jun 2011 22:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

^ Child of eden..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
JasperCLA BerichtGeplaatst: 27 Jun 2011 22:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Dec 2007
Berichten: 5626

Joni Philips schreef:
Christian Vuye schreef:
Ah, voor in de toekomst. Als ik het me goed herinner keek Jasper heel erg uit naar Mass Effect 3 met Kinect ondersteuning. Trouwens, echt wel een leuke gadget.
Maar ME3 verschijnt pas begin 2012 en de voice-controls zijn hier nog niet beschikbaar. Je kunt beter nu in goede games investeren en tegen dan Kinect kopen. Anders heb je een jaar lang Kinect staan voor iets dat misschien niet mogelijk is.


Ik moet Joni gelijk geven. Kinect heeft nog geen titels die me eventueel zouden aanspreken. Als ik iemand kan vinden die zijne weg doet omdat het niet gebruikt wordt, ga ik die kans zeker niet laten liggen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group